Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen jammer dat invader vanaf 51 was, en warlord maar vanaf 65 draagbaar is
Groten gap gvd!Sprantix zei:Officieel gestopt met mijn shaman, kheb echt geen zin om hem te renownlevelen tegen constant hogere RR-ranks, het was al zo lastig met mijn Squigherderke.
Nuja, bijna 57 dus op mijn kleine gobbo, en tgaat nu goed vooruitAlleen jammer dat invader vanaf 51 was, en warlord maar vanaf 65 draagbaar is
Groten gap gvd!
. Ideaal zou 3 pieces dark promise zijn (5% crit) en 3 pieces invader (wounds) maar heb alleen die belt van DP atm.
stuk of 3-4 pieces met crit, 5% crit bonus en dan nog een crit bonus proc.Paralyzah zei:Niet te vergeten dat invader en warlord zuigen voor SH (geen crit behalve op 1 WL stuk en geen set bonus met crit ofzo). Gebruik nu full conqueror (RR52) en heb 20% crit met spiked squig, als ik invader zou aandoen blijft er nog maar 12% over. Ideaal zou 3 pieces dark promise zijn (5% crit) en 3 pieces invader (wounds) maar heb alleen die belt van DP atm.
Full Sovereign daarentegen is een natte droom voor SHstuk of 3-4 pieces met crit, 5% crit bonus en dan nog een crit bonus proc.
)DoomSayerSantos zei:Crit is niet zo belangrijk voor SH's.
Hoge Ranged Power wel.

DoomSayerSantos zei:Crit is niet zo belangrijk voor SH's.
Hoge Ranged Power wel.
hehe, dat ziet er wel zalig uit. :applause:en ik kan mijn dwarf katapulteren over de keepwalls
Kowlier zei:meer info over uitbreiding.
klinkt wel goed. de zerg wordt uitgedund, meer mobiele combat in kleinere groepen, siege weapons nuttig, en ik kan mijn dwarf katapulteren over de keepwalls![]()