Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kowlier

Legacy Member
mja, de cloack is het enigste item waar ik enige interesse voor toon. maar heel tovl tanken om dan maar een kleine kans te hebben datie dropt, no thank you :(

syndrom

Legacy Member
ik ben momenteel de client aan het binnenhalen via de downloader, heb streaming afgevinkt maar nu moet ik precies minder downloaden?

12 gig met streamen, 9 gig zonder?

greg89

Legacy Member
Officieel gestopt met mijn shaman, kheb echt geen zin om hem te renownlevelen tegen constant hogere RR-ranks, het was al zo lastig met mijn Squigherderke.
Nuja, bijna 57 dus op mijn kleine gobbo, en tgaat nu goed vooruit :P Alleen jammer dat invader vanaf 51 was, en warlord maar vanaf 65 draagbaar is :( Groten gap gvd!

DoomSayerSantos

Legacy Member
Meeste shamans die ik ken zijn gestopt.
Class heeft dringend een fix nodig imo.
En rr farmen op een healer is kweet nie hoe gemakkelijk ...

Kowlier

Legacy Member
wat is er zo slecht aan shamans? natuurlijk, kwa group heals doen ze onder voor dok's (order likewise met wp's) maar kwa escape mechanisms enzo zijn ze toch wel een van de beste classes.

Paralyzah

Legacy Member
Sprantix zei:
Officieel gestopt met mijn shaman, kheb echt geen zin om hem te renownlevelen tegen constant hogere RR-ranks, het was al zo lastig met mijn Squigherderke.
Nuja, bijna 57 dus op mijn kleine gobbo, en tgaat nu goed vooruit :P Alleen jammer dat invader vanaf 51 was, en warlord maar vanaf 65 draagbaar is :( Groten gap gvd!

Niet te vergeten dat invader en warlord zuigen voor SH (geen crit behalve op 1 WL stuk en geen set bonus met crit ofzo). Gebruik nu full conqueror (RR52) en heb 20% crit met spiked squig, als ik invader zou aandoen blijft er nog maar 12% over :s. Ideaal zou 3 pieces dark promise zijn (5% crit) en 3 pieces invader (wounds) maar heb alleen die belt van DP atm.
Full Sovereign daarentegen is een natte droom voor SH :p stuk of 3-4 pieces met crit, 5% crit bonus en dan nog een crit bonus proc.

syndrom

Legacy Member
is er eigenlijk een snellere manier om die client te downloaden, want die installer gaat echt pokketraag

greg89

Legacy Member
Paralyzah zei:
Niet te vergeten dat invader en warlord zuigen voor SH (geen crit behalve op 1 WL stuk en geen set bonus met crit ofzo). Gebruik nu full conqueror (RR52) en heb 20% crit met spiked squig, als ik invader zou aandoen blijft er nog maar 12% over :s. Ideaal zou 3 pieces dark promise zijn (5% crit) en 3 pieces invader (wounds) maar heb alleen die belt van DP atm.
Full Sovereign daarentegen is een natte droom voor SH :p stuk of 3-4 pieces met crit, 5% crit bonus en dan nog een crit bonus proc.

Welja, ik draag conq/invader voor de moment, 1030 balistics, 680 wounds, 350 ws, 350 iniative, met 24% crit (door pot met 5% extra offc & Spiked Squig)

Tsja, akkoord dat gemakkelijk is om renown te levelen als healer, maar ik vindet persoonlijk saai :/ Ksmeet mij meer met mijn shaman in t1-2-3. (puur subjectief he :))

Paralyzah

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
Crit is niet zo belangrijk voor SH's.
Hoge Ranged Power wel.

Crit is toch belangrijker dan ranged power hoor imo. Liever wat crits na elkaar om een healer in een wb/sc neer te leggen dan gewoon steady damage die hij kan outhealen. En Sovereign steekt vol met crit en nauwelijks ranged power dus dat zal wel een teken zijn imo. Natuurlijk is ranged power ook belangrijk en is het ook 1 van mijn main stats (en eenmaal die lotd armor set met 90 ranged power bonus is dat al vrij goed) maar crit > ranged power.

Kowlier

Legacy Member
meer info over uitbreiding.
klinkt wel goed. de zerg wordt uitgedund, meer mobiele combat in kleinere groepen, siege weapons nuttig, en ik kan mijn dwarf katapulteren over de keepwalls :D

Archangelus

Legacy Member
Kowlier zei:
meer info over uitbreiding.
klinkt wel goed. de zerg wordt uitgedund, meer mobiele combat in kleinere groepen, siege weapons nuttig, en ik kan mijn dwarf katapulteren over de keepwalls :D

Van waar haalt die zijn info?
Is er ergens meer te lezen?

Kowlier

Legacy Member
hij zit op gamesday in engeland. hij was rechtstreeks aan het reporten vanuit de meeting :p en atm is dit alles wat er geweten is. ik ben wel positief.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan