Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kowlier

Legacy Member
niet dat alleen. blijkbaar hebben ze een massive server blowout waardoor alles van zowel mythic als bioware platligt :(
net nu ik tijd heb om te spelen :(

Kowlier

Legacy Member
arg, heb ik dan eens een city siege waar we winnen, krijk ik weer geen sovereign...
how the fuck moet ik ooit aan die items geraken :'(

greg89

Legacy Member
Paralyzah zei:
Nooit! En dat is u eigen fout omdat ge bij de order zit :rofl:.

I salute you. :music:

Ben beetje aan het spelen met die +5sec cd die slayers ook hebben, iz véry naaiz

DoomSayerSantos

Legacy Member
Allez de eerste 2 torn pages of the liber mortis zijn binnen voor HoB.
Heeft ons lang genoeg geduurd.

metalleke

Legacy Member
Ik heb me account gecancelled, eigenlijk al heel de zomer niet meer ingelogd. Gewoon geen tijd meer :D

sorcerer_94

Legacy Member
binnenkort eindelijk terug eens beginnen. Weet alleen niet welk van me chars of eventueel een nieuwe. ik heb namelijk een wp, wl, kotbs en slayer. Iemand een suggestie? Liefst dps met leuke aoe ( iedereen gaat bright wizard zeggen waarschijnlijk maar kom).
White lions is die hun armor al wat mooier?
En zijn er nog geen nieuwe classen aangekondigd ?

Kowlier

Legacy Member
nieuwe aoe fotm, shadow warrior :p
ben zelf bezig met een wp, wou mij toch wat nuttiger maken dan met mijn IB :(
vind em wel nog leuk. tier3 healing levert al massaal renown op, i hou mijn hart vast voor t4 :p

sorcerer_94

Legacy Member
t4 alsde renown wilt ge gewoon teamen met 2 bw 1wp 1 andere healer en liefst 2 tanks als bescherming dan loopt de renown binnen met grote getallen aan de lopende band.

DoomSayerSantos

Legacy Member
WP/DoK is ez mode healing.
Zou mijn DoK ook eens moeten levelen.

Kowlier

Legacy Member
goja, ik doe het omdat we met een tekort aan wp's zitten :p ik denk 2 echt actieve mains, de rest zijn alts of lenen we uit de alliance :p om nog beter te doen, we hebben maar 1 kotbs :D

BroodRooster

Legacy Member
ligt het nu aan mij ik graak precies niemeer op karak-argul.
ik ben nu de unlimited trial aan het proberen en ik moe zeggen ik vind dit spel best leuk.

ik zit nu op chaos als squig herder en het zal nie lang meer duren tegen dak rank 10 ben. nu vraag ik mij af.
- is het wat balanced endgame chaos vs order?
- is er nog genoeg volk na rank 10?
- ligt het nu aan mij of zijn alle rassen in 1 startersarea samengebracht? ik dacht dat ze elk apart een hadden.
- is het mogelijk om gamecards te kopen via paypal? moet ik dan us of eu pakken?
- ahja vergeten het echte spel moet je dus niet meer kopen je kan direkt een gamecard kopen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan