Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sprantix zei:redelijk interessant .. ben toch maar rr54 op men main![]()
Kowlier zei:wow, de "big announcement" vandaag was wel een grote letdownniets gezegd wat nog niet geweten was, en details werden niet gegeven. dit wekt de indruk dat ze nog helemaal niets concreets hebben...

Kowlier zei:wel, er zijn geruchten over skaven. maar tenzij ze een derde fractie vormen zie ik niet hoe ze dat gaan inbrengen zonder de hele balans te verkloten.
Kowlier zei:het zou wel veel rechtrekken imo. imagine 3 factions die vechten om 1 keep![]()

