Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
Kakaktus zei:
Hey! Ik heb bij de launch Warhammer gespeeld, maar het werd toen gewoon heel snel afgezaagd en er was niet zoveel volk online..

Wat is er zo allemaal veranderd tov de launch? Ik wil het wel is opnieuw proberen nu ik men nieuwe game-systeem heb :)

Wil ik ook wel eens weten :D,ben op zoek naar iets wat me kan bezighouden tot 2011,tot de grote kleppers gaan uitkomen :)

greg89

Legacy Member
Gewoon best beide de endless trial proberen, dan zie je wel wat er allemaal verandert / verbeterd is sindsdien :)

sorcerer_94

Legacy Member
Yo allemaal ik wou zojuist ne keer game terug installeren en pre paid gaan halen voor warhammer maar blijkbaar worden die niemeer verkocht.
Ik ben altijd bekend geweest als een van de beste slayers indertijd van mijn server ( speelde niet fel op aoe :p, naam was limb server was karak norn). Nu is de vraag kan ik alleen nog met visa betalen of is er nog ergens mogelijkheid voor pre paid ?

Kowlier

Legacy Member
paypal is mogelijk ook sinds mythic van EA is. kweet wel nie hoe dat da precies in elkaar zit dan. sturen ze de kaart op of krijg je de code via email. ga naar de site van mythic, en daar via accountmanagement u account reactivaten.

greg89

Legacy Member
Aha, super handig! Moet ik niet constant aan mensen om hun credit card vragen :p
Ah well, sub eindigt pas eind november nu :d

Kowlier

Legacy Member
kheb er van afgezien te resubben. eerst de examens die weer huge fail gaan zijn :(

Sasuke

Legacy Member
Sinds deze week mijn sub voor warhammer geactiveerd. Kom ik erachter dat mijn char niet meer bestaat. Lvl 15 Shaman en ik geen jubilee cloak meer krijg in me'n mails.

Gm zegt, omdat ik de server naam niet meer weet van mijn Shaman, dat het onmogelijk is om hem terug te krijgen en de jubilee cloak ook niet meer.

Ik heb username_eur geprobeert maar ik kan niet inloggen als ik _eur erachter zet.

Achja, helaas. Ik lvl nu een WE op Karak-Norn.

soulreaper

Legacy Member
heb ook opnieuw gesubbed.Maar hoe zit dat met die chapterquests?Moest het laatste deel van chapter 2 doen,en wegens geen volk ben ik dus nu bezig aan chapter 3.Kan ik het laatste deel van 2 later doen?Of moet ik dan helemaal opnieuw beginnen?

Kowlier

Legacy Member
chapterquest? je kan volledig met pvp levelen. of wat bedoel je precies met chapterquests? tier 2 ofzo?

soulreaper

Legacy Member
Kowlier zei:
chapterquest? je kan volledig met pvp levelen. of wat bedoel je precies met chapterquests? tier 2 ofzo?

goh ja,ik weet niet hoe die dingen heten?Die quests bestaan meestal uit 3 parts.Laatste part is meestal dat je met een groepje een overpowered champion met verslaan,en dan kan je looten uit zo een gouden kist

Nerath

Legacy Member
Dat is influence(1-3) in een bepaalde chapter(x) van een bepaalde tier (y).

Zodra je iets van influence krijgt in een balkje gaat dit nooit meer weg, zelf al ga je als max level terug naar dat gebied dan nog kun je verdergaan waar je voorheen al zat, maak je daar geen zorgen om.

Kowlier

Legacy Member
idd, die dingen waren relatief vernieuwend. spijtig genoeg worden ze amper gedaan nu :( zaten toch paar epische pq's bij (ebon keep in empire, ch24 ofzo).

Johan19

Legacy Member
Weet iemand of ze in Antwerpen prepaidcard verkopen? Ik vind dit spel namelijk uber ... en speel tot nu toe de trail maar ik heb gelezen dat ze er geen in Europa verkopen.
hulp is welkom ...

Johan

Typhoon

Legacy Member
Johan19 zei:
Weet iemand of ze in Antwerpen prepaidcard verkopen? Ik vind dit spel namelijk uber ... en speel tot nu toe de trail maar ik heb gelezen dat ze er geen in Europa verkopen.
hulp is welkom ...

Johan

Kunde via paypal niet kopen in de EA-store? Want pre-paid kaarten verkopen ze idd niet meer hier.

Johan19

Legacy Member
hoe werkt zoiets ik heb da nog nooit gebruikt ... kan je miss eerst zon wally kaart kopen ... en dan die code ingeven...

Archangelus

Legacy Member
Sasuke zei:
Sinds deze week mijn sub voor warhammer geactiveerd. Kom ik erachter dat mijn char niet meer bestaat. Lvl 15 Shaman en ik geen jubilee cloak meer krijg in me'n mails.

Gm zegt, omdat ik de server naam niet meer weet van mijn Shaman, dat het onmogelijk is om hem terug te krijgen en de jubilee cloak ook niet meer.

Ik heb username_eur geprobeert maar ik kan niet inloggen als ik _eur erachter zet.

Achja, helaas. Ik lvl nu een WE op Karak-Norn.

Ik dacht dat het <accountnaam>_EUR in hoofdletters was?
Als ge inlogt op uw oude account en dan naar account management gaat staan daar normaal uw chars op gesloten servers, zodat ge die kunt migreren.

Sharky

Legacy Member
Quick question,

Ik heb warhammer online enige tijd gespeeld met de launch.
Dit is al een serieus tijdje geleden.

Nu volgende week heb ik weekske verlof en had ik graag wat game tijd ingehaald.

Is warhammer online nog de moeite om eens opnieuw te beginnen?
Al veel veranderd?

soulreaper

Legacy Member
Man man,ze mogen die respawnrate wel eens aanpassen...Daarstraks geprobeerd 1 quest tot een goed einde te brengen...Onmogelijk door de spawnrate.Kill enkele mobs,mobs killen me,mijn respawn is op 10 SECONDEN van de questmarker,kom ik daar zijn alle 10 kills al weer terug gekomen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan