soulreaper
Legacy Member
Kakaktus zei:Hey! Ik heb bij de launch Warhammer gespeeld, maar het werd toen gewoon heel snel afgezaagd en er was niet zoveel volk online..
Wat is er zo allemaal veranderd tov de launch? Ik wil het wel is opnieuw proberen nu ik men nieuwe game-systeem heb![]()
Wil ik ook wel eens weten
,ben op zoek naar iets wat me kan bezighouden tot 2011,tot de grote kleppers gaan uitkomen 
, naam was limb server was karak norn). Nu is de vraag kan ik alleen nog met visa betalen of is er nog ergens mogelijkheid voor pre paid ?
.