greg89
Legacy Member
Kowlier zei:ik ben trots op mijn guilddan vooral op de marginaliteit tijdens warbands. manman, nothing beats drunken vent
![]()
Dus daarom dat die BW's altijd AOE gaan, zelfs op single targets? Ze zijn gewoon te dronken.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kowlier zei:ik ben trots op mijn guilddan vooral op de marginaliteit tijdens warbands. manman, nothing beats drunken vent
![]()

Is inderdaad geen slechte manier, die xp rod lijkt me ook wel nice. Die pets, zijn die enkel fashion pets of hebben die nog een nut ook?Nerath zei:Het komt er op neer dat je gratis 'Tier 1' mag spelen zonder einde, Tier 1 begint op level 1 en eindigt op level 12 waarbij je automatisch niet meer bent toegelaten in de 'Tier 1' scenarios. Deze levels zijn echter vrij snel gehaald maar de scenarios zijn, dankzij het endless trial, dan ook heel actief.
De content en gear is echter ook heel beperkt, desalniettemin kun je wel characters blijven deleten en aanmaken, denk ik.

Krijg ze net nadat ik hier post, toeval? 
Kowlier zei:nog zo'n gevleugelde schermvullerprobeer u maar es deftig te verstoppen achter een muurtje als er 20 griffons rond u staan
![]()

