Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

greg89

Legacy Member
Kowlier zei:
ik ben trots op mijn guild :p dan vooral op de marginaliteit tijdens warbands. manman, nothing beats drunken vent :p

Dus daarom dat die BW's altijd AOE gaan, zelfs op single targets? Ze zijn gewoon te dronken. :D

greg89

Legacy Member
Manticore vnv :D

gewoon 3 trials aanmaken op je main acc via dat friend system, iedere keer een maand eraan toevoegen (deze krijg je terug doordat ze 1 maand aan je main acc geven).. wait a few hours & profit :)

Nerath

Legacy Member
Ik snap niet echt wat je daarbij wint, Sprantix, je betaalt één maand op je trial account en krijgt één maand op je normal account in de plaats? Dan kun je toch evengoed je gewone account betalen?

*Edit: Laat maar, 'k heb het al gevonden ;) Is inderdaad geen slechte manier, die xp rod lijkt me ook wel nice. Die pets, zijn die enkel fashion pets of hebben die nog een nut ook?

soulreaper

Legacy Member
iemand die me kan vertellen welke restricties er zijn op die "free trial forever"?Vindt er niet echt info over?

NVM:heb het gevonden :D,niet dat ik er iets van snap lol

Nerath

Legacy Member
Het komt er op neer dat je gratis 'Tier 1' mag spelen zonder einde, Tier 1 begint op level 1 en eindigt op level 12 waarbij je automatisch niet meer bent toegelaten in de 'Tier 1' scenarios. Deze levels zijn echter vrij snel gehaald maar de scenarios zijn, dankzij het endless trial, dan ook heel actief.

De content en gear is echter ook heel beperkt, desalniettemin kun je wel characters blijven deleten en aanmaken, denk ik.

greg89

Legacy Member
Nerath zei:
Het komt er op neer dat je gratis 'Tier 1' mag spelen zonder einde, Tier 1 begint op level 1 en eindigt op level 12 waarbij je automatisch niet meer bent toegelaten in de 'Tier 1' scenarios. Deze levels zijn echter vrij snel gehaald maar de scenarios zijn, dankzij het endless trial, dan ook heel actief.

De content en gear is echter ook heel beperkt, desalniettemin kun je wel characters blijven deleten en aanmaken, denk ik.

Yep, je character blijft wel steken op lvl10, niet 11.
Ook kan je denk ik niet naar de grote Main city gaan (IC/Altdorf), mails zenden(wel ontvangen),..

kil911ler

Legacy Member
En ik dacht dat groene loot bags het hoogste is da ge kunt gebruiken. Ge kunt wel bv gouden Loot Bags winnen, maar ge kunt ze niet gebruiken.

Kowlier

Legacy Member
nog zo'n gevleugelde schermvuller :angry: probeer u maar es deftig te verstoppen achter een muurtje als er 20 griffons rond u staan :(

greg89

Legacy Member
Kowlier zei:
nog zo'n gevleugelde schermvuller :angry: probeer u maar es deftig te verstoppen achter een muurtje als er 20 griffons rond u staan :(

Daarom dat iedereen altijd dismount bij zo'n acties, niet? :)

@ Nerath, waar speel je & welke kant? :)

Nerath

Legacy Member
Azgal rank 39 Zealot & 39 sorc duo (ik Zealot, partner Sorc, Destro dus)

En de andere 'Karak' Enkele lowbie chars, zal probably een WP/SM duo worden met m'n partner.

greg89

Legacy Member
Ahzo :) Ik werk net andersom, op Norn Destro main chars en op Azgal paar vré lowbies Order :D

Nerath

Legacy Member
Net nog eens gekeken, ik ook ;) Azgal zijn de orders en Norn zijn de Destro's.

greg89

Legacy Member
Sprantix - Squig Herder
Zugvix - Shaman

Order chars moeten nog gemaakt worden :p

Kakaktus

Legacy Member
Hey! Ik heb bij de launch Warhammer gespeeld, maar het werd toen gewoon heel snel afgezaagd en er was niet zoveel volk online..

Wat is er zo allemaal veranderd tov de launch? Ik wil het wel is opnieuw proberen nu ik men nieuwe game-systeem heb :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan