Babaluna
Legacy Member
Xplo^ zei:Heeft er iemand een actieve lvl40 guild op Karak-norn? Mogelijk met een degelijke alliance? Zit momenteel met een 24 Choppa en het gaat snel vooruit
ex DAoC (4 jaar) & WoW (5 jaar) speler :>
XPLO!!!!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xplo^ zei:Heeft er iemand een actieve lvl40 guild op Karak-norn? Mogelijk met een degelijke alliance? Zit momenteel met een 24 Choppa en het gaat snel vooruit
ex DAoC (4 jaar) & WoW (5 jaar) speler :>

CoLDmaN0 zei:Ik zit op beide servers.
azgal => order
norn => destruction (maar hier ben ik momenteel wel niet actief op)

Babaluna zei:XPLO!!!!![]()





DoomSayerSantos zei:Ik zoek 3 mensen die 1 maand Warhammer Online willen spelen op mijn kosten via de recruit a friend.
Enige voorwaarde is wel dat je zelf je subscription betaalt met Visa of dergelijke.
En ik je dan de eerste maand terug betaal via overschrijving.
Wat is uwen RR ?Cirenras zei:ik ga ook terug beginne denk ik.
maar ben nu al hele dag aan het patche en is nog maar aan 68%
dus moet nog wel heel deel doen xD
mischien kan ik 1 van jullie guilds joine fzo?
heb een r40 sorceres
greetz