Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babaluna

Legacy Member
Xplo^ zei:
Heeft er iemand een actieve lvl40 guild op Karak-norn? Mogelijk met een degelijke alliance? Zit momenteel met een 24 Choppa en het gaat snel vooruit :)

ex DAoC (4 jaar) & WoW (5 jaar) speler :>

XPLO!!!! :)

Nerath

Legacy Member
Reunion inc! :P

Je main was een scout, niet? Ik heb in elk geval een rank 33 zealot op Norn waarmee solo levelen ook een PITA is, indien je ooit zo ver raakt, just let me know :)

kil911ler

Legacy Member
Ben weer wa begonnen door die gratis subscription, maar waar zitten de meeste Belgen/NL'ers? Norn of Azgal?

Belgischefriet

Legacy Member
Ik zit op beide servers.
azgal => order
norn => destruction (maar hier ben ik momenteel wel niet actief op)

kil911ler

Legacy Member
Ben op Azgal Destro begonnen. Mss dak dan Norn ga gebruiken voor Order :p

Nerath

Legacy Member
CoLDmaN0 zei:
Ik zit op beide servers.
azgal => order
norn => destruction (maar hier ben ik momenteel wel niet actief op)

Likewise, 34 Zealot op destro, maar niet echt héél actief.
Op Azgal heb'k een 12 BW en nog wat andere classes, eens kijken wat het leukste is :)

greg89

Legacy Member
vanaf lvl 25, de eerste keer moet je naar je maincity gaan en daar via de flightmaster naar lotd, als je realm die heeft. daarna kan je vanaf elke flightmaster

Nerath

Legacy Member
Bedankt, de xp is gewoon...zalig in LotD, belachelijk zelfs :)

Moet wel zeggen dat die Red Guard mannen me toch wat irriteren, nerf organisatie zeker?

kil911ler

Legacy Member
Pff, zit weer met mn ziekte dak alles wa graag speel... :p

Chosen One, Engineer, Sword Master, Witch Hunter, en ik denk dak Archmage ook nog leuk ga vinden... damn it... :p

Komt door WoW dak die 'ziekte' kreeg van alles graag te spelen doordak met de release van WoW altijd Druid speelde en beetje van alles kon doen in feite, waardoor ik ook alles graag doe :D
Maar me nu toespitsen tot tanken, dps OF healen is soms wa moeilijk voor me.

Hmm, choices... what to do... hmm :p

greg89

Legacy Member
Pauze'ke genomen, ook al staat mijn sub nog lopende .. ME1 & 2 ontdekt <3

+ constant scenario's tegen bijna rr70 premades .. Bah

DoomSayerSantos

Legacy Member
Ik zoek 3 mensen die 1 maand Warhammer Online willen spelen op mijn kosten via de recruit a friend.
Enige voorwaarde is wel dat je zelf je subscription betaalt met Visa of dergelijke.
En ik je dan de eerste maand terug betaal via overschrijving.

greg89

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
Ik zoek 3 mensen die 1 maand Warhammer Online willen spelen op mijn kosten via de recruit a friend.
Enige voorwaarde is wel dat je zelf je subscription betaalt met Visa of dergelijke.
En ik je dan de eerste maand terug betaal via overschrijving.

Can you say Manticore!

DoomSayerSantos

Legacy Member
Moeten nieuwe zijn dacht it.
En idd tis voor die manticore.
Maar dan nog liever zo dan zelf 3 accounts aanmaken waar ik niets mee ben.

Cirenras

Legacy Member
ik ga ook terug beginne denk ik.
maar ben nu al hele dag aan het patche en is nog maar aan 68%
dus moet nog wel heel deel doen xD
mischien kan ik 1 van jullie guilds joine fzo?
heb een r40 sorceres
greetz

DoomSayerSantos

Legacy Member
Cirenras zei:
ik ga ook terug beginne denk ik.
maar ben nu al hele dag aan het patche en is nog maar aan 68%
dus moet nog wel heel deel doen xD
mischien kan ik 1 van jullie guilds joine fzo?
heb een r40 sorceres
greetz
Wat is uwen RR ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan