Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nerath

Legacy Member
Steamrolled worden in'n Inevitable City scenario is niet leuk :<

Belgischefriet

Legacy Member
blijkbaar zijn er server maintenance.
was net zo goed bezig :p

Belgischefriet

Legacy Member
ik heb zojuist eindelijk men r34 runepriest van k8p naar azgal kunnen brengen.

Kais3r

Legacy Member
Welk is de meest bespeelde server? of toch de server die het meeste balanced order/destruction is?

Unpro

Legacy Member
Ik ben er zeker van dat ik een paar destr chars had op een server, maar die zijn precies verdwenen, kan ik die nog terug krijgen?

greg89

Legacy Member
Je kan altijd proberen, maar als die al een lange tijd weg zijn zal het moeilijk zijn.

Wou mijn lvl37 BW terug verleden week om even te roflpwnen op Azgal maar char was al te lang weg :(

Edit: MDD Sovereign changes zien er goed uit voor defensive ones, offensive is quasi gelijk aan de tank .. It'll change

DoomSayerSantos

Legacy Member
Nerath zei:
Zo, terug kunnen inloggen, lvl 33 Zealot op Karak Norn, net rr30 gehaald. Spijtig dat Order zo veel beter blijkt te lijken :)
LOL order op Norn heeft maar 2 goede guilds en de rest is zerg.

greg89

Legacy Member
Zerg heb je aan beide kanten .. Vooral bij Destro Mailbox-Zergers dan.. Mogen de kleine RvR groups de BO's gaan verdedigen..

Gisteren in Reikland was zalig trouwens, Order-Zerg kunnen ontlopen, zien ze mooi passeren op ong 80 feet van ons :D Met 6'en aan't hiden in een boompke :lol:

Kowlier

Legacy Member
nee, ge kicken regelmatig mensen die niet online komen voor bepaalde tijd. is normaal :)

Socks

Legacy Member
Weet iemand waar ge kunt zien als t een volledig account is? Niet die 14 dagen wat iedereen heeft gehad,want ik had vroeger een volledig account maar kweet niet als het deze is.

Unpro

Legacy Member
Sprantix zei:
Je kan altijd proberen, maar als die al een lange tijd weg zijn zal het moeilijk zijn.

Wou mijn lvl37 BW terug verleden week om even te roflpwnen op Azgal maar char was al te lang weg :(

Edit: MDD Sovereign changes zien er goed uit voor defensive ones, offensive is quasi gelijk aan de tank .. It'll change
Heb ze al terug, moest ze gewoon transferen via de site van mythic en niet via die van GOA :p

Xplo^

Legacy Member
Heeft er iemand een actieve lvl40 guild op Karak-norn? Mogelijk met een degelijke alliance? Zit momenteel met een 24 Choppa en het gaat snel vooruit :)

ex DAoC (4 jaar) & WoW (5 jaar) speler :>
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan