Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

General Lee

Legacy Member
Zij die niet ingelogd geraken bij account management, hadden jullie nog een actieve subscription? Had ergens gelezen dat de inactieve accounts als laatste werden overgezet (in de loop van vandaag en morgen). Ik geraak er alleszins ook niet op, hoewel ik m'n paswoord ondertussen ook al 2 keer veranderd heb...

Dealer

Legacy Member
Ik had ook een inactieve account al een paar maand, het blijkt precies te werken nu!

Hij is aan het updaten zie :), ben eens benieuwd of het spel mij nu wel hooked gaat houden

The_Floyd

Legacy Member
had ook een inactief account, had ook op het forum gelezen dat de meeste morgen aan de beurt waren.
had ook al een mailke gestuurd naar support maar daarvan moest ik naar hun hulplijn bellen :wtf: goe zot ze

General Lee

Legacy Member
Kan ondertussen inloggen op account management, dan maar eens de client updaten...

Belgischefriet

Legacy Member
ik had ook een inactief account, en kan inloggen op de eamythic site. Mijn accountname begint wel met een b (dus vooraan in het alfabet als ze alfabetisch werken natuurlijk...).

greg89

Legacy Member
Nieuwe maintenance-uren zuigen.. (Iedere woensdag 14h-18h)

Veel noobs/newbs ook online, advice-chat is :o

Belgischefriet

Legacy Member
vandaag de eerste keer terug gespeeld.
helaas wel niet met mijn main char omdat deze op k8p stond en deze server nu niet meer bestaat.
Het zal wel mogelijk zijn om binnen enkele dagen deze "verloren" char's terug te krijgen via server transfer. kan niet wachten :p

General Lee

Legacy Member
_eur achter uwe naam gezet?

wat een peutertuin trouwens die chatkanalen, twee uur lang hebben ze daar liggen mekkeren over WAR vs WoW...

Kowlier

Legacy Member
lol, is dat advice? dat channel staat al af sinds ze het ingebracht hebben...

General Lee

Legacy Member
Advice ja. Had niet meer gespeeld sinds de herinvoering van de eerder geschrapte classes, blijkbaar dumpen ze nu iedereen in hetzelfde startersgebied (nuja, niet dat ik de Dark Elf zones voor de derde keer wilde doen :p) en steken ze u automatisch in een guild =/ Kon via die scenario queue wel niet in Khaine's Embrace, zijn ze daar soms mee gestopt ofzo? Deed die nog het liefst van al :p

The_Floyd

Legacy Member
advice is inderdaad ne peutertuin vol met goldsellers. maar soms wel entertaining :D
diejen beginguild is nog ni zo slecht vind ik, makkelijk als ge volk zoekt om te questen of stuff te traden.

ben op azgal begonnen met nen witch hunter gelijk in den beta, terug dikke fun ^^

Nerath

Legacy Member
Zo, terug kunnen inloggen, lvl 33 Zealot op Karak Norn, net rr30 gehaald. Spijtig dat Order zo veel beter blijkt te lijken :)

Kowlier

Legacy Member
bah, al zolang niet meer gespeeld :( damn you zomer! gewoon geen tijd...

Unpro

Legacy Member
Ook eens terug aant afhalen als het toch 14 dagen gratis is, waarom stopt GOA eigenlijk opeens? (niet dat dat slecht is :p)

The_Floyd

Legacy Member
Unpro zei:
Ook eens terug aant afhalen als het toch 14 dagen gratis is, waarom stopt GOA eigenlijk opeens? (niet dat dat slecht is :p)

omdat dat falers zijn en ze het eindelijk zelf beseffen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan