Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kowlier

Legacy Member
nee, 3 piece. maar kgebruikt et niet. nogmaals, full defensive tanks brengen niets bij in rvr :p

greg89

Legacy Member
Mja, ben een beetje nen tragen, t4 heeft mij nooit veel kunnen boeien tot nu :D
Ook in den tijd begonnen op een normal server, dan orvr, weer normal, pauze van paar maanden (x2) .. :) En nu op't gemakske .. rr42 ^^

Edit: Iets gevonden in de newsletter van april, wist ik nog niet (aka tragen :))

By 1.3.6 players will have the capability to play as both Order and Destruction on the same server. We did this in Camelot, because we wanted to give players more choices about where they wanted to play and who they wanted to play with. We’re aware of the possible downsides (such as cross-realming) and we’re aware that people have a lot of realm pride, which we believe is very important, so we’re going to be introducing a significant lockout timer to switch between realms.

Dus iedere keer als Kowlier mij killed kan'k em gaan stalken? Naajs. j/k :D

DoomSayerSantos

Legacy Member
1.3.6 is dikke zever.
Crossrealmen is azo al lame.
En nu maken ze het gewoon een feature.

Kowlier

Legacy Member
ze hebben al beslist om dat te schrappen :) het is wel zo, dat ze dat met een bepaalde reden zouden inbrengen. bvb voor de zone's die maar 1 server meer tot hun beschikking hebben, die zijn anders gelimiteerd tot het spelen van een zijde. nu, wij hebben 2 (-3?) servers tot onze beschikking, en kunnen daardoor beide zijdes spelen. niet dat ik ooit geneigd zal zijn om destro te spelen :p

greg89

Legacy Member
Mainpage EU WAR:

Today we announce that GOA will cease publishing, operating and subscription services for Warhammer® Online: Age of Reckoning® (WAR) in Europe and transition the operation of the game to Mythic Entertainment.

We have enjoyed a lot of great times with you. Over the past couple of years we have fostered a fantastically vibrant and active community; we saw the world’s first Tchar’Zanek and Karl Franz kills pre 1.3.5 and hosted undeniably some of the most professional guilds to ever play WAR.

Over the next few weeks we will be working very closely with the Mythic Team to ensure you all get settled as smoothly as possible. We wish to assure you that all characters, guilds and account information will be migrated to Mythic servers and will be available to present and past players.

We will share more information on next steps, together with a FAQ, in the coming days.

DoomSayerSantos

Legacy Member
GOA stopt met het hosten van Warhammer Online in Europa.
Das niet meer dan dat.
Als ze gewoon alles transferen naar de Amerikaanse servers vraag ik mij toch wel af hoe dat gevolg gaat hebben op latencies enzo.

Kowlier

Legacy Member
volgens die thread op wha heeft mythic servers in duitsland staan. dus normaal gezien worden die daar dan gehost. hopelijk.

Archangelus

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
GOA stopt met het hosten van Warhammer Online in Europa.
Das niet meer dan dat.
Als ze gewoon alles transferen naar de Amerikaanse servers vraag ik mij toch wel af hoe dat gevolg gaat hebben op latencies enzo.

Ik heb vroeger DAoC altijd gespeeld op US servers en qua latency maakt dat eigenlijk niks uit.

Is er binnen de community toevallig een reden of meer info gegeven waarom GOA de boel sluit?
Enfin, niet dat dat zo slecht is natuurlijk :)

greg89

Legacy Member
Hopelijk is dit het einde van de maintenance mode & gaan ze ook weer eens beginnen met nieuwe content :)

CosMiced

Legacy Member
Warhammer online is dood voor content , de enige content die is gemaakt was LOTD zeker ?

Kowlier

Legacy Member
goja, zolang ze de bestaande content verbeteren hoeft er niet echt iets nieuws bij voor mij.

greg89

Legacy Member
[16:23] <XMAT|byQ> Following this operation, current and former European subscribers will be able to log-in and play the game for a free transitional period on GOA?s servers until July 6th. During this transitional period, character progression and experience will be suspended.

Hmm, dus iedereen die ook maar een account heeft gehad kan dus free spelen op die non saving servers ..

greg89

Legacy Member
Jawel, de save wordt pas morgen gedaan :)

Edit: Auctions misschien best wel verwijderen voor morgen

CosMiced

Legacy Member
Sprantix zei:
Jawel, de save wordt pas morgen gedaan :)

Edit: Auctions misschien best wel verwijderen voor morgen

dus op 6july krijgen we een rollback naar morgen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan