Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xantrax

Legacy Member
Heb eens gekeken bij transfer character, maar daar krijg ik de melding: None of your characters can be transfered to another server right now...

Toch maar eens een gm contacteren

DoomSayerSantos

Legacy Member
Alst te lang geleden is gaat ge het wellicht kunnen vergeten om u chars nog terug te krijgen :/

greg89

Legacy Member
Volgende week resub ik, iemand gevonden met een visa-kaartje <3

En dan maar asap mijn Squiggie naar rank 40 krijgen, zal toch volledig rested zijn :D 38 atm volgens RealmWar

DoomSayerSantos

Legacy Member
Ergens in een van de lower tiers kunde als inf reward een scroll krijgen die u 1 rank omhoog doe.
Als ge die gebruikt kunde vaneens van 39 naar 40 gaan :)

greg89

Legacy Member
I know :( stomme kloot dak ben .. Gebruikt in het einde van tier3 om toch maar snel uit the dead zone te raken, oh why :(

Kowlier

Legacy Member
lvlen in t4 gaat toch redelijk vlug? doe wat city sieges, scenario's, orvr, en de xp vliegt binnen :p

metalleke

Legacy Member
Kowlier zei:
lvlen in t4 gaat toch redelijk vlug? doe wat city sieges, scenario's, orvr, en de xp vliegt binnen :p

Tier 4 was zowat de snelste voor mij eigenlijk, behalve tier 1 dan. Scenarioke hier, questje daar en max lvl in no time.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Bah weer een city siege waar fail order achter 1 wipe de instance verlaat.
76 order zijn onze instance gepasseerd.

Kowlier

Legacy Member
ik zat met mijn warband, waarvan ik de leader was, bij hand of blood :p (dreddz en co dachtek). redelijk hard gepwaned (225vs9 kills), maar we zijn gebleven :) als je blijft, kan je nieuwe dingen proberen, en zo leer je nog iets ook. + we hadden een fail wb vol alts en low lvls aangezien het pve avond was :(

greg89

Legacy Member
Man Man Man Man Man Man .. gelukkig dat mijn laatste examen niets voorstelt (anders ging ik ook niet hergesubd hebben :D), maar damn this is F-U-N :D.

En nu sinds dat ik een nieuw systeem heb (i7 860; 8gig ddr3,; hd 5870) draait het echt supervlot! Eerst zag alles er wel weer super kartelig uit, chance dat die ATI-manager veel meer opties heeft dan Nvid-panel :).

Kowlier

Legacy Member
enige reden dat ik een nieuwe pc zou willen, om WAR eens deftig te kunnen spelen :(

greg89

Legacy Member
:) Het ziet er echt wow uit voor mij, na bijna een gans jaar op low te spelen op een dual core'ke .

Al die special effects in actie zijn zonder slowdown is echt <3 gisteren gewoon meer zitten kijken naar dok me zijn fancy spells :D

DoomSayerSantos

Legacy Member
Zelf op mijn pc draai ik hem nog altijd het liefst op custom settings ipv oooh shiney.

Kowlier

Legacy Member
bij ooh shiney crasht mijn pc...
ik speel met alles op low :p zelfs heel lang geduurd eer ik mijn effects kon aanzetten. dat ging enkel nadat ik ram had bijgestoken :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan