Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Nu nog wat meer geluk met de Tyrant gear drops en mijn char is compleet.

Kowlier

Legacy Member
zwijgter mij van :p ik ben 73...
op mijn character dat ik al speel sinds launch :'(

greg89

Legacy Member
Verdomme, 't begint weer te kriebelen .. Hoor goeie dingen over die nieuwe city siege.. Miss toch deze zomer mijn SH & Shammy naar r40 brengen .. Wel spijtig dattek al mijn munny ingame had weggegeven <_< had nog 1 van die uber lotd weapons kunnen verkopen voor de sc weapons patch :p

Kowlier

Legacy Member
bwa, geld is niet zo nuttig :p ik gebruik het enkel voor respecs.
en doom, valt het op dat ik u graag achternazit :evil:?

DoomSayerSantos

Legacy Member
Just a little.
Valt het op dat ik u langs zij probeer te negeren :P

metalleke

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
SnB IB's zijn nutteloos om aan te vallen.

Kowlier is gewoon nutteloos van al da bier dat em drinkt. Gewoon weglopen en porren! Fat dwarf :evil:

DoomSayerSantos

Legacy Member
City Siege was fun op de PTS omdat het daar guild tegen guild was.
Maar als je tegen pugs uitkomt is het gewoon 1 uur PVE.
Als ik lock outs heb ga ik er zeker niet naartoe :/

Kowlier

Legacy Member
bwa, ik amuseer mij wel meestal. zeker als je champion bent :evil: en als ge zelf gepubstompt wordt door unnamed/legio/... is de fun er ook snel af.

Kowlier

Legacy Member
eergisteren was het absurd. order aant pushen naar IC , en zowel order als dessie beiden met een giga blob. puur uit miserie een andere zone opgezocht omdat de lag niet te doen was :p

xantrax

Legacy Member
Gisteren nog eens warhammer geïnstalleerd, na een patch van 3gig mijn account gereactiveerd, maar ik ben al mijn chars kwijt. Had vroeger nog een vrij hoge archmage. Ik heb bij launch gespeeld op de server waar cry havoc opzat (ben de naam kwijt), maar op geen een van de nieuwe servers vind ik mijn archmage terug.

xantrax

Legacy Member
Zal vanavond eens horen :) T'zou fijn zijn als ik die terug heb, maar langs de andere kant, ik ken niks meer van die skills en tactics. Misschien beter eens opnieuw beginnen :)
K'heb wel eens zin in iets dps achtig.

Archangelus

Legacy Member
xantrax zei:
Gisteren nog eens warhammer geïnstalleerd, na een patch van 3gig mijn account gereactiveerd, maar ik ben al mijn chars kwijt. Had vroeger nog een vrij hoge archmage. Ik heb bij launch gespeeld op de server waar cry havoc opzat (ben de naam kwijt), maar op geen een van de nieuwe servers vind ik mijn archmage terug.

Dat is allicht Karak-Hirn, die is jaaaren geleden al gemerged met Karak-Norn.

Ga naar war-europe.com, log in op account management en daar kunt ge dan uw chars transferen van de server waar ze op stonden naar een van de huidige servers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan