Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ithilmars ?N3X4S6 zei:Daar zit ik ook, maar heb reeds een goede relaxte guild![]()



DoomSayerSantos zei:Ithilmars ?
+ No Manner zijn een bende lamers.

soulreaper zei:Wanneer wordt dit spel F2P?![]()
Kowlier zei:wat een slechte timingtzijn bijgod bijna examens :'(
en ik wil sovereign!

metalleke zei:Nooit, ze zouden het eerder stopzetten imo

soulreaper zei:Denk je dat?Ik weet nochtans van MMO's die ook een serieuze drop in ledenaantal hadden,F2P met deels cash shop gingen,en ineens meer leden hadden,en een PAK meer geld verdienden![]()
Kowlier zei:ik zie warhammer zoiets niet doen tbh.
en patch heeft vertraging
faster hamsters, faster!

DoomSayerSantos zei:Bah wat een kut avond voor RVR vandaag zerg vs zerg.
En dat F2P alsof EA zich daar mee bezig zou houden.
Dan trekken ze er nog liever de stekker uit.

metalleke zei:Voorbeelden? WAR is ook gewoon niet gemaakt met een shop in het achterhoofd.

Sir.Killalot zei:D&D Online?![]()
Van pay to play overgaan naar free to play lijkt mij een slechte zet voor gelijk welke MMO.
Anarchy Online is door haar Free Play programma nog steeds winstgevend voor Funcom, en dat spel is 9 jaar oud
. metalleke zei:Niet echt he, aangezien enkel in US spelen F2P is met microtransactions. Geen idee of dit een succes is, heb het nooit gespeeld. En het gaat hier wel over voorbeelden ehVan pay to play overgaan naar free to play lijkt mij een slechte zet voor gelijk welke MMO.