Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kowlier

Legacy Member
jeej, moral stacking eindelijk gedaan volgende patch :D
did someone say no manner guild disband? :p

Kowlier

Legacy Member
idd, no manner is verschrikkelijk. en toch altijd zelfvoldaan kunnen doen als ze iemand verslaan met behulp van firebrew en moral stacking :unsure:
gisteren weer zo, in TM bo's ant cappen met guild wb, staat daar plots no manner met 2 banners, firebrew en full moral. theeft bijgod geen 10 seconden geduurd of iedereen was ant respawnen :(

Kowlier

Legacy Member
wat een slechte timing :( tzijn bijgod bijna examens :'(
en ik wil sovereign!

soulreaper

Legacy Member
metalleke zei:
Nooit, ze zouden het eerder stopzetten imo

Denk je dat?Ik weet nochtans van MMO's die ook een serieuze drop in ledenaantal hadden,F2P met deels cash shop gingen,en ineens meer leden hadden,en een PAK meer geld verdienden:sop:

Kowlier

Legacy Member
ik zie warhammer zoiets niet doen tbh.
en patch heeft vertraging :(
faster hamsters, faster!

metalleke

Legacy Member
soulreaper zei:
Denk je dat?Ik weet nochtans van MMO's die ook een serieuze drop in ledenaantal hadden,F2P met deels cash shop gingen,en ineens meer leden hadden,en een PAK meer geld verdienden:sop:

Voorbeelden? WAR is ook gewoon niet gemaakt met een shop in het achterhoofd.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Bah wat een kut avond voor RVR vandaag zerg vs zerg.
En dat F2P alsof EA zich daar mee bezig zou houden.
Dan trekken ze er nog liever de stekker uit.

N3X4S6

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
Bah wat een kut avond voor RVR vandaag zerg vs zerg.
En dat F2P alsof EA zich daar mee bezig zou houden.
Dan trekken ze er nog liever de stekker uit.

Time to alt dan t1 sc'kes doen :D

metalleke

Legacy Member
Sir.Killalot zei:

Niet echt he, aangezien enkel in US spelen F2P is met microtransactions. Geen idee of dit een succes is, heb het nooit gespeeld. En het gaat hier wel over voorbeelden eh ;) Van pay to play overgaan naar free to play lijkt mij een slechte zet voor gelijk welke MMO.

Sir.Killalot

Legacy Member
Inderdaad enkel in de VS, maar het is daar een énorm succes geworden sinds het F2P is gegaan :) Anarchy Online is door haar Free Play programma nog steeds winstgevend voor Funcom, en dat spel is 9 jaar oud :p.


Van een succesvolle pay to play overgaan naar free to play zou inderdaad gewoon idioot zijn, voor een slabakkende pay to play kan het de redding betekenen...

Fdzzaigl

Legacy Member
metalleke zei:
Niet echt he, aangezien enkel in US spelen F2P is met microtransactions. Geen idee of dit een succes is, heb het nooit gespeeld. En het gaat hier wel over voorbeelden eh ;) Van pay to play overgaan naar free to play lijkt mij een slechte zet voor gelijk welke MMO.

Tis een beetje een speciaal systeem in DDO, ze hebben een sub waarmee je toegang krijgt tot alles oftwel kun je de verschillende delen en content van het spel apart kopen, zo ook sommige updates.

Kowlier

Legacy Member
zomg, new patch is fun! net nieuwe city instance gedaan, en boy oh boy hoet leuk was dat niet. wel weinig tegenstand (dessy pugs vs onze alliance wb) en de instance uitgespeeld in 1 uurtje ongeveer, maar het was leuk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan