Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kowlier

Legacy Member
ik speel al sinds februari :p maar tis redelijk druk op school lately en weinig premades / wb's kunne pakken. zit in eataine atm, ant wachten op duels :p

sypro9000

Legacy Member
K'ben ook zo wa terug aan het spelen na 2 jaar en eens er RVR is, is het dikke fun. Het probleem is gewoon dat in tier 2 en tier 3 de RVR moet zoeken in 6 verschillende zones en dat is nogal lastig. Ik weiger te levellen op PVE want dat is gewoon ultra boring, maar ik werk elke dag tot 22 en dan is de RVR al bijna weer gedaan in tier 2. Ik kan dus eigenlijk alleen maar levellen in de weekends.

Kowlier

Legacy Member
mja, kan u niet helpen daar :p ben al 1 jaar niet meer in t2 - 3 geweest.

DoomSayerSantos

Legacy Member
T2 en T3 zijn zo dood as wa.
Moest ik u zijn zouk gewoon tot 30 grinden en dan voort doen in T4.

Kowlier

Legacy Member
goja, soms is t3 wel nog neig, maar heel zelden. sinds lotd het mogelijk maakt te grinden tot t4 zijn maar weinig mensen geneigd nog eens heel de campaign the doorlopen. op mijn main heb ik de volledige campaign gedaan zonder pvp, aangezien ik dat toen nog niet kon op mijn laptop (te zwakke pc). nu zou ik het echter niet meer doen, aangezien ik weinig geduld heb en ik maar weinig hulp biedt aan guildleden als ik slechts in t2 zit :p

Babaluna

Legacy Member
bah , ben toch truggevallen op men 34 Magus op Nazgal :p

Fantasmo

en heb nog ne 26 BO name Smork

N3X4S6

Legacy Member
Het begon terug te kriebele bij mij, wegens het ontbreken aan betere mmo's terug gestart.

Nazgal: 29 WE en 30 Sorc destruction
Norn: Slayer geweld Order :D

DoomSayerSantos

Legacy Member
Vraag me af hoeveel slayers er gaan overblijven na de auto attack nerf.

Kowlier

Legacy Member
goh, de class op zich is niet zo slecht, maar idd, het zal een harde dobber worden :(
wanneer komt patch uit? ik speel al een week nimeer sinds de exames dichter komen...
zo geraak ik nooit aan sov :(

sypro9000

Legacy Member
Zeg, tier 2 is eigenlijk alles behalve dood zé. Het is wel, zoals ik natuurlijk al zij, zo, dat het alleen leeft in de piek uuren. Ik heb nu in alle 3 de zones max inf op rank 18, en dat gaat goed vooruit. Enige probleem is dat ik meschien al bored zal zijn met rvr voor ik 40 haal, als ik dat dan al haal.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Geen idee wanneer de nieuwe patch aan komt.
Maar morgen testen we de Altdorf city siege :)

Archangelus

Legacy Member
Net iets minder gimped dan een Magus, allebei nutteloos tov Sorc/BW.

metalleke

Legacy Member
Archangelus zei:
Net iets minder gimped dan een Magus, allebei nutteloos tov Sorc/BW.

Magus vondek gewoon geen geestige class. Vooral die pets pff, nix voor mij.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Magus moet je kunnen spelen.
Op irc waren ze aant klagen hoeveel damage Jopo aant uitdelen was.
Nuja tkunnen niet al easy moders zijn die ne Sorc of BW rollen.

ArminiuS

Legacy Member
Ik heb antwoord gehad op mijn mail over mijn verdwenen chars.....en ze zeggen dat het account dat ik doorgeef is aangemaakt op 25 maart 2009. Hmmm something smells fishy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan