Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sharky

Legacy Member
Toch nog maar eens alles van onder het stof gehaald.

Op welke server start ik best?

Karak-Norn of Karak-Azgal?

Of nog een andere optie?

Koffe

Legacy Member
Toch veel mensen die de free option spelen hoor...Starte enkele uren geleden ook die versie op en da begingebied zag eruit alsof de betalaunch van Aion :o
Superveel volk & lag tot en met

greg89

Legacy Member
Sharky zei:
Toch nog maar eens alles van onder het stof gehaald.

Op welke server start ik best?

Karak-Norn of Karak-Azgal?

Of nog een andere optie?

Beide zijn goede populated ENG-UK Servers.
Je kan natuurlijk altijd je kans wagen met een Amerikaanse server.

Kowlier

Legacy Member
niveau op amerikaanse servers is helemaal anders. daar bestaat bomben zelfs niet :p
heeft al tot hilarische situaties geleid op testserver. amerikaanse players die een tankwall doen in een keepsiege tegen europese bombers :rofl: heeft niet lang geduurd.

Sharky

Legacy Member
Ok, resub is in orde!

Zouden de amerikaanse servers een goeie optie zijn? :D

Kowlier

Legacy Member
op zijn minst. onze oude guildleader was een amerikaan. zeer toffe kerel, maar speelde alleen maar met ons omdatie werkloos was op dat moment :p sinds ie weer werk had en verhuisd was is ie niet meer teruggekomen.

greg89

Legacy Member
PTS let me down lol, net alsof Mythic het promoot om maar 3/4 verschillende classes te gebruiken :/

DoomSayerSantos

Legacy Member
Beste order guilds gebruiken enkel Tanks WP BW's en ergens eens een slayer voor SL.
Pretty lame maar ja wat doe je eraan buiten eens klagen.

Kowlier

Legacy Member
gelukkig brengen wij iets meer variatie :p wij hebben maar 2 kotbs en 3 wp denkek.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Kan niet zeggen dat ik blij ben met het verliezen van mijn Armor debuff.
Maar andere kant een extra healing debuff is zeker ook niet slecht.

Kowlier

Legacy Member
de armour debuff mocht een cooldown krijgen, maar complete overhaul is toch ook een beetje teveel van het goeie :/ mirror classes worden steeds meer gelijk als ze zo doorgaan.
btw, veel geruchten over een expansion met skaven + lizardmen/wood elves. op gamescon meer nieuws normaal (morgen zelfs).

greg89

Legacy Member
mirror classes die gelijk worden vind ikzelf niet zo erg, als het toch zou bij 2 realms blijven .. Natuurlijk we zien wel, ik laat mij gewoon niet meer vangen door Mythic en hun smooth talk

Kowlier

Legacy Member
same here. de kans op een derde realm is nihil. nochtans zou dat een levensredder zijn voor warhammer.

soulreaper

Legacy Member
Ik zou willen dat ze eens beginnen met die starterzones aan te passen,moet echt ieder ras op dezelfde plaats beginnen?

Kais3r

Legacy Member
Das enkel voor de trial gebruikers.
Vanaf da ge betaald, kunt ge scroll gebruiken om naar het originele startersgebied te gaan.

Kowlier

Legacy Member
feit is dat er daar dan niet zoveel volk zit, wat jammer is. de dwarf starters zone was fantastisch :( mijn eerste stappen in WAR blijven nog altijd de leukste.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan