Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sharky

Legacy Member
Klein vraagje over de EU servers

Heb gerolled op badlands en mijn engineer is 21 atm.

T1 e T2 zijn heel actief zowel SC als ORVR

Nu is mijn vraag is dit ook zo op de EU servers?
Bv azgal of norn?

Vind geen goeie guild op badlands wegens tijdverschil

En zijn Azgal of norn nog groeiende servers?

Kowlier

Legacy Member
azgal en norn zijn heel goed bezet imo. er is altijd wel wat te doen ( op redelijke uren welliswaar).

CosMiced

Legacy Member
Kowlier zei:
heh, kzit zelf ook niet meer in de guild :p al 1.5 maand inactief wegens herexamens, maar door grote verveling (en het feit dat ik ga falen in de examens...) nu aant resubben.

ben nu game aant downen :p 9gb

greg89

Legacy Member
5/7 warlord gear collected & ben nog maar 55 muahaha (mis wel nog mijn invader-helm :()
Is de citysiege verkort ofzo? Ik wou nog hoppen op mijn Shaman maar 't was al over :(

Ikaruga

Legacy Member
euh ik heb de trial gedownload. Maar zit met 1 vraag en 1 probleem :)

Moet ge nog een retail key kopen om te subben of kan je direct gewoon subben met je trial account zonder eerst een retail key te moeten toevoegen? (indien ja, hoeveel kost 1 maand subben?)

Probleem: na iets van een 40tal minuten crashed het spel gewoon naar desktop zonder error. Win7 64b, Q6600, 4gig, 9800GTX+. enig idee?

Kowlier

Legacy Member
crashes gebeuren soms als het zeer druk is. en je kan rechtstreeks op je trial account resubben, gewoon naar account management gaan :) 1 maand kost 12,..€ via EA store, 3 maand 36€, mogelijk via paypal. en had jij al geen account vroeger? :p

btw, gotta love custom appearance :p

Ikaruga

Legacy Member
crashes gebeuren in tutorial zone, waar het nu niet echt bevolkt is. Ook total random, maar meestal na een periode van iets van 30 a 40 minuten.

Ik heb een account voor Lotro, maar WAR nooit gespeeld :)

Kowlier

Legacy Member
ach :p mja, kwa crashes, de game kan wispelturig zijn, maar als het constant na dezelfde tijd is, zou ik es vragen op dit forum.

DoomSayerSantos

Legacy Member
We hadden niet echt de beste warband setup vanavond maar het ging wel lekker in dragonwake.

Kowlier

Legacy Member
mja, same here. en lag is gewoon gruwelijk. meestal wacht ik gewoon tot ik dood ben, meer kan ik toch niet doen :/ en u wb had wss meer mensen met full sovereign :p

greg89

Legacy Member
Mo mo, 80% moet nu toch al rr80 zijn :P (In mijn ogen ljikt het toch soms zo :/)

Kowlier

Legacy Member
ik speel al sinds launch en ben nog altijd maar rr76... en heb dit jaar 6 city sieges gedaan :p 2 gold bags gewonnen.

Ikaruga

Legacy Member
kvind de setting en het vechten wel wijs, maar 't lijkt toch niet echt afgewerkt. DIe quicktravel mounts bvb zijn beesten on steroids die af en toe haperen. En die Flee skill werkt niet echt goed, mobs raken u precies van overal, ongeacht of ge nu 20km voorop zit of niet, en ze blijven aggro'en lang nadat flee verlopen is.

Kowlier

Legacy Member
mja, melee range is een beetje itchy :p en die flight mount, daar moete echt ni op letten :p flee heb ik nog nooit gemerkt, maar kgebruik dat dan ook zelden :)

DoomSayerSantos

Legacy Member
mob pathfinding is echt niet te harden in warhammer
nuja fuck pve :)

Kowlier

Legacy Member
idd, rvr game to the bone :p en man dessie stelt teleur. ik ben al 45 minuten ant w8en op altdorf :(

DoomSayerSantos

Legacy Member
Order stelt altijd teleur ;)
Wipe ze 2 keer en dan gaan ze in een keep zitten voor een uur.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan