Sharky
Legacy Member
Klein vraagje over de EU servers
Heb gerolled op badlands en mijn engineer is 21 atm.
T1 e T2 zijn heel actief zowel SC als ORVR
Nu is mijn vraag is dit ook zo op de EU servers?
Bv azgal of norn?
Vind geen goeie guild op badlands wegens tijdverschil
En zijn Azgal of norn nog groeiende servers?
Heb gerolled op badlands en mijn engineer is 21 atm.
T1 e T2 zijn heel actief zowel SC als ORVR
Nu is mijn vraag is dit ook zo op de EU servers?
Bv azgal of norn?
Vind geen goeie guild op badlands wegens tijdverschil
En zijn Azgal of norn nog groeiende servers?
al 1.5 maand inactief wegens herexamens, maar door grote verveling (en het feit dat ik ga falen in de examens...) nu aant resubben.
)
