Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ultimate zei:Gangrel zijn dan ook nog eens bevriend met weerwolven (hopelijk hebt ge er nu iets aan.....want bij VTM werd er ma over gersproken ma ik kwam dus geen wolven tegen)
brujah zijn niet alleen de slechte....(leuke voorbeelden kerel
). Ze leven echter ook om te vechten. Het is niet dat als ze hun strijd winnen, dat ze ophouden en in hun stoel gaan zitten!!
osama bin laden is beste voorbeeld peins ik, want de 2 andere zijn ook meer leiders...ma den osama leidt (met hoge charisma) en vecht...
Ultimate zei:en malkavian zou ik niet zozeer beschrijven als psychopaten...maar gehandicapten.
Ook al lijken ze achterlijk en dom op het eerste gezicht, blijkt nadat je bepaalde aspecten analyseert ze gewoon hoogbegaafd zijn. - vb die authistische kinderen die sneller tellen dan enig welk computer-
EEN autist is geen psychopaat hé![]()
dus niet alleen Psycho's.
Drive people crazy 
kweetnie hoe fun, gewoon in het begin van de sessie liet ik de storyteller er iemand uit kiezen en die stalkte ik dan tot in het extreme. bvb ik heb de Sherrif van het Ellysium eens beginnen stalken. Hij gebruikte zijn status en verbood mij hem te volgen (Status mag je 1 keer ongestraft negeren) de tweede keer kreeg hij het enorm op zijn zenuwen en riep hij " Ik sta op mijn status, Volg me niet meer", waarop ik droog antwoorde "Hmmm, ge staat op een tegel"
ik zei "krijgt van mij bloed", niet 'krijgt van mijN bloed" hehehehe
)

Malkavian zei:Vampire The Masquerade is dus een Pen en Papier Roleplay
voor diegene die dat nog niet wisten

Malkavian zei:@ 0m3g4 , kheb dat nooit op één persoon gericht mijn replyDus als je je aangesproken voelt . . .
Ik heb ook nooit de PnP gespeelt, alleen de LARP versie![]()

)
)Ultimate zei:It's gonna take up much of my time!! (nu ma hopen da er geen bugs in zitten)
Archangelus zei:Da gedoe met die HL2 release is zo achterlijk... >_<
ad:
, Een van de storytellers in mijn LARP group speelde een Gay Torry. Hij gebruikte dominate om een iemand te controleren, dan deed hij er van alles mee
vooral dingen die gay peeps doen
(dit was out of game en dus niet zichtbaar , Du'H) hij liet zijn Ghoul er foto's van trekken terwijl ze bezig waren. Nadien chanteerde hij die vampier/persoon. Hij zou alles moeten doen wat de Torry zei of hij maakte de foto publiekelijk in een of ander boekske, en dan gaat de reputatie van die Hetero persoon de vuilbak in
Wa kon hij er om geven dat hij eropstond, ze wisten het toch van hem. Super gewoonUltimate zei:LIVE-ACTION-ROLE-PLAYING
malkavian is nen echte nerd
-----
eh, hoe meer ik er van hoor....hoe meer ik malkavian wil uitproberen
clans waar ik genoeg van heb zijn nosferatu en toreador..
Invisibility (cloacked) was de meest overpowered move in VTM...heb ik al genoeg gebruikt (al hebben ze een heel unieke speelstijl)
Jaja, als brujah binnenkomen en iedereen afmaken.
Als malkavian alles weten (auspex) en mensen gek maken.
Als tremere op afstand mensen doen ontploffen.
En als Ventrue binnenwandelen en een nieuwe slavenleger hebben.
It's gonna take up much of my time!! (nu ma hopen da er geen bugs in zitten)


