Archief - update xbox live dashboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
Dennoman zei:
Grom, heb het nu ook zitten. Wil niet meer met Live verbinden. Via de website lukt het prima en hij geeft aan dat ik effectief internetconnectie heb.

Internet verbindt en Live niet. Ja MS, trek uw router uit, dat zal het zijn :ironic:

idem hier, update komt er nog niet eens door bij mij ?

Dennoman

Legacy Member
Ik raakte binnen en heb update gedownload, maar blijkbaar is t nu een tijdje uit met de pret :p

Gebruikers kunnen problemen hebben met de volgende services:

A subset of users will experience issues viewing Beacon activity under the "My Activity" and "My Beacons" tab.
Aanmelden op Xbox LIVE vanaf een Xbox-spelcomputer

Edit: kan blijkbaar terug on. Soit, er wordt aan gewerkt, zegt MS.

Sportinggboy

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik raakte binnen en heb update gedownload, maar blijkbaar is t nu een tijdje uit met de pret :p

Na een paar keer restarten ben ik hem nu ook aan het downen :)

Naradia

Legacy Member
Snoeckers zei:
²

Ik haat nederlands op men console of games, is gewoon mottig om te lezen en zoals je zegt; vaak zitten er foute of scheve vertalingen bij.

Het ging er mij niet om dat ik in het nederlands wil voice commands gebruiken, integendeel, geef ons de mogelijkheid om het te activeren in het Engels. Dat kan echt niet zo moeilijk zijn, om het toe te laten dat je Engelse voice commands in Nl en Be gebruikt :s

Ze hadden het ook gezegd, dat ze 2 maand na de kinect release alle talen gingen ondersteunen, maar opnieuw komen ze dit niet na. Vindt dat wel misleidende reclame :/

AlienStorm

Legacy Member
GEE zei:
eujem ... waarom knippert de groene led van mijn xbox nog 3 keer als ik hem afzet (en hij dus al afstaat) ... strange :eek:
Euh, je hebt cloud geactiveerd? Saves in je cloud gezet? Dan is dat het begin van het synchroniseren (wat pas gebeurt nadat je je machine hebt afgezet).

Texans

Legacy Member
waar vindt ik de nieuwste arcade games terug op het nieuwe dashboard?
Dank u

Texans

Legacy Member
Hallo,

Mijn buurjongen heeft een probleem met zijn xbox sedert nieuwe dasboard:
Als hij de xbox aanzet is hij online.
Als hij een spel opstart bc cod mw3 komt erop dat hij moet online gaan voor de multiplayer maar dit lukt niet terwijl hij wel al online is.

Weet iemand wat dit probleem is en hoe we dit kunnen oplossen? Of weet iemand het telefoonnummer van microsoft?

Dank U.

Ronnie86

Legacy Member
gisteren ook maar is geupdate.

eerste indruk: tvalt mee maar tkon beter :) en net nu ik de vorige gewoon was geworde.

Depresjon

Legacy Member
Texans zei:
Hallo,

Mijn buurjongen heeft een probleem met zijn xbox sedert nieuwe dasboard:
Als hij de xbox aanzet is hij online.
Als hij een spel opstart bc cod mw3 komt erop dat hij moet online gaan voor de multiplayer maar dit lukt niet terwijl hij wel al online is.

Weet iemand wat dit probleem is en hoe we dit kunnen oplossen? Of weet iemand het telefoonnummer van microsoft?

Dank U.

Er is telefonische assistentie beschikbaar. Er kunnen kosten in rekening worden gebracht voor het gebruik van de mobiele telefoon.
maandag - vrijdag: 08:00-21:00
zaterdag: 08:00-19:00
zondag: 09:00-17:00
Telefoonnummers
+32 27106180 of 0800 7 9790
Slechthorenden (teksttelefoon): 0800 79791

Indien u gebruik maakt van een gsm of een smartphone, kan uw serviceprovider mogelijk extra kosten aanrekenen. Contacteer uw serviceprovider voor meer informatie.

NukeID

Legacy Member
Is er een manier om voor een bestaand account het land om te zetten van België naar UK of US bijvoorbeeld? Dan werkt die bing Search met kinect mss? Alle ja ik probeer maar een manier te verzinnen om toch ook van die extra's mee te profiteren waar wij blijkbaar geen recht op hebben....

Sent from my OMNIA7 using Board Express

SSSander

Legacy Member
NukeID zei:
Is er een manier om voor een bestaand account het land om te zetten van België naar UK of US bijvoorbeeld? Dan werkt die bing Search met kinect mss? Alle ja ik probeer maar een manier te verzinnen om toch ook van die extra's mee te profiteren waar wij blijkbaar geen recht op hebben....

Sent from my OMNIA7 using Board Express

ik had ene keer, weet al niet meer waarom belgie omgewisselt met uk. toen ik daarna mijn xbox trg opstarte kwam er een bericht met uitleg over hoe de voice control werkte. Had dit nog nooit eerder gehad. Dus ik denk dat dit wel hetzelfde zal zijn met bing

Eikel Father

Legacy Member
NukeID zei:
Is er een manier om voor een bestaand account het land om te zetten van België naar UK of US bijvoorbeeld? Dan werkt die bing Search met kinect mss? Alle ja ik probeer maar een manier te verzinnen om toch ook van die extra's mee te profiteren waar wij blijkbaar geen recht op hebben....

Sent from my OMNIA7 using Board Express

Moet je mee opletten, ik had mijn eerste Live account op mijn msn adres genomen, en het land was automatisch Nederland geworden, dit kost volgens de klantendienst niet veranderd worden. Op zicht is dat niet z'n probleem...

Tot je DLC's etc. wilt toevoegen... Dat geeft wel problemen, dat is regio gebonden. Zo had ik het met CoD: BO - CE. De avatar toevoegen was geen probleem, maar de map pack dat je er bij kreeg wel...

NukeID

Legacy Member
Eikel Father zei:
Moet je mee opletten, ik had mijn eerste Live account op mijn msn adres genomen, en het land was automatisch Nederland geworden, dit kost volgens de klantendienst niet veranderd worden. Op zicht is dat niet z'n probleem...

Tot je DLC's etc. wilt toevoegen... Dat geeft wel problemen, dat is regio gebonden. Zo had ik het met CoD: BO - CE. De avatar toevoegen was geen probleem, maar de map pack dat je er bij kreeg wel...

Ok bedankt voor de tip! Dan ga ik dat al laten...

Nog een vraagje. Ik vroeg me af of we, aangezien ons profiel nu in de cloud staat, we onze XBLA games op eender welke xbox kunnen installeren? Ik heb er bijvoorbeeld 2 staan thuis. Maar kan ik al ik naar een vriend ga mijn xbla games daar ook downloaden en spelen?

Ik weet dat het werkt op beide xboxen bij mij thuis, maar misschien staat er een limiet op het aantal plaatsen waar je een xbla game kan installeren?

dieterdp

Legacy Member
voor mensen met een Windows Phone en het nieuwe dashboard installed, Microsoft heeft de XBOX Compagnion app uitgebracht. Daarmee kan je je xbox bedienen via de telefoon en ik dacht ook content afspelen.

moeder_theresa

Legacy Member
Kan je ook nog terug naar het vorige dashboard?
Voor dit heb ik maar 2 woorden: oerlelijk en gebruiksonvriendelijk!

NukeID

Legacy Member
helemaal niet mee eens eigenlijk. Dit is het dashboard dat de xbox altijd al had moeten hebben vind ik. Behalve dan dat wij minder krijgen dan de Amerikanen, dat vind ik maar zwak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan