Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AlienStorm zei:Nu moet ik bijvoorbeeld mijn console op "Nederland" instellen willen de kids Beyond Good And Evil in het Nederlands kunnen spelen. Waarom zo omslachtig? En daarenboven, voor zover ik me kan herinneren, kon de eerste Xbox dat wel.


Snoeckers zei:²
Ik haat nederlands op men console of games, is gewoon mottig om te lezen en zoals je zegt; vaak zitten er foute of scheve vertalingen bij.
Cerulean zei:Ik snap eerder niet dat je Beyond Good & Evil in het Nederlands zou willen spelen, ik had dat in het Nederlands op Gamecube en ik vond dat verschrikkelijk
Of 't moet zijn dat het in België automatisch in het Frans is, dan heb ik niks gezegd (hoewel, dan zou ik Engeland kiezen ipv Nederland)
.Jonas89 zei:Vraag ik mij ook af, kan geen enkele save game erin plaatsen, krijg een foutmelding dat het niet lukt...