Archief - update xbox live dashboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

McGregor

Legacy Member
YouTube zou men eens moeten toevoegen, zou tof zijn om snel een paar video's te bekijken.

Furon

Legacy Member
• YouTube. Available in 24 countries globally

Maar idd, veel grote zenders (US en UK vooral) zitten inbegrepen in de Gold abo's, wij krijgen natuurlijk weeral niets. Zou wel handig zijn moesten EénHD en CanvasHD bv. beschikbaar zijn in België via Live.

Gattuso8

Legacy Member
Dat heb je heel goed gelezen. Maar er is een twist, is het onze morgen of de Amerikaanse morgen? Dat zien we morgen wel.

Vraeck

Legacy Member
Jammer dat we weer uit de boot vallen voor de videocontent. Toch een tof landje waar wij wonen he?

GEE

Legacy Member
Gattuso8 zei:
Dat heb je heel goed gelezen. Maar er is een twist, is het onze morgen of de Amerikaanse morgen? Dat zien we morgen wel.

Dan blijft het nog steeds morgen :wtf: (maar wat later)

GR4FFIXXZ

Legacy Member
heb de beta al vanaf het begin en kan je zeggen dat er 0 zero de ballen van nieuwe apps en partners zijn zoals ik reeds al gezegd had het nieuwe dashboard is zoals een 2de hands wagen met een nieuwe paintjob

Liquid Li0n

Legacy Member
ze zouden beter nederlands als taal ne keer toevoegen, al versta ik wel engels natuurlijk, maar dat is direct toch kindvriendelijker, PS3 had dat al vanaf versie 1!

GEE

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
ze zouden beter nederlands als taal ne keer toevoegen, al versta ik wel engels natuurlijk, maar dat is direct toch kindvriendelijker, PS3 had dat al vanaf versie 1!

Als ik dan wat minder franstalige trailers in mijn maag krijg is dat niet erg, daar krijg ik meer de wubbe van ... ons landje is gewoon te ingewikkeld met al zijn regio's, talen enz.
Wie vandaag de dag geen engels kan (of wil leren) is vrij wereldvreemd imo.
Is ook altijd klote als je aan een engelstalige hulp wil verlenen i.v.m. software en je moet vertrekken van een nederlandstalige lay-out, begin dan maar de juiste termen te gebruiken (en hopen dat de structuur identiek is in hun taal).
Daarom uniform alles in engels (voor mijn part wordt dat ook onze 2de taal maar dat is dan weer een andere discussie :ironic: )

DarkAdder

Legacy Member
Volgens twitter => When will the Xbox 360 dashboard update be available? A: Everyone should receive it by 10a ET/7a PT/15:00 UTC Event Time Announcer

Dus tegen 16u00 bij ons ongeveer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan