Archief - update xbox live dashboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDilatedx

Legacy Member
Is gewoon weer even gewoon worden.

Iedereen was het vorige NXE dashboard juist gewoon en nu veranderen ze het weer..

GEE

Legacy Member
xDilatedx zei:
Is gewoon weer even gewoon worden.

Iedereen was het vorige NXE dashboard juist gewoon en nu veranderen ze het weer..

Persoonlijk hou ik nog het meeste van 2 updates terug, simpel, snel, to the point. Iets dat ze bij Sony wel door hebben, simpele cross bar, met je ogen dicht ga je naar de functie die je wil hebben, zowel op je PS3 als je PSP.

Voorts blijf ik met de vraag, waarom knippert de groene LED nog 3 keer en gaat dan de console pas uit ... heb ik bedenktijd mss of ik hem wel echt wil afsluiten? :wtf:

Tyfius

Legacy Member
Als ik het goed heb is dat de periode die nodig is om uw data met de cloud te synchroniseren.

Mclaeys

Legacy Member
Den update suckt.
Het werkt snel zowel met Kinect als met de controller, maar de reclame vakken zijn te groot, deze moeten aan de kant staan.
Verder => 0,0 nieuwe features in België, ok cloud mr that's it.
1) Geen apps (Kinect chat bestond al, Facebook en Twitter ook, er komen geen nieuwe in België).
2) Geen Kinect voice commands
3) Ook niks anders nieuw behalve wat grafische aanpassingen

Omringende landen krijgen wel extra content en deze betalen evenveel, dikke zever, ben t wa beu aan het worden om te betalen en behalve online gaming er eigenlijk niks voor in de plaats te krijgen. Kzie geen andere voordelen meer in gold :/

NukeID

Legacy Member
Vandaag opeens gezien dat we toch een app gekregen hebben; opeens kon ik Muzu installeren. En op xbox NL zie ik dat daar youtube ook uitgerold is, mss komt Belgie dan ook snel nu?

Mclaeys

Legacy Member
Nope, in 24 landen komt Youtube uit en België was er geen van.
** YouTube available in the following countries: Australia, Brazil, Canada, Czech Republic, France, Germany , Hong Kong, Ireland, India, Italy, Japan, Korea, Mexico, Netherlands, New Zealand, Poland, Russia, Spain, Sweden, Singapore, Taiwan, United Kingdom, United States, South Africa.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan