Archief - update xbox live dashboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
oe groot zal dien download ongeveer zijn? moet hier wat oppassen op kot

SoulBeat

Legacy Member
lees hier net dat youtube er niet bij zit voor ons... was een van de redenen waarom ik op die update zat te wachten :(

GEE

Legacy Member
SoulBeat zei:
lees hier net dat youtube er niet bij zit voor ons... was een van de redenen waarom ik op die update zat te wachten :(
Ben wat dance tv aan het kijken op de PS3 in afwachting van de update :D

[PwF]Hchest

Legacy Member
syndrom zei:
oe groot zal dien download ongeveer zijn? moet hier wat oppassen op kot

Ik gok 124 mb!

Wil er geen geld op inzetten maar nog iemand met een gokje? :p :hug:

ShiryuX

Legacy Member
Hm, behalve de cloud storage voor profielen/savegames (cool stuff) & nieuwe look van de dashboard, ziet het ernaar uit dat België eigenlijk niet veel nieuws krijgt met deze update?

Of heb ik het nu verkeerd voor? :unsure:

Yones

Legacy Member
weeral worden de belgen int zak gezet. iedereen gelijk voor de wet godnondeju !

Cerulean

Legacy Member
No offence, maar waar maken jullie zo een drama van? We hebben toch allemaal een laptop/pc die al die extra's ook kan?
Het enige dat voor mij van belang is, is die cloud storage/profiles.

ShiryuX

Legacy Member
Cerulean zei:
No offence, maar waar maken jullie zo een drama van? We hebben toch allemaal een laptop/pc die al die extra's ook kan?
Het enige dat voor mij van belang is, is die cloud storage/profiles.

Het is geen drama, maar als je dezelfde prijs betaalt zoals wie dan ook in een ander land maar minder krijgt, heb je het gevoel dat Belgen de "short end of the stick" krijgen...

Just my 2 cents. YouTube op TV zou ook wel handig geweest zijn moet ik eerlijk toegeven ^^

SoulBeat

Legacy Member
is het mijn internet of loopt xbox live bij jullie ook traag?

Jonas89

Legacy Member
Update is eingelijk niet zo speciaal, een nieuwe lay-out en dat is het... Had er eigenlijk veel meer van verwacht. :(

AlienStorm

Legacy Member
Voor zover ik kan volgen kan je je profiel nu downloaden naar verschillende consoles tegelijk (en ze daar ook bewaren, eventueel beveiligd met een paswoord). De cloud dient enkel en alleen voor saves van games (en die worden overigens ook eerst lokaal opgeslagen in een cache).

Dennoman

Legacy Member
Goeie toevoeging wel, vooral met de notoire voorgeschiedenis van 360 HDD's die nogal eens randomly willen crashen.

Naradia

Legacy Member
Nog steeds geen voice commands voor ons. Opnieuw een belofte niet nagekomen door M$ :/

AlienStorm

Legacy Member
Naradia zei:
Nog steeds geen voice commands voor ons. Opnieuw een belofte niet nagekomen door M$ :/
Opnieuw een reden waarom mijn volgende console niet per se een Xbox zal zijn. Als hun machine zelfs niet kan wat een wegwerp-gsm van 20 euro kan, namelijk de Nederlandse taal ondersteunen, dan durf ik verder te kijken. Van zodra de PS4/Wii U private chat ondersteunen, maak ik met plezier de overstap. Vandaag is online gamen echter nog superieur op de Xbox.

Jonas89

Legacy Member
AlienStorm zei:
Opnieuw een reden waarom mijn volgende console niet per se een Xbox zal zijn. Als hun machine zelfs niet kan wat een wegwerp-gsm van 20 euro kan, namelijk de Nederlandse taal ondersteunen, dan durf ik verder te kijken. Van zodra de PS4/Wii U private chat ondersteunen, maak ik met plezier de overstap. Vandaag is online gamen echter nog superieur op de Xbox.

True, je mag zo goed engels kunnen als je wil. iets in uw eigen moedertaal is nog altijd plezanter

McGregor

Legacy Member
Ik vind net van niet :p. Ik zet mijn gsm en pc altijd op engels. Aan sommige vertalingen kan ik me mateloos ergeren. Toch zou het inderdaad beter zijn, voor de mensen die willen, om Nederlands als optie te voorzien.

Runkle

Legacy Member
McGregor zei:
Ik vind net van niet :p. Ik zet mijn gsm en pc altijd op engels. Aan sommige vertalingen kan ik me mateloos ergeren. Toch zou het inderdaad beter zijn, voor de mensen die willen, om Nederlands als optie te voorzien.

²

Ik haat nederlands op men console of games, is gewoon mottig om te lezen en zoals je zegt; vaak zitten er foute of scheve vertalingen bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan