Fdzzaigl
Legacy Member
benny zei:Ik vindt het net goed dat er eens een dev is die de games nog maakt uit liefde, en de fans erbij wilt betrekken.
Dat bedoel ik niet, tis gewoon alsof in elke thread over TW2 men wil aantonen dat deze game beter is dan die en dat dit en dit spel gaat onderdoen (met name Dragon Age).
Speel het gewoon en beoordeel een spel op zijn eigen waarde imo.


)


