Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Ik heb het eerder over de geschreven tekst. Een kameraad uit Engeland haalde van de week aan dat sommige conversatie-lijnen getoond op screenshots wederom 'onnatuurlijk' overkomen.

Ik meen dat hij verwees naar die waar Geralt met een groep dwarves aan tafel zit in een tavern/inn. De tekst daarop leest "waiting to get your fuck", of iets dergelijks.

Ik vermijd deze topic of andere sites liever als de pest, zodat ik zeker GEEN spoilers tegenkom. Maar dit wil ik toch even weten. :)

Mm,om eerlijk te zijn heb ik daar niet op gelet,tijdens mijn TW1 gameathons.Dus echt storend zal het niet zijn.Je moet evenwel bedenken dat die dwarfs in een bar zitten,en dwarven hebben nogal de neiging om veel te zuipen,als je de legendes mag geloven.Misschien daarom dat de tekst zo raar is,wegens dronkenschap,we horen niet wat er gezegd wordt,nietwaar?

Kan zelfs zijn dat ie meent of Geralt aan het wachten is op een of andere 'vrouwe van lichte zeden"dus dan klopt die zin toch?

Samus007

Legacy Member
hopelijk een bugvrije witcher2 aub, heb me onozel gekloot met die 1.4 enhanced edition en uiteindelijk is het me dan nog niet gelukt om het spel fatsoenlijk te patchen, uit zieligheid dan maar versie 1.2 gespeeld zonder de goodies van de 1.4/1.5 patch ondanks ik het spel origineel gekocht heb, danku redproject, met DA1 hebben die losers van bioware ook zulkse onozelheden gedaan met hun DLC maar dat kreeg ik tenminste nog opgelost.

Niettegenstaande kijk ik erg uit naar the witcher2, ziet er fabelachtig goed ui en alle previews wijzen indezelfde richting, nl een topgame.

Dobbelsteen

Legacy Member
Samus007 zei:
hopelijk een bugvrije witcher2 aub, heb me onozel gekloot met die 1.4 enhanced edition en uiteindelijk is het me dan nog niet gelukt om het spel fatsoenlijk te patchen, uit zieligheid dan maar versie 1.2 gespeeld zonder de goodies van de 1.4/1.5 patch ondanks ik het spel origineel gekocht heb, danku redproject, met DA1 hebben die losers van bioware ook zulkse onozelheden gedaan met hun DLC maar dat kreeg ik tenminste nog opgelost.

Niettegenstaande kijk ik erg uit naar the witcher2, ziet er fabelachtig goed ui en alle previews wijzen indezelfde richting, nl een topgame.

Hier nooit problemen gehad met die patches. Het was wel vrij omslachtig om eerst te registreren. Enkel de bokswedstrijden waren nog vrij bugged. Zeker dat ge AL de nodige patches in de juiste volgorde hebt geïnstalleerd en ook niks fout hebt gedaan met die nieuwe language-packs? De readme is uw vriend!

En in de vanilla zaten al niet veel bugs hoor, zeker als je vergelijkt met de titels van 'grote' ontwikkelaars.

En wie koopt er nu DLC :doh:

Samus007

Legacy Member
alles geprobeerd, geloof me

bepaalde dlc's zijn beter dan het hele spel zelf

beste voorbeeld: mass effect2 lair of the shadow broker

Ikaruga

Legacy Member
bericht van amazon dat levering 6 dagen vroeger gebeurd dan gepland, aaaawrite

Dobbelsteen

Legacy Member
Ikaruga zei:
bericht van amazon dat levering 6 dagen vroeger gebeurd dan gepland, aaaawrite

Damn, ik heb geen credit card, anders had ik de verzameleditie gekocht, voor de eerste keer in mijn leven. En ze mogen dit natuurlijk doen omdat ge nog een file moet downloaden van rond de 50 MB voor ge kunt beginnen te spelen (om crackers tegen te gaan die hun saus halen in de distributiesector en zo de piraten eerder kunnen laten beginnen aan het spel dan de eerlijke mens). Wel hopen dat hun servers niet plat gaan bij release :sop:

Ondertussen heb ik The Witcher nog eens doorgespeeld. Ik zit nu in Chapter IV, op het platteland. Dat spel is nog altijd zalig :)

Dobbelsteen

Legacy Member
benny zei:
CD Projekt start met consoleversie The Witcher 2 na pc-release | Games | Tweakers.net Nieuws


"Om de kwaliteit van de pc-versie te garanderen, wordt daarom eerst de focus op die versie gelegd."

Zo hoor ik het graag, zou elke dev moeten doen!

Inderdaad!

Randnieuws: de modellen van Shani en Geralt (geen idee hoe die erbij betrokken zijn geweest) komen in de Poolse playboy. Meer NSFW foto's te vinden op de officiële site :unsure:

P1170974.jpg

lapino

Legacy Member
Preview voor 9lives is bijna af, zal tegen dit weekend/begin volgende week online staan. Believe the hype, is al wat ik kan zeggen :)

The_Cat

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Inderdaad!

Randnieuws: de modellen van Shani en Geralt (geen idee hoe die erbij betrokken zijn geweest) komen in de Poolse playboy. Meer NSFW foto's te vinden op de officiële site :unsure:

P1170974.jpg

Geralt zie er nice uit :D

demon326

Legacy Member
lapino zei:
Preview voor 9lives is bijna af, zal tegen dit weekend/begin volgende week online staan. Believe the hype, is al wat ik kan zeggen :)

Als ik dit zo hoor(ook al de preview van pcgamers gelezen), dan lijkt dit weer een toppertje te worden:love:

Dobbelsteen

Legacy Member
The_Cat zei:
Geralt zie er nice uit :D

Dunno, steekt wat tegen dat heel zijn uitrusting precies recht uit de winkel komt :unsure:

En ik ben blij dat ze een goed product hebben gemaakt. Pre-order van de collectors-edition doe ik na het weekend dan :)

Ikaruga

Legacy Member
lapino, valt er ites te zeggen over de performance?

Is de engine goed gecodeerd? Of heeft het spel te maken met dezelfde plaag als de initiele release van TW1? (lange load times, performance drops)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan