Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikaruga

Legacy Member
tis ne nieuwe, ground up build inhouse engine, dus het is zuiver speculeren

Dobbelsteen

Legacy Member
Ikaruga zei:
lapino, valt er ites te zeggen over de performance?

Is de engine goed gecodeerd? Of heeft het spel te maken met dezelfde plaag als de initiele release van TW1? (lange load times, performance drops)

Zie net dat het een preview is dat hier geschreven wordt :(

Dan maar wachten op de reviews zeker :)

Chronic

Legacy Member
heb net the witcher 1 nog is uitgespeeld, zeeeer goe spel, geeft me nog meer zin in nr 2.

Enig idee wat impact zal zijn op je char wanneer je deze overzet naar 2?

Dobbelsteen

Legacy Member
Chronic zei:
heb net the witcher 1 nog is uitgespeeld, zeeeer goe spel, geeft me nog meer zin in nr 2.

Enig idee wat impact zal zijn op je char wanneer je deze overzet naar 2?

Eerlijk gezegd zou ik het niet doen. Geen idee of Shani nog in deel 2 zit, maar als dit zo is, heb je sowieso problemen met Triss/Shani. Ook je globaal politieke keuze zal al vastliggen en waarschijnlijk veel leuke keuzes uitschakelen.

The_Cat

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Dunno, steekt wat tegen dat heel zijn uitrusting precies recht uit de winkel komt :unsure:

En ik ben blij dat ze een goed product hebben gemaakt. Pre-order van de collectors-edition doe ik na het weekend dan :)

Ik zou die ook graag willen gaan halen, maar 100 euro vind ik nogal veel, en ik moet die kop niet hebben die er bij zit :S

Dobbelsteen

Legacy Member
The_Cat zei:
Ik zou die ook graag willen gaan halen, maar 100 euro vind ik nogal veel, en ik moet die kop niet hebben die er bij zit :S

Die kop steekt inderdaad ook een beetje tegen. Ik ben nog altijd niet tevreden over het feit dat ze voor dit ontwerp hebben gekozen. Het personage van the witcher I zag er badass uit, deze Geralt ziet er een beetje uit als een clochard met zwaarden :unsure:

Mijn plan is om het te bestellen vanuit Engeland (81 euro daar) met Maestro (gaat als je homebanking hebt blijkbaar, nu nog wachten op dat kaske en zo :unsure: ).

Chronic zei:
Dobbelsteen thanks 4 advice...

OT: voor mensen die the Witcher 1 nog niet hebben gespeeld of een collectors edition ervan zoeken:

https://www.beyondgaming.be/archive/bs-software.196/the-witcher-collectors-edition.790759

Ik heb spijt dat ik die toen ook niet gekocht heb (artbook vooral). Maar ja, een spel dubbel kopen doe ik liever niet :)

Inspector Monkfish

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Die kop steekt inderdaad ook een beetje tegen. Ik ben nog altijd niet tevreden over het feit dat ze voor dit ontwerp hebben gekozen. Het personage van the witcher I zag er badass uit, deze Geralt ziet er een beetje uit als een clochard met zwaarden :unsure:

Mijn plan is om het te bestellen vanuit Engeland (81 euro daar) met Maestro (gaat als je homebanking hebt blijkbaar, nu nog wachten op dat kaske en zo :unsure: ).



Ik heb spijt dat ik die toen ook niet gekocht heb (artbook vooral). Maar ja, een spel dubbel kopen doe ik liever niet :)

T'is nochtans ne schonen artbook zulle :p

The_Cat

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Die kop steekt inderdaad ook een beetje tegen. Ik ben nog altijd niet tevreden over het feit dat ze voor dit ontwerp hebben gekozen. Het personage van the witcher I zag er badass uit, deze Geralt ziet er een beetje uit als een clochard met zwaarden :unsure:

Mijn plan is om het te bestellen vanuit Engeland (81 euro daar) met Maestro (gaat als je homebanking hebt blijkbaar, nu nog wachten op dat kaske en zo :unsure: ).



Ik heb spijt dat ik die toen ook niet gekocht heb (artbook vooral). Maar ja, een spel dubbel kopen doe ik liever niet :)

Waar ga je die dan bestellen? Want voor 20 euro minder wil ik het wel doen :) maar hoe zit het dan met verzendingskosten?

EternalSilence

Legacy Member
The witcher 1 nog een keer doorspelen.
Heb het spel indertijd nooit kunnen uitspelen, om de 1 of andere reden.

Heeft iemand aan te raden mods voor dit spel? :unsure:

[Dark-Fury]

Legacy Member
EternalSilence zei:
The witcher 1 nog een keer doorspelen.
Heb het spel indertijd nooit kunnen uitspelen, om de 1 of andere reden.

Heeft iemand aan te raden mods voor dit spel? :unsure:

The Witcher heeft geen mods nodig :p

De enige mod die ik gebruikt heb toen ik het de 2e keer speelde was er een voor extra hard difficulty, maar da scheelde eigenlijk nie echt veel met gewoon hard.
En ik had ook zelf nen mod gemaakt dak in chapter 4 alle small weapons kon kopen in een bepaalde shop.

agrash

Legacy Member
^ misschien die "upgrade" dat het team zelf nog achteraf gemaakt had met meerdere skins enzo. Maar dunno hoe die noemt of indien die ergens in een patch fzo verwerkt zit, ik had de eerste allang al uit voor er daarvan sprake was ^^

Ik heb ook de CE liggen van de eerste (die mooi is btw) en de volgende CE staat ook al in bestelling bij the hut of play.

The_Cat

Legacy Member
Ik heb van de eerste die editie van 15 euro ^^
Maar ik heb geen kredietkaart dus ik ben redelijk beperkt met bestellingsmogelijkeden :( ik vind 100 euro voor de ce nogal veel ><

Edit: Ze dan toch maar bestellen bij Game mania :p of weet er iemand of je met paypal kan betalen bij the hut? want ik vind geen betalingsinfo bij the hut :p

Ikaruga

Legacy Member
nee. TW is gemaakt voor pc,k en ze gaan ook voor een pc control scheme.

The_Cat

Legacy Member
Ik heb besloten dat ik toch maar de CE ga kopen en dat beeld van gerald wel te koop ga aanbieden ^^ win win for me ^^
En nu spijtig genoeg het lange wachten tot hij uitkomt :)

Tomba

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Hier nooit problemen gehad met die patches. Het was wel vrij omslachtig om eerst te registreren. Enkel de bokswedstrijden waren nog vrij bugged. Zeker dat ge AL de nodige patches in de juiste volgorde hebt geïnstalleerd en ook niks fout hebt gedaan met die nieuwe language-packs? De readme is uw vriend!

En in de vanilla zaten al niet veel bugs hoor, zeker als je vergelijkt met de titels van 'grote' ontwikkelaars.

En wie koopt er nu DLC :doh:

Wat is de juiste volgorde van patches dan?
Ik heb op Windows 7 de Enhanced Edition geinstalleerd, maar die start niet op.
Ik heb de EE Upgrade (wrong language installed), EE English language pack (please install EE upgrade first) en de 1.5 patch( can not identify installed version) geprobeerd, maar geen verbetering :(

Dobbelsteen

Legacy Member
Tomba zei:
Wat is de juiste volgorde van patches dan?
Ik heb op Windows 7 de Enhanced Edition geinstalleerd, maar die start niet op.
Ik heb de EE Upgrade (wrong language installed), EE English language pack (please install EE upgrade first) en de 1.5 patch( can not identify installed version) geprobeerd, maar geen verbetering :(

Ik heb het enkele weken geleden nog eens geinstalleerd, maar ben het al redelijk hard vergeten :unsure:

In ieder geval, wat ik mij nog herinner:

-Enhanced edition downloaden, language pack ook.
-Die twee in 1 directory zetten en dan die enhanced edition runnen
-Spel verifiëren (inloggen met je accountgegevens van hun site, ofwel nog registreren en je code laten verifiëren)
-Aanduiden wat je geïnstalleerd wilt hebben: core (kan je niet afvinken) en engels language pack, eventueel die extra adventures)
-Nu gewoon laten lopen, ondertussen niks doen, want het is redelijk intensief voor je pc. Dit duurt wel een hele tijd
-Nu zou het moeten werken, normaal ook zonder cd :)

Ik meen mij te herinneren dat ik van vanilla witcher naar 1.5 ben gegaan zonder bijkomende patches.

Tomba

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Ik heb het enkele weken geleden nog eens geinstalleerd, maar ben het al redelijk hard vergeten :unsure:

In ieder geval, wat ik mij nog herinner:

-Enhanced edition downloaden, language pack ook.
-Die twee in 1 directory zetten en dan die enhanced edition runnen
-Spel verifiëren (inloggen met je accountgegevens van hun site, ofwel nog registreren en je code laten verifiëren)
-Aanduiden wat je geïnstalleerd wilt hebben: core (kan je niet afvinken) en engels language pack, eventueel die extra adventures)
-Nu gewoon laten lopen, ondertussen niks doen, want het is redelijk intensief voor je pc. Dit duurt wel een hele tijd
-Nu zou het moeten werken, normaal ook zonder cd :)

Ik meen mij te herinneren dat ik van vanilla witcher naar 1.5 ben gegaan zonder bijkomende patches.


Ik heb de Enhanced Edition uitgave, dus die updates zouden in principe niet nodig moeten zijn (enkel 1.5 om op W7 te kunnen laten werken), dus ik vrees dat ik gewoon pech heb aangezien geen enkele van die updates wilen werken :(

Dobbelsteen

Legacy Member
Tomba zei:
Ik heb de Enhanced Edition uitgave, dus die updates zouden in principe niet nodig moeten zijn (enkel 1.5 om op W7 te kunnen laten werken), dus ik vrees dat ik gewoon pech heb aangezien geen enkele van die updates wilen werken :(

Dat is wel balen ja, want het spel is echt zalig. Op W7 heb ik vorige week in totaal 1 of 2 crashes gehad, dus een heel stabiel spel...

The witcher 2 hoop ik morgen te bestellen bij TheHut, als mijn paypal in orde is :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan