Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ikaruga zei:lapino, valt er ites te zeggen over de performance?
Is de engine goed gecodeerd? Of heeft het spel te maken met dezelfde plaag als de initiele release van TW1? (lange load times, performance drops)


Chronic zei:heb net the witcher 1 nog is uitgespeeld, zeeeer goe spel, geeft me nog meer zin in nr 2.
Enig idee wat impact zal zijn op je char wanneer je deze overzet naar 2?
Dobbelsteen zei:Dunno, steekt wat tegen dat heel zijn uitrusting precies recht uit de winkel komt
En ik ben blij dat ze een goed product hebben gemaakt. Pre-order van de collectors-edition doe ik na het weekend dan![]()

The_Cat zei:Ik zou die ook graag willen gaan halen, maar 100 euro vind ik nogal veel, en ik moet die kop niet hebben die er bij zit![]()

).Chronic zei:Dobbelsteen thanks 4 advice...
OT: voor mensen die the Witcher 1 nog niet hebben gespeeld of een collectors edition ervan zoeken:
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-software.196/the-witcher-collectors-edition.790759

Dobbelsteen zei:Die kop steekt inderdaad ook een beetje tegen. Ik ben nog altijd niet tevreden over het feit dat ze voor dit ontwerp hebben gekozen. Het personage van the witcher I zag er badass uit, deze Geralt ziet er een beetje uit als een clochard met zwaarden
Mijn plan is om het te bestellen vanuit Engeland (81 euro daar) met Maestro (gaat als je homebanking hebt blijkbaar, nu nog wachten op dat kaske en zo).
Ik heb spijt dat ik die toen ook niet gekocht heb (artbook vooral). Maar ja, een spel dubbel kopen doe ik liever niet![]()

Dobbelsteen zei:Die kop steekt inderdaad ook een beetje tegen. Ik ben nog altijd niet tevreden over het feit dat ze voor dit ontwerp hebben gekozen. Het personage van the witcher I zag er badass uit, deze Geralt ziet er een beetje uit als een clochard met zwaarden
Mijn plan is om het te bestellen vanuit Engeland (81 euro daar) met Maestro (gaat als je homebanking hebt blijkbaar, nu nog wachten op dat kaske en zo).
Ik heb spijt dat ik die toen ook niet gekocht heb (artbook vooral). Maar ja, een spel dubbel kopen doe ik liever niet![]()
maar hoe zit het dan met verzendingskosten?EternalSilence zei:The witcher 1 nog een keer doorspelen.
Heb het spel indertijd nooit kunnen uitspelen, om de 1 of andere reden.
Heeft iemand aan te raden mods voor dit spel?![]()

ik vind 100 euro voor de ce nogal veel ><
of weet er iemand of je met paypal kan betalen bij the hut? want ik vind geen betalingsinfo bij the hut 
Dobbelsteen zei:Hier nooit problemen gehad met die patches. Het was wel vrij omslachtig om eerst te registreren. Enkel de bokswedstrijden waren nog vrij bugged. Zeker dat ge AL de nodige patches in de juiste volgorde hebt geïnstalleerd en ook niks fout hebt gedaan met die nieuwe language-packs? De readme is uw vriend!
En in de vanilla zaten al niet veel bugs hoor, zeker als je vergelijkt met de titels van 'grote' ontwikkelaars.
En wie koopt er nu DLC :doh:

Tomba zei:Wat is de juiste volgorde van patches dan?
Ik heb op Windows 7 de Enhanced Edition geinstalleerd, maar die start niet op.
Ik heb de EE Upgrade (wrong language installed), EE English language pack (please install EE upgrade first) en de 1.5 patch( can not identify installed version) geprobeerd, maar geen verbetering![]()


Dobbelsteen zei:Ik heb het enkele weken geleden nog eens geinstalleerd, maar ben het al redelijk hard vergeten
In ieder geval, wat ik mij nog herinner:
-Enhanced edition downloaden, language pack ook.
-Die twee in 1 directory zetten en dan die enhanced edition runnen
-Spel verifiëren (inloggen met je accountgegevens van hun site, ofwel nog registreren en je code laten verifiëren)
-Aanduiden wat je geïnstalleerd wilt hebben: core (kan je niet afvinken) en engels language pack, eventueel die extra adventures)
-Nu gewoon laten lopen, ondertussen niks doen, want het is redelijk intensief voor je pc. Dit duurt wel een hele tijd
-Nu zou het moeten werken, normaal ook zonder cd
Ik meen mij te herinneren dat ik van vanilla witcher naar 1.5 ben gegaan zonder bijkomende patches.

Tomba zei:Ik heb de Enhanced Edition uitgave, dus die updates zouden in principe niet nodig moeten zijn (enkel 1.5 om op W7 te kunnen laten werken), dus ik vrees dat ik gewoon pech heb aangezien geen enkele van die updates wilen werken![]()
