Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hannibal

Legacy Member
Heb mijn pre-order vandaag ook geplaatst. Premium Edition bij play.com voor 32 euro. Goeie deal lijkt me.

Dobbelsteen

Legacy Member
Voila, pre-order is geplaatst. Eigenlijk niet zo goed, want ik heb over een dikke maand examens :unsure: :unsure:

The_Cat

Legacy Member
Volgende week maandag mijn pre order plaatsen bij thehut of zavvi :p ga nog zien de welke :p en dan maar eventjes gamen want dan zijn het spijtig genoeg al examens :(

demon326

Legacy Member
Nog tien dagen! hopelijk wordt mijn preorder komende week verzonden(bij shopto.net) aangekocht

Dobbelsteen

Legacy Member
Hannibal zei:
Ik hoop dat mijn nieuwe pc hier is voor het spel komt. :p

Ik hoop dat het spel goed is :unsure:

Eerste spel dat ik preorder, dus als dit suckt, koop ik waarschijnlijk nooit nog een spel :sop:

demon326

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Ik hoop dat het spel goed is :unsure:

Eerste spel dat ik preorder, dus als dit suckt, koop ik waarschijnlijk nooit nog een spel :sop:

Ik heb vertrouwen in onze Poolse vrienden, de eerste witcher was al geweldig:love:

demon326

Legacy Member
Heb al paar jaar deze background:cool::
Witcher.jpg

agrash

Legacy Member
Een paar jaar dan nog? Demijne gaan maar max 4 weken mee voor ik ze beu kom en vervang :p
Ik heb deze ook nog gehad als bureaublad

kewlbeverage

Legacy Member
vraagje, is het erg dat ik mij bijna niets meer herinner van de eerste witcher om the witcher 2 te spelen?
ik heb the witcher 1 gespeeld tot ongeveer het stuk waar ge in het gedeelte van de stad moet gaan die plague-infested is... maar dat is al een hele tijd geleden en herinner me niets meer van het verhaal.

Ikaruga

Legacy Member
tot aan Vizima? Das nie echt ver. Maar naar verluid zou je TW1 niet moeten kennen om enigzins weg te zijjn met het verhaal van TW2

Dobbelsteen

Legacy Member
kewlbeverage zei:
vraagje, is het erg dat ik mij bijna niets meer herinner van de eerste witcher om the witcher 2 te spelen?
ik heb the witcher 1 gespeeld tot ongeveer het stuk waar ge in het gedeelte van de stad moet gaan die plague-infested is... maar dat is al een hele tijd geleden en herinner me niets meer van het verhaal.

Wacht, dus je hebt enkel de tutorial en het eerste chapter gespeeld? Dan weet je noppes van het verhaal :p

Het vorige verhaal was goed afgerond (buiten dan die moordpoging op de koning), dus je zit normaal wel vrij goed :)

EvilTwin

Legacy Member
Hopelijk zijn er opnieuw minigames zoals het pokeren met dobbelstenen en het vechten in de café's :)

Your momma sucks dwarf cock!

Dobbelsteen

Legacy Member
EvilTwin zei:
Hopelijk zijn er opnieuw minigames zoals het pokeren met dobbelstenen en het vechten in de café's :)

Your momma sucks dwarf cock!

Sowieso wel. En hopelijk is dat dobbelsteenpoker beter geprogrammeerd, want dat was het enige stuk uit het spel dat mijn processor het niet aan kon :sop:

kewlbeverage

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Wacht, dus je hebt enkel de tutorial en het eerste chapter gespeeld? Dan weet je noppes van het verhaal :p

Het vorige verhaal was goed afgerond (buiten dan die moordpoging op de koning), dus je zit normaal wel vrij goed :)

nee ze, kheb het daarjuist opgezocht kheb zeker tot ergens het einde van chapter 3 gespeeld... daarna geen goesting meer :p
echt slechte gewoonte van mij de laatste tijd, ik speel tot halverwege het spel en dan speel ik niet meer verder...zelfde met mass effect 2 en nog een aantal games
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan