Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hannibal zei:Ik hoop dat mijn nieuwe pc hier is voor het spel komt.![]()


Dobbelsteen zei:Ik hoop dat het spel goed is
Eerste spel dat ik preorder, dus als dit suckt, koop ik waarschijnlijk nooit nog een spel![]()

benny zei:Ik heb vertrouwen in onze Poolse vrienden, de eerste witcher was al geweldig![]()

kewlbeverage zei:vraagje, is het erg dat ik mij bijna niets meer herinner van de eerste witcher om the witcher 2 te spelen?
ik heb the witcher 1 gespeeld tot ongeveer het stuk waar ge in het gedeelte van de stad moet gaan die plague-infested is... maar dat is al een hele tijd geleden en herinner me niets meer van het verhaal.


EvilTwin zei:Hopelijk zijn er opnieuw minigames zoals het pokeren met dobbelstenen en het vechten in de café's
Your momma sucks dwarf cock!

Dobbelsteen zei:Wacht, dus je hebt enkel de tutorial en het eerste chapter gespeeld? Dan weet je noppes van het verhaal
Het vorige verhaal was goed afgerond (buiten dan die moordpoging op de koning), dus je zit normaal wel vrij goed![]()
