Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naradia

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Wacht, dus je hebt enkel de tutorial en het eerste chapter gespeeld? Dan weet je noppes van het verhaal :p

Het vorige verhaal was goed afgerond (buiten dan die moordpoging op de koning), dus je zit normaal wel vrij goed :)

Goed afgerond?
Naar dat ik hoor gade er niks van snappen, als ge het eerste deel niet gespeeld hebt :(

Ikaruga

Legacy Member
hoewel dat dynamic AI niets nieuws (i.e. Oblivion, TW1) is (en voor het meeste deel in veel spellen nog steeds scripted is), is het natuurlijk beter dan een statische AI die ALTIJD op 't zelfde plekske zit en voor de rest niets doet

Dobbelsteen

Legacy Member
Naradia zei:
Goed afgerond?
Naar dat ik hoor gade er niks van snappen, als ge het eerste deel niet gespeeld hebt :(

Salamandra is uitgeschakeld, die grandmaster ook, dus dat is een vrij dode verhaallijn. Het enige waar ze nog verder mee kunnen doen is de uitkomst van dat elfen vs mensen conflict, misschien die grand master die in de toekomst gereisd is (wie weet :unsure: ) en misschien nog wat randpersonages die terugkeren. Personages zoals Zoltan en Dandelion zullen nieuwe spelers wel direct kennen.

En damn, dat filmpje. Precies de sfeer van de oude Gothics :love: Heel veel vernieuwing (buiten graphics dan) zie ik ook niet tov sommige andere RPG's. Enkel de directe omgeving van het dorpje (dat bos dus) is gigantisch sfeervol, op een manier die je in andere spelletjes niet ziet :)

Freddy_reloaded

Legacy Member
Ziet er een prachtig filmpje uit! Alleen gaat mijn pctje het kunnen trekken denken jullie?

Intel core(tm)2 duo CPE E8400 3.00ghz
4 GB Ram
vista 64bit
GeForce 9800 GTX

Of koop ik hem beter op playstation dan? Bedankt voor de hulp!

Dobbelsteen

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
Ziet er een prachtig filmpje uit! Alleen gaat mijn pctje het kunnen trekken denken jullie?

Intel core(tm)2 duo CPE E8400 3.00ghz
4 GB Ram
vista 64bit
GeForce 9800 GTX

Of koop ik hem beter op playstation dan? Bedankt voor de hulp!

Jaat, vrij gemakkelijk zelfs. En op playstation zou ik toch niet wachten. Wie weet wordt die weer gecancelled :p

Freddy_reloaded

Legacy Member
Alright, merci voor snelle response... ga toch de komende dagen nog eens door den 1 rushen :p kwestie van me alles mee te zijn :D

demon326

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
Ziet er een prachtig filmpje uit! Alleen gaat mijn pctje het kunnen trekken denken jullie?

Intel core(tm)2 duo CPE E8400 3.00ghz
4 GB Ram
vista 64bit
GeForce 9800 GTX


Miminum System Requirements:

OS: Windows XP SP2 / Windows Vista SP2 / Windows 7 (32/64-bit)

Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 Ghz or AMD Athlon 64 X2 5000+

Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista and Windows 7

Video Card: 512 MB RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce 8800 or ATI Radeon HD3850)

Recommended System Requirements:

OS: Windows XP SP2 / Windows Vista SP2 / Windows 7 (32/64-bit)

Processor: Intel Core 2 Quad or AMD Phenom X4

Memory: 3 GB Windows XP / 4 GB Windows Vista and Windows 7

Video Card: 1 GB RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce GTX260 or ATI Radeon HD4850)

Additionally:

Sound Card: compatible with DirectX 9.0c

HDD: 16 GB of disc space

Disc Drive: DVD x8, compatible with DVD9

Installation requires administrator access.

Game supports Xbox 360 controller for Windows.

mp4me

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Salamandra is uitgeschakeld, die grandmaster ook, dus dat is een vrij dode verhaallijn. Het enige waar ze nog verder mee kunnen doen is de uitkomst van dat elfen vs mensen conflict, misschien die grand master die in de toekomst gereisd is (wie weet :unsure: ) en misschien nog wat randpersonages die terugkeren. Personages zoals Zoltan en Dandelion zullen nieuwe spelers wel direct kennen.

Ik vraag me af of we Alvin terug zien,ziet er mij een vrij stevige theorie uit dat hij de grandmaster was.

Dobbelsteen

Legacy Member
Enkele screens die geen obvious spoilers zijn. Wel balen dat die uploader ze in PNG-formaat heeft staan :sop:

witcher2-2011-05-05-00-37-45-401.png
Ik hou gewoon van die grafische stijl :love:



witcher2-2011-05-05-00-44-39-921.png


Die scenes vallen precies nog goed mee. Ze zijn precies wel talrijk aanwezig :sop:



witcher2-2011-05-05-01-45-30-48.png

witcher2-2011-05-06-01-18-43-97.png

witcher2-2011-05-07-01-12-04-811.png

Darius Craven

Legacy Member
De mijne ook besteld, en zo'n topper voor 25 pond is geen geld.
Net de 1e eindelijk eens uitgespeeld, neutral einde en met een tevreden gevoel op naar deel 2!

Bij het 1e deel had ik de CE gekocht, maar ik vind het de meerprijs dit keer niet waard.

soulreaper

Legacy Member
@NSFW spoiler:

Als mijn vriendin zo een tettn had, zou ik mijn ogen er ook niet vanaf kunnen houden, net zoals Geralt op die pic. :D

The_Cat

Legacy Member
Darius Craven zei:
De mijne ook besteld, en zo'n topper voor 25 pond is geen geld.
Net de 1e eindelijk eens uitgespeeld, neutral einde en met een tevreden gevoel op naar deel 2!

Bij het 1e deel had ik de CE gekocht, maar ik vind het de meerprijs dit keer niet waard.

Ik heb ditmaal de CE besteld :) van deel 1 heb ik de enhanched edition omdat in het pas later begon te spelen. Ik vind de CE wel Nice enkel die buste ga ik proberen te verkopen want die vind ik maar niets :P

Ikaruga

Legacy Member
wowow, u dl'ing the less legal version?

ik ga niets spoilen door een sneak peek, ik wacht rustig op mijn amazon email "your package has been sent"

demon326

Legacy Member
Ikaruga zei:
wowow, u dl'ing the less legal version?

ik ga niets spoilen door een sneak peek, ik wacht rustig op mijn amazon email "your package has been sent"

Denk dat hij steam bedoeld :). Dat hoop ik dan toch :D

Renegadexxripxx

Legacy Member
Ikaruga zei:
wowow, u dl'ing the less legal version?

ik ga niets spoilen door een sneak peek, ik wacht rustig op mijn amazon email "your package has been sent"

Ben hem ook aan het downen via gog echter.

44€ meh wel semi ok...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan