demon326
Legacy Member
sypro9000 zei:
en
, meer woorden zijn er niet voor :applause:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sypro9000 zei:
en
, meer woorden zijn er niet voor :applause:Dobbelsteen zei:Wacht, dus je hebt enkel de tutorial en het eerste chapter gespeeld? Dan weet je noppes van het verhaal
Het vorige verhaal was goed afgerond (buiten dan die moordpoging op de koning), dus je zit normaal wel vrij goed![]()

Naradia zei:Goed afgerond?
Naar dat ik hoor gade er niks van snappen, als ge het eerste deel niet gespeeld hebt![]()
) en misschien nog wat randpersonages die terugkeren. Personages zoals Zoltan en Dandelion zullen nieuwe spelers wel direct kennen.
Heel veel vernieuwing (buiten graphics dan) zie ik ook niet tov sommige andere RPG's. Enkel de directe omgeving van het dorpje (dat bos dus) is gigantisch sfeervol, op een manier die je in andere spelletjes niet ziet 
Freddy_reloaded zei:Ziet er een prachtig filmpje uit! Alleen gaat mijn pctje het kunnen trekken denken jullie?
Intel core(tm)2 duo CPE E8400 3.00ghz
4 GB Ram
vista 64bit
GeForce 9800 GTX
Of koop ik hem beter op playstation dan? Bedankt voor de hulp!

Freddy_reloaded zei:Ziet er een prachtig filmpje uit! Alleen gaat mijn pctje het kunnen trekken denken jullie?
Intel core(tm)2 duo CPE E8400 3.00ghz
4 GB Ram
vista 64bit
GeForce 9800 GTX
Dobbelsteen zei:Salamandra is uitgeschakeld, die grandmaster ook, dus dat is een vrij dode verhaallijn. Het enige waar ze nog verder mee kunnen doen is de uitkomst van dat elfen vs mensen conflict, misschien die grand master die in de toekomst gereisd is (wie weet) en misschien nog wat randpersonages die terugkeren. Personages zoals Zoltan en Dandelion zullen nieuwe spelers wel direct kennen.

Darius Craven zei:De mijne ook besteld, en zo'n topper voor 25 pond is geen geld.
Net de 1e eindelijk eens uitgespeeld, neutral einde en met een tevreden gevoel op naar deel 2!
Bij het 1e deel had ik de CE gekocht, maar ik vind het de meerprijs dit keer niet waard.
van deel 1 heb ik de enhanched edition omdat in het pas later begon te spelen. Ik vind de CE wel Nice enkel die buste ga ik proberen te verkopen want die vind ik maar niets 
Ikaruga zei:wowow, u dl'ing the less legal version?
ik ga niets spoilen door een sneak peek, ik wacht rustig op mijn amazon email "your package has been sent"
. Dat hoop ik dan toch 
Ikaruga zei:wowow, u dl'ing the less legal version?
ik ga niets spoilen door een sneak peek, ik wacht rustig op mijn amazon email "your package has been sent"