Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikaruga

Legacy Member
oh snap! Hoewel oblivion ook al op console was.

Nu goed, ik moet nog de eerste witcher uitspelen alvorens 2 toekomt. Chapter 4 away!

Dobbelsteen

Legacy Member
Ikaruga zei:
oh snap! Hoewel oblivion ook al op console was.

Nu goed, ik moet nog de eerste witcher uitspelen alvorens 2 toekomt. Chapter 4 away!

Oblivion was dan ook geen vette imo.

En chapter 4 is samen met chapter 1 het saaiste stuk van het spel. Bij 1 heb je nog wat lijn in het verhaal, bij chapter 4 is het gewoon een random verhaal tussen het hoofdverhaal geramd om daarna terug in het hoofdverhaal gegooid te worden :unsure:

The_Cat

Legacy Member
koji zei:
Last Wish mee starten, is super, das de collectie short stories. Blood of Elves is de eerste uit een reeks van 6 (denk ik) waarvan Blood of Elves de enige naar het Engels vertaald is thusfar... Gaat ook een beetje verder op gebeurtenissen van Last Wish.

Boeken zijn super. Echt keigoeie fantasy. Als ge dan The Witcher speelt en zie hoe goe ze dat universum hebben omgezet naar games, echt zot!

Gaan ze de rest van de reeks eigenlijk ook nog vertalen? Heb me vandaag de eerste 2 ook besteld ^^ ik kan wel duits, maar niet genoeg denk ik om zo'n beoken te lezen :p

Cheshire Cat

Legacy Member
Times of Contempt, het vervolg op Blood of Elves, zal jammer genoeg in 2013 pas uitkomen.

noinspiration

Legacy Member
Spel ziet er veelbelovend uit, spijtg da ik krap bij kas zit. Maar ik moet de eerste nog steeds spelen dus kan ik me daar al wa mee bezig houden. :p

Ikaruga

Legacy Member
imo, ga voor amazon ipv thehut. Ik heb al meermaals iets gekocht bij thehut, en die levering duurde gewoon eeuwen. Amazon daarintegen levert meestal op aangegeven datum, of vaak zelfs vroeger (pre release sending, zodat het op de release toekomt)

Rider

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
U vraagt, TheHut draait. :p

Merci moatjes!

Ge hebt mensen die replyen da'k ne kinderachtige zagevent ben en gewoon moet zwijgen en 50 euro moet dokken; en dan hebde mensen die snappen wat ik bedoel.

Heb em net besteld op amazon...Hopelijk komt hij op tijd aan ,)

soulreaper

Legacy Member
Gog geeft aan op website: Play instantly in 5 days? Maar het gaat dan toch de 18de zijn?

Ikaruga

Legacy Member
amazon zegt bij mijn order dat ze het pas versturen ten vroegste maandag.
Trouwens, is dat normaal dat bij amazon uw visa pas wordt aangerekend eens ze het versturen?

Ik herinner mij dat amazon nochtans altijd onmiddelijk uw visa aanrekent. Het stond niet op mijn factuur van april (17de gepre-ordered)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan