Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fenumeher zei:Juist een mail gehad van Shopto.net dat ze het hebben verstuurd! Met wa chance heb ik het dus dinsdag!
.benny zei:Zelfde hier! Vandaag verzonden, met geluk maandag in België en dinsdag in huis.

Ikaruga zei:may you go burn in a fire, tenminste tot mijn pre order verzonden wordt. Waar is de solidariteit![]()


Cheshire Cat zei:Er is een nieuwe trailer beschikbaar. Deze bevat wel spoilers in zekere mate, daar het verhaal geintroduceerd wordt, maar ik denk dat het mogelijk een intro cutscene is. Hoe dan ook, het is zeker de moeite waard om te bekijken, imo.
De nieuwe website is overigens ook online.
Eén woord: awesome!![]()
.Ikaruga zei:bij amazon gekocht.

The_Cat zei:Thehut heef ook verstuurd kreeg ik de mail![]()

The_Cat zei:Thehut heef ook verstuurd kreeg ik de mail![]()


Dobbelsteen zei:Weet je toevallig nog wat er eerst op de despatch datum stond? Bij mij staat er 17/5![]()

Cheshire Cat zei:Beter dan 20/05! Op de product pagina staat "Pre-order now for delivery on 17 May 2011"... my ass.![]()



Cheshire Cat zei:En de launch trailer staat ook online!![]()
Cheshire Cat zei:Wanneer besteld? Ik heb mijn order op 29/12 geplaatst en er staat nog altijd "awaiting despatch".![]()
de maandag ofzogrinshu zei:Holy shit ziet er echt goed uit, kga dringend eens den eerste moete uitspelen. Kben die ooit es begonnen maar kvond dat da peeke nogal raar loopt en vecht
Enfin, kga der es aan beginnen![]()