Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fenumeher

Legacy Member
Juist een mail gehad van Shopto.net dat ze het hebben verstuurd! Met wa chance heb ik het dus dinsdag!

demon326

Legacy Member
Fenumeher zei:
Juist een mail gehad van Shopto.net dat ze het hebben verstuurd! Met wa chance heb ik het dus dinsdag!

Zelfde hier! Vandaag verzonden, met geluk maandag in België en dinsdag in huis :cool:.

Ikaruga

Legacy Member
benny zei:
Zelfde hier! Vandaag verzonden, met geluk maandag in België en dinsdag in huis :cool:.

may you go burn in a fire, tenminste tot mijn pre order verzonden wordt. Waar is de solidariteit :(

Cheshire Cat

Legacy Member
Er is een nieuwe trailer beschikbaar. Deze bevat wel spoilers in zekere mate, daar het verhaal geintroduceerd wordt, maar ik denk dat het mogelijk een intro cutscene is. Hoe dan ook, het is zeker de moeite waard om te bekijken, imo.

De nieuwe website is overigens ook online.

Eén woord: awesome! :drool:

demon326

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Er is een nieuwe trailer beschikbaar. Deze bevat wel spoilers in zekere mate, daar het verhaal geintroduceerd wordt, maar ik denk dat het mogelijk een intro cutscene is. Hoe dan ook, het is zeker de moeite waard om te bekijken, imo.

De nieuwe website is overigens ook online.

Eén woord: awesome! :drool:


Nice :love:.

Ikaruga zei:
bij amazon gekocht.

Dacht dat die pas verzenden op de release dag zelf, niet zeker van :unsure:

Cheshire Cat

Legacy Member
The_Cat zei:
Thehut heef ook verstuurd kreeg ik de mail :)

Wanneer besteld? Ik heb mijn order op 29/12 geplaatst en er staat nog altijd "awaiting despatch". :(

Dobbelsteen

Legacy Member
The_Cat zei:
Thehut heef ook verstuurd kreeg ik de mail :)

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

You get the point :unsure:

Weet je toevallig nog wat er eerst op de despatch datum stond? Bij mij staat er 17/5 :(

Cheshire Cat

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Weet je toevallig nog wat er eerst op de despatch datum stond? Bij mij staat er 17/5 :(

Beter dan 20/05! Op de product pagina staat "Pre-order now for delivery on 17 May 2011"... my ass. :sop:

Dobbelsteen

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Beter dan 20/05! Op de product pagina staat "Pre-order now for delivery on 17 May 2011"... my ass. :sop:

The fuck, ik heb de 6e van deze maand gepreorderd :D

In ieder geval wel vrij lame ja. Maar ja, reclame is meestal misleidend :(

Darius Craven

Legacy Member
Ook bij Amazon gekocht, hoop dat hij dinsdag/woensdag in de brievenbus lig...

Darius Craven

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
En de launch trailer staat ook online! :)

Man man, wat gaat dit deugd doen nadat DA2 zo teleurstelde op RPG vlak. Als ze de minpunten uit The Witcher hebben weggewerkt, en hetgeen ze al hadden een stapje verder hebben gedreven dan gaan we heel wat uren zoet zijn.

Xplo^

Legacy Member
Ik heb helaas the witcher nooit kunnen uitspelen door CTD na een uur spelen :(

grinshu

Legacy Member
Holy shit ziet er echt goed uit, kga dringend eens den eerste moete uitspelen. Kben die ooit es begonnen maar kvond dat da peeke nogal raar loopt en vecht

Enfin, kga der es aan beginnen:p

soulreaper

Legacy Member
grinshu zei:
Holy shit ziet er echt goed uit, kga dringend eens den eerste moete uitspelen. Kben die ooit es begonnen maar kvond dat da peeke nogal raar loopt en vecht

Enfin, kga der es aan beginnen:p

Dat was in eerste instantie ook een beetje mijn gedacht. Daarom dat ik een kleine cheat gebruikte die mijn signs op max zette, en sindsdien gebruikte ik enkel magie(Igni ftw). Maar als je je kan overheen zetten, over je opmerking dan merk je waarom TW door bijna iedereen op handen wordt gedragen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan