Dobbelsteen
Legacy Member
soulreaper zei:Dat was in eerste instantie ook een beetje mijn gedacht. Daarom dat ik een kleine cheat gebruikte die mijn signs op max zette, en sindsdien gebruikte ik enkel magie(Igni ftw). Maar als je je kan overheen zetten, over je opmerking dan merk je waarom TW door bijna iedereen op handen wordt gedragen.
Cheaten is nu niet echt nodig aangezien het spel vrij gemakkelijk is

Op het einde is het gewoon igni steamroll, zelfs in de bossfights








ad: