Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dobbelsteen

Legacy Member
soulreaper zei:
Dat was in eerste instantie ook een beetje mijn gedacht. Daarom dat ik een kleine cheat gebruikte die mijn signs op max zette, en sindsdien gebruikte ik enkel magie(Igni ftw). Maar als je je kan overheen zetten, over je opmerking dan merk je waarom TW door bijna iedereen op handen wordt gedragen.

Cheaten is nu niet echt nodig aangezien het spel vrij gemakkelijk is :unsure:

Op het einde is het gewoon igni steamroll, zelfs in de bossfights :D

The_Cat

Legacy Member
soulreaper zei:
Dat was in eerste instantie ook een beetje mijn gedacht. Daarom dat ik een kleine cheat gebruikte die mijn signs op max zette, en sindsdien gebruikte ik enkel magie(Igni ftw). Maar als je je kan overheen zetten, over je opmerking dan merk je waarom TW door bijna iedereen op handen wordt gedragen.

Lol ik dacht dat dat cheaten niet werkte in the Witcher?

soulreaper

Legacy Member
The_Cat zei:
Lol ik dacht dat dat cheaten niet werkte in the Witcher?

Was trainer :D. En het ging me meer als antwoord op de opmerking van de poster die vond dat Geralt een nogal vreemde manier had van vechten. Ik vond dat ook als hij zijn swords gebruikte. Vandaar dus Igni :p

demon326

Legacy Member
Het valt mij op dat er eigenlijk weinig media aandacht naar deze game gaat, andere games krijgen op websites heel veel aandacht, maar the witcher weer niet :unsure:

Dobbelsteen

Legacy Member
Alé, bij mij is het ook despatched, maar heb nog geen mail gehad van paypal of thehut. Hopelijk geen bug bij the hut :unsure: :unsure:

soulreaper

Legacy Member
benny zei:
Het valt mij op dat er eigenlijk weinig media aandacht naar deze game gaat, andere games krijgen op websites heel veel aandacht, maar the witcher weer niet :unsure:

Wacht maar tot de eerste reviews verschijnen. Er is ergens een review verschenen in een Pools magazine en die gaven 95. En is natuurlijk logisch. Een dev zoals CDP heet minder middelen om iedere website te betalen in vergelijking met met Bioware en Bethesda. Toch valt het me op dat er veel meer te vinden is tov TW 1

demon326

Legacy Member
soulreaper zei:
Een dev zoals CDP heet minder middelen om iedere website te betalen in vergelijking met met Bioware en Bethesda. Toch valt het me op dat er veel meer te vinden is tov TW 1

Het zijn de uitgevers die promo moeten maken, zo gaat het toch in de muziek industrie:unsure:. Maar ik twijfel er ook niet aan, dit spel wordt een pareltje, en doet DAE snel vergeten:evil:

Ikaruga

Legacy Member
ik zit echt niet te wachten op massa media voor the witcher 2. Want dat gaat ge het activision effect krijgen, waardoor de hele waarde van het spel verloren gaat naar de hype errond.

Zolang the witcher 2 het volk aanspreekt dat het kent, en via mond op mond reclame of review sites zijn naam maakt, is dat voor mij persoonlijk genoeg.

Maar als ze miljoenen gaan beginnen spenderen aan reclame, weten we allemaal dat dat miljoenen minder zijn die geinvesteerd worden in het spel zelf.

Mooie release trailer trouwens, 't muziekske doet het hem wel

Dobbelsteen

Legacy Member
Ikaruga zei:
ik zit echt niet te wachten op massa media voor the witcher 2. Want dat gaat ge het activision effect krijgen, waardoor de hele waarde van het spel verloren gaat naar de hype errond.

Zolang the witcher 2 het volk aanspreekt dat het kent, en via mond op mond reclame of review sites zijn naam maakt, is dat voor mij persoonlijk genoeg.

Maar als ze miljoenen gaan beginnen spenderen aan reclame, weten we allemaal dat dat miljoenen minder zijn die geinvesteerd worden in het spel zelf.

Mooie release trailer trouwens, 't muziekske doet het hem wel

Mooi verwoord :)

Ik hoop echt dat ze mijn verwachtingen waar maken, dan hebben ze één van de beste spelletjes aller tijden op hun naam staan :)

Ondertussen wel mail van the hut gehad btw :cool:

demon326

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Mooi verwoord :)

Ik hoop echt dat ze mijn verwachtingen waar maken, dan hebben ze één van de beste spelletjes aller tijden op hun naam staan :)

Ondertussen wel mail van the hut gehad btw :cool:

Hebben ze nu al met de eerste Witcher:D. Kijk er naar uit om deze in mijn drive te steken en te starten :love:

Cheshire Cat

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Alé, bij mij is het ook despatched, maar heb nog geen mail gehad van paypal of thehut. Hopelijk geen bug bij the hut :unsure: :unsure:

Wat WAT? Bah, voel ik me even ferm benadeeld. De prijs van mijn order staat zelfs nog op de originele prijs met verzendkosten. :(

demon326

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Wat WAT? Bah, voel ik me even ferm benadeeld. De prijs van mijn order staat zelfs nog op de originele prijs met verzendkosten. :(

Hoeveel? Mijn total kosten plaatje is 34 euro voor de premium editie, inclusief verzendkosten(shopto.net)

Cheshire Cat

Legacy Member
benny zei:
Hoeveel? Mijn total kosten plaatje is 34 euro voor de premium editie, inclusief verzendkosten(shopto.net)

Dat zou €31.50 zijn, in plaats van €27.93 wat momenteel de prijs bij TheHut is. Op die paar euro steekt het me niet, maar nog zo lang moeten wachten terwijl ik mijn bestelling 4 maanden geleden heb geplaatst is er toch ietwat over, imo.


CD Projekt Red heeft gisteren ook nog twee andere trailers vrijgegeven getiteld How To Kill A Witcher en Hope. De laatste trailer heeft de volgende, verborgen boodschap op 1:55 min.

Dobbelsteen

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Dat zou €31.50 zijn, in plaats van €27.93 wat momenteel de prijs bij TheHut is. Op die paar euro steekt het me niet, maar nog zo lang moeten wachten terwijl ik mijn bestelling 4 maanden geleden heb geplaatst is er toch ietwat over, imo.

Inderdaad. Maar ja, misschien dat ze eerst hun nieuwe klanten helpen omdat de oude toch blijven? Ofwel zoals bij gsm-netwerken bij overbelasting: buffer vullen en dan de recentste eerst beginnen te versturen :sop:

soulreaper

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Dat zou €31.50 zijn, in plaats van €27.93 wat momenteel de prijs bij TheHut is. Op die paar euro steekt het me niet, maar nog zo lang moeten wachten terwijl ik mijn bestelling 4 maanden geleden heb geplaatst is er toch ietwat over, imo.


CD Projekt Red heeft gisteren ook nog twee andere trailers vrijgegeven getiteld How To Kill A Witcher en Hope. De laatste trailer heeft de onderstaande, verborgen boodschap op 1:55 min.

Misschien moeten de mannen van CDP eens seminarie geven aan de andere devs om hen te leren hoe het ook kan. Hoe langer ik die mannen volg, hoe meer respect ze van me krijgen.

EDIT: Heb net de eerste preview hands on in de gameplay gelezen en die zijn vol lof over de game. Ze zeggen zelfs dat qua sfeer TW2 zich verhoudt tot DA2 als een wervelwind tot een scheet in een fles LMAO. Enige eerste minpuntje zeggen ze dat de emoties op de gezichten beter kunnen? Hetgene ik tot nu toe gezien heb, valt dat allemaal toch heel goed mee?

Dobbelsteen

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Dat zou €31.50 zijn, in plaats van €27.93 wat momenteel de prijs bij TheHut is. Op die paar euro steekt het me niet, maar nog zo lang moeten wachten terwijl ik mijn bestelling 4 maanden geleden heb geplaatst is er toch ietwat over, imo.


CD Projekt Red heeft gisteren ook nog twee andere trailers vrijgegeven getiteld How To Kill A Witcher en Hope. De laatste trailer heeft de volgende, verborgen boodschap op 1:55 min.

southpark_nice.png

demon326

Legacy Member
soulreaper zei:
Misschien moeten de mannen van CDP eens seminarie geven aan de andere devs om hen te leren hoe het ook kan. Hoe langer ik die mannen volg, hoe meer respect ze van me krijgen.

EDIT: Heb net de eerste preview hands on in de gameplay gelezen en die zijn vol lof over de game. Ze zeggen zelfs dat qua sfeer TW2 zich verhoudt tot DA2 als een wervelwind tot een scheet in een fles LMAO. Enige eerste minpuntje zeggen ze dat de emoties op de gezichten beter kunnen? Hetgene ik tot nu toe gezien heb, valt dat allemaal toch heel goed mee?

De verborgen boodschap:
captureze.jpg


DLC 4 Free:love:.

Blijkbaar vergeet gameplay dat Bioware een groter budget heeft en motion capturing gebruikt voor hun games, maar de games zelf stellen niet veel meer voor :D

The_Cat

Legacy Member
benny zei:
Hoeveel? Mijn total kosten plaatje is 34 euro voor de premium editie, inclusief verzendkosten(shopto.net)

Mijn 69.45€ voor de CE :) incl alles xD

Cheshire Cat

Legacy Member
soulreaper zei:
EDIT: Heb net de eerste preview hands on in de gameplay gelezen en die zijn vol lof over de game. ... Enige eerste minpuntje zeggen ze dat de emoties op de gezichten beter kunnen? Hetgene ik tot nu toe gezien heb, valt dat allemaal toch heel goed mee?

Hier moet ik me jammer genoeg bij aansluiten. Van wat ik in de trailers gezien heb kunnen de facial animations inderdaad beter. Niet om off-topic te gaan, maar dit vind ik persoonlijk één van de positieve punten van Dragon Age. Mja! The Witcher weet dan weer een goede indruk achter te laten of zowat alle andere vlakken. :)

Ik heb mijn order bij TheHut trouwens gecancelled. Als ze niet op tijd kunnen leveren dan hoeft het voor mij ook niet. In de plaats daarvan heb ik de collector's edition besteld voor de mooie prijs van €69.43. :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan