Dobbelsteen
Legacy Member
eprode zei:Jullie kunnen hem mss pas dinsdag krijgen, ik heb hem al.
En nee kheb hem niet gedownload, dus sterf zelf met een gezwel op je kontgat
Spelen zal er tot dinsdag niet inzitten. Als je het legaal binnen hebt gehaald: mijn excuses voor de belediging. Als je een piraat bent, zoals zoveel mensen: zie voorgaande post.
Nu ja, laat dat de pret niet bederven, we waren hier goed aan het discussiëren over deel 1






