Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dobbelsteen

Legacy Member
eprode zei:
Jullie kunnen hem mss pas dinsdag krijgen, ik heb hem al.
En nee kheb hem niet gedownload, dus sterf zelf met een gezwel op je kontgat

Spelen zal er tot dinsdag niet inzitten. Als je het legaal binnen hebt gehaald: mijn excuses voor de belediging. Als je een piraat bent, zoals zoveel mensen: zie voorgaande post.

Nu ja, laat dat de pret niet bederven, we waren hier goed aan het discussiëren over deel 1 :)

Dobbelsteen

Legacy Member
soulreaper zei:
TW2 staat op nummer 2 van de best-selling lijst van Steam :D

Bleuh, steam. Die vragen 45 euro voor een digitale kopie, met DRM :sop:

Nu ja, altijd goed voor de naambekendheid :)

Ikaruga

Legacy Member
tis duurder, maar idd, bekijk de userbase van steam. 't Feit dat ze het op steam aanbieden, is op zich al een serieuze hoop gratis reclame

wyvernshill

Legacy Member
Ik heb de collector edition nog op amazon.fr gekocht.
Gamemania, cd-wow,amazon.co.uk hadden geen exemplaren meer.

De afbeeldingen waren engelstalig, maar op amazon kon ik niets van "taal" terug vinden. Kan iemand me een url geven of bevestigen dat dit wel degelijk de engelse versie is ? Doos/manual/artbook ....

Dobbelsteen

Legacy Member
wyvernshill zei:
Ik heb de collector edition nog op amazon.fr gekocht.
Gamemania, cd-wow,amazon.co.uk hadden geen exemplaren meer.

De afbeeldingen waren engelstalig, maar op amazon kon ik niets van "taal" terug vinden. Kan iemand me een url geven of bevestigen dat dit wel degelijk de engelse versie is ? Doos/manual/artbook ....

Spel zal je in het Engels kunnen zetten, maar voor de rest is de kans groot dat je een Franse versie aan je been hebt.

wyvernshill

Legacy Member
Yes !, iemand heeft de collectors edition op amazon.co.uk geannulleerd want ik zie plots dat er opnieuw een exemplaar (geleverd door amazon) beschikbaar is !

Meteen gekocht en mijn bestelling op amazon.fr verwijderd :)

The_Cat

Legacy Member
wyvernshill zei:
Ik heb de collector edition nog op amazon.fr gekocht.
Gamemania, cd-wow,amazon.co.uk hadden geen exemplaren meer.

De afbeeldingen waren engelstalig, maar op amazon kon ik niets van "taal" terug vinden. Kan iemand me een url geven of bevestigen dat dit wel degelijk de engelse versie is ? Doos/manual/artbook ....

Amai zijn die van de game mania weg? Ik dacht dat de meeste mensen het voor die 100 euro links gingen laten liggen :P

Ikaruga

Legacy Member
k, i've waited long enough, gief nao

Not yet dispatched
Dispatch Estimate: 15 May 2011 - 16 May 2011

Delivery Estimate: 17 May 2011 - 19 May 2011
3-rage-face.png

demon326

Legacy Member
Ikaruga zei:
k, i've waited long enough, gief nao

Not yet dispatched
Dispatch Estimate: 15 May 2011 - 16 May 2011

Delivery Estimate: 17 May 2011 - 19 May 2011

Niet meer bij thehut bestellen dan maar? :unsure:

The_Cat

Legacy Member
Ikaruga zei:
k, i've waited long enough, gief nao

Not yet dispatched
Dispatch Estimate: 15 May 2011 - 16 May 2011

Delivery Estimate: 17 May 2011 - 19 May 2011
3-rage-face.png

der is wel weinig tijd tussen uw dispatch & delivery :s
bij mij stond erbij da ge 20 dagen moest rekenen :p

Vimes

Legacy Member
Dammit, ik ben een nieuwe The Witcher fan... Ik kon er niet aan weerstaan.

Kheb TW1 & TW2 gekocht bij GOG (3 gratis games er bij ook nice). Nu ben'k vrijdag begonnen met TW1, shit man, game is verslavender dan crack. Goodbye sunlight.

Mijn Geralt is trouwens Sword+Alchy, kent niks van signs. Past bij mn speelstijl. Zal'k ook doen in TW2.

Nu kan ik wel dinsdag niet aan TW2 beginnen; maar zal leuk zijn eerst 1ste deel uit te spelen en dan savegame importen. TW1 enhanced edition nu 5$ bij GOG btw (minder dan de prijs van 2 pintjes). Met walkthrough, soundtrack, artbook etc. Nice. Ik begrijp direct jullie enthousiasme vr deel 2 :)

Dobbelsteen

Legacy Member
Vimes zei:
Dammit, ik ben een nieuwe The Witcher fan... Ik kon er niet aan weerstaan.

Kheb TW1 & TW2 gekocht bij GOG (3 gratis games er bij ook nice). Nu ben'k vrijdag begonnen met TW1, shit man, game is verslavender dan crack. Goodbye sunlight.

Mijn Geralt is trouwens Sword+Alchy, kent niks van signs. Past bij mn speelstijl. Zal'k ook doen in TW2.

Nu kan ik wel dinsdag niet aan TW2 beginnen; maar zal leuk zijn eerst 1ste deel uit te spelen en dan savegame importen. TW1 enhanced edition nu 5$ bij GOG btw (minder dan de prijs van 2 pintjes). Met walkthrough, soundtrack, artbook etc. Nice. Ik begrijp direct jullie enthousiasme vr deel 2 :)

Normaal kan je alchemy/swords en igni sign gemakkelijk combineren hoor. Je moet gewoon geen nutteloze upgrades pakken als die -50% alcohol intoxication time. En tegen dat je level 25 bent kan je toch alle bronzen upgrades bijna kopen :)

demon326

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Does not apply to me :unsure:

Maar mijn antieke 3 GHz quadcore en (fabrieks)overclockte HD4890 zullen het nog goed genoeg kunnen trekken :)

Same here, heb een 5870 in combi met een Q9550, zal het dus wel volledig op high kunnen, maar die super dinges niet.

De game zou 40 uur duren als je enkel de mainquest doet :crazy:

Dobbelsteen

Legacy Member
benny zei:
Same here, heb een 5870 in combi met een Q9550, zal het dus wel volledig op high kunnen, maar die super dinges niet.

De game zou 40 uur duren als je enkel de mainquest doet :crazy:

Ow crap, en dat vlak voor de examens :sop::sop:

Nu ja, lange, boeiende speelduur kan ik enkel maar aanmoedigen. Ongeveer elk recent spel faalt daar in.

Samus007

Legacy Member
THE hut heeft gisteren (zaterdag???) bevestiging gegeven dat het verstuurd is, dat zal dus ergens vrijdag toekomen denk ik, ze zouden beter zoals Amazon een paar dagen vroeger verzenden zodat je het krijgt op de dag van release

Dobbelsteen

Legacy Member
Samus007 zei:
THE hut heeft gisteren (zaterdag???) bevestiging gegeven dat het verstuurd is, dat zal dus ergens vrijdag toekomen denk ik, ze zouden beter zoals Amazon een paar dagen vroeger verzenden zodat je het krijgt op de dag van release

Alé nu, 1 dag voor release op de post doen is toch goed genoeg? :unsure:

Ik gok dat we het vrijdag niet hebben :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan