Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cheshire Cat

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Alé nu, 1 dag voor release op de post doen is toch goed genoeg? :unsure:

Ik gok dat we het vrijdag niet hebben :(

Amazon.co.uk heeft me al eens een deel boeken verstuurd die 48u later ook arriveerden. Het is dus best mogelijk, maar zal grotendeels afhangen van onze eigen postdienst. :sop:

NightSky

Legacy Member
De gog deal is toch ook wel geniaal goed. Voor de prijs van TW2 heb ik er beyond divinity, planescape torment en fallout bij kunnen nemen. Nu nog de tijd vinden om al die lange rpgs te spelen :D.

Samus007

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Alé nu, 1 dag voor release op de post doen is toch goed genoeg? :unsure:

Ik gok dat we het vrijdag niet hebben :(

meestal als ik bij the hut bestel zitten er 3 werkdagen tusse, dus ma verzonden is meestal vrijdag geleverd, op een paar uitzonderingen na :)

The_Cat

Legacy Member
Samus007 zei:
meestal als ik bij the hut bestel zitten er 3 werkdagen tusse, dus ma verzonden is meestal vrijdag geleverd, op een paar uitzonderingen na :)

Amai dat is snel :p volgens uw dagen zou ik dan morgen mijn witcher moeten hebben xD achja ik zal het wel zien :p
ik vraag me enkel af hoe het geleverd gaat worden :p want die ce lijkt me nu niet zo'n kleine doos die in men brievenbus gaat gaan ;p

Dobbelsteen

Legacy Member
The_Cat zei:
Amai dat is snel :p volgens uw dagen zou ik dan morgen mijn witcher moeten hebben xD achja ik zal het wel zien :p
ik vraag me enkel af hoe het geleverd gaat worden :p want die ce lijkt me nu niet zo'n kleine doos die in men brievenbus gaat gaan ;p

Werkdagen eh. Dus jij hebt em op woensdag of donderdag, ik op donderdag of vrijdag. Als ze snel leveren natuurlijk :unsure:

kewlbeverage

Legacy Member
zal ik het op max kunnen runnen met de volgende specs?

E8400 @ 3.6 ghz
4 gb ram
radeon hd 6850

ik vrees ervoor...but i can only hope :D

The_Cat

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Werkdagen eh. Dus jij hebt em op woensdag of donderdag, ik op donderdag of vrijdag. Als ze snel leveren natuurlijk :unsure:

Ahja :p in ieder geval hopen da'k thuis ben dan xD

Dobbelsteen

Legacy Member
kewlbeverage zei:
zal ik het op max kunnen runnen met de volgende specs?

E8400 @ 3.6 ghz
4 gb ram
radeon hd 6850

ik vrees ervoor...but i can only hope :D

Lolnee, processor is veel te plat. Ik zit hier met een quadcore op 3 GHz (Q6600, dus 1 reeksje vroeger dan die van jou) en ik zal het waarschijnlijk op medium-high kunnen draaien...

kewlbeverage

Legacy Member
veel te "plat"? de E8400 heeft nochtans betere performance dan een q6600 in het grootste deel van de games...
nuja ik kan bad company 2 op max draaien rond de 40 fps, als dat helpt? ik denk dat het alles max zal zijn, met AA wat naar omlaag geschroefd

Dobbelsteen

Legacy Member
kewlbeverage zei:
veel te "plat"? de E8400 heeft nochtans betere performance dan een q6600 in het grootste deel van de games...
nuja ik kan bad company 2 op max draaien rond de 40 fps, als dat helpt? ik denk dat het alles max zal zijn, met AA wat naar omlaag geschroefd

Mja, over die benchmarks heb je inderdaad gelijk. Maar het spel zelf is echt wel gigantisch zwaar plus geoptimaliseerd (hoop ik toch) voor quadcores. Ik denk dat de zwaarste i7 het net op max kan spelen met alle toeters en bellen op (zie bericht op de vorige pagina). Op zich kan je wel met iets mindere AA spelen en de rest op max want je grafische kaart is wel heel recent.

soulreaper

Legacy Member
sypro9000 zei:
Op steam moeten kopen, heeft geen steamworks dusja :)

Ja, en steamworks is de beste uitvinding sinds het wiel...:ironic: Ik snap echt niet waarom mensen zo angstvallig vasthouden aan Steam. Gemak? Steam is echt niet de enige reseller van digital games. Moeten kopen? Heeft er iemand een pistool tegen je hoofd gehouden misschien?

Ikaruga

Legacy Member
puur gemak, ik geef dat alleen maar toe. Ik koop ook quasi altijd op steam, gewoon omdat alles mooi in een handige en overzichtelijke library zit.

Maar the witcher, gewoon voor al die extra content in het standaard pakket, moest ik in fysieke vorm hebben. So much awesome.

We are preparing these items for dispatch and this portion of your order cannot be cancelled or changed.

awerite

Dobbelsteen

Legacy Member
Ikaruga zei:
puur gemak, ik geef dat alleen maar toe. Ik koop ook quasi altijd op steam, gewoon omdat alles mooi in een handige en overzichtelijke library zit.

Maar the witcher, gewoon voor al die extra content in het standaard pakket, moest ik in fysieke vorm hebben. So much awesome.



awerite

Je weet wat ik ga zeggen als mijn order van theHut eerder aankomt als die van amazon.uk eh :unsure:

Nog 1 dag tot release, nog minstens 3 dagen tot theHut het hier heeft :(

Chronic

Legacy Member
had mijn preorder bij the hut cancelled en bij amazon gaan bestellen.

OT: Al 2 van de 3 keer langer dan 10 werkdagen wachten...Ben wat gaan rondzoeken op user reviews en op ciao uk zie je wel degelijk dat ik niet enige ben.

Vanaf heden gebruik ik alleen nog amazon en shopto als ik men games via uk order.

(nee ik heb geen aandelen bij amazon)

soulreaper

Legacy Member
Ik zweer op mijn communiezieltje dat ik hier niets zal komen spoilen voor degene die de game nog niet gaan hebben morgen :D

Fenumeher

Legacy Member
The fuck? Vrijdag in de namiddag een bericht van Shopto.net gehad dat ze het hadden verzonden.
Nu juist de postbode aan mijn deur met het pakketje...
Dat had ik nu eens echt niet verwacht dat het zo snel van de UK kon komen...

Jeej ik ga al kunnen spelen! :)

soulreaper

Legacy Member
Fenumeher zei:
The fuck? Vrijdag in de namiddag een bericht van Shopto.net gehad dat ze het hadden verzonden.
Nu juist de postbode aan mijn deur met het pakketje...
Dat had ik nu eens echt niet verwacht dat het zo snel van de UK kon komen...

Jeej ik ga al kunnen spelen! :)

Nee, dat kun je niet. Je hebt een pakketje van 50MB nodig om het spel te activeren en dat wordt pas MORGEN op de mensheid losgelaten :p

demon326

Legacy Member
Fenumeher zei:
The fuck? Vrijdag in de namiddag een bericht van Shopto.net gehad dat ze het hadden verzonden.
Nu juist de postbode aan mijn deur met het pakketje...
Dat had ik nu eens echt niet verwacht dat het zo snel van de UK kon komen...

Jeej ik ga al kunnen spelen! :)

Dat geeft mij positieve hoop, want mijn pakje is ook vrijdag namiddag verzonden van dezelfde shop :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan