Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The_Cat zei:Valse hoop dat deze week mijn witcher pakketje gaat toekomen?
Ik hoop van welheb de eerste nog eens zitten spelen
![]()
kan niet wachten xD

benny zei:Activatie servers zijn up
*duikt weg*
joriske18 zei:Wat gebeurt er als je geen save game (meer) hebt. Kan jij zelf op voorhand kiezen welke beslissingen je gemaakt hebt?
joriske18 zei:Wat gebeurt er als je geen save game (meer) hebt. Kan jij zelf op voorhand kiezen welke beslissingen je gemaakt hebt?
Dobbelsteen zei:Vorige week (11e mei) is een ander spel verzonden en dat zat nu in de post![]()
![]()
dan zou ik het ergens woensdag ofzo moeten krijgen ^^benny zei:Activatie sever en patch zijn wel up, maar enkel de polen, met een CE kunnen vandaag al spelen![]()


Anvious zei:Not helping Benny >_< Moet tot vrijdag wachten potverdrie!

Ikaruga zei:triss zag er beter toen ze nog een blocky smoel had zoals in TW1
