Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darius Craven

Legacy Member
Ikaruga zei:
'"your order has been dispatched from amazon"

Derp

Zelfde, zal woensdag wel in de bus liggen. Tenzij het niet in de bus past, dan moet ik er donderdag achter bij de post :unsure:

Ikaruga

Legacy Member
soms vergeet ik hoe snel amazon is.

het is vandaag om kwart na 5 verstuurd deze middag, 't zit nu al in brussel


Latest Event: Bruxelles
Order has been handed over to the carrier and is in transit - 16 May 2011 20:21:36

ZeroTolerance

Legacy Member
ik heb gepreordered bij game mania. Daar komt het precies maar vrijdag toe :(

Aydrae

Legacy Member
ZeroTolerance zei:
ik heb gepreordered bij game mania. Daar komt het precies maar vrijdag toe :(

Nee hoor, dat is een soort van Europese bepaling dat alle spellen zogezegd op de vrijdag moeten uitkomen, maar game mania geeft de game vrij zodra hij in je winkel geleverd is, morgen dus :)

Energised

Legacy Member
schiet me niet neer :p maar ik heb er vandaag pas voor het eerst van gehoord :$

en kwil em zeker hebben :) tis 'n compleet offline game?

Hannibal

Legacy Member
Mijn exemplaar zal hier morgen wel zijn. Mijn nieuwe PC om het op te spelen daarentegen :(. Heb die 2 weken geleden besteld en ze zijn nog aan het wachten op de grafische kaart. :doh:

DeBruyn

Legacy Member
Ik veronderstel dat ik het niet zal kunnen binnenhalen klokslag 12/1 uur vandenacht?

Frieza

Legacy Member
Hmm, athlon 5600+ dual core, 3gig ram en geforce 9600GT 512mb.

Zit boven de minimum, maar daar is ook alles mee gezegd. Indertijd de eerste witcher gekocht toen ik min requirements had en dat was huilen met de pet op de eerste weken tot de patches.

Zou ik er mij aan wagen...

Aydrae

Legacy Member
Frieza zei:
Hmm, athlon 5600+ dual core, 3gig ram en geforce 9600GT 512mb.

Zit boven de minimum, maar daar is ook alles mee gezegd. Indertijd de eerste witcher gekocht toen ik min requirements had en dat was huilen met de pet op de eerste weken tot de patches.

Zou ik er mij aan wagen...

Grafische kaart is eigenlijk iets beneden het minimum (8800GT > 9600GT) dus het zal toch een risico-aankoop worden. Van wat ik heb gelezen van de weinige mensen die het spel reeds aan de gang hebben gekregen, ziet het er voor lager dan minimum specs niet zo goed uit, maar ik kan niet zeggen dat het absoluut niet gaat werken. Misschien dat je best even wacht en kijkt of het op een gelijkaardig systeem draait.

math

Legacy Member
Ik heb in mijn laptop een NVIDIA GeForce 9600M GT.
Is dit genoeg voor dit spel?

soulreaper

Legacy Member
Het schijnt dat heel Polen in rep en roer staat. De eerste 10000 CE orders in Polen kregen een dag vroeger spelen als beloning. Nu blijkt er iets mis te zijn met de servers die de activatie gewoon niet aanvaard, waardoor er dus een dikke 10000 boze polen zijn.

Aydrae

Legacy Member
math zei:
Ik heb in mijn laptop een NVIDIA GeForce 9600M GT.
Is dit genoeg voor dit spel?

De desktop 9600GT van Frieza ligt zeer dicht bij de minimum requirements. Die van jou ligt daar nog een stuk onder, dus ik vrees dat het niet echt speelbaar zal zijn :(, witcher 2 vraagt blijkbaar wel wat grafische kracht.

demon326

Legacy Member
soulreaper zei:
Het schijnt dat heel Polen in rep en roer staat. De eerste 10000 CE orders in Polen kregen een dag vroeger spelen als beloning. Nu blijkt er iets mis te zijn met de servers die de activatie gewoon niet aanvaard, waardoor er dus een dikke 10000 boze polen zijn.

Zolang wij morgen maar kunnen spelen, maakt het allemaal niet uit :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan