Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fenumeher zei:Ik dacht, als ik niet kan spelen dan maak ik ineens die ventjes maar... dus daarom:
![]()
Ge kunt btw die patch al binnenhalen als ge uw PC klok na de activatietijd zet (ik had hem op 18 mei staan). Verder dan dat geraak je spijtig genoeg niet![]()

NeverwinterX zei:Iemand enig idee wanneer The Witcher 2 nu eigenlijk in de retail winkels ligt in België? De officiele release date is morgen 17 mei, maar is dat wereldwijd? De websites van winkels zoals game mania en free record shop enzo zeggen 20 mei.


Aydrae zei:17 mei is de officiële release internationaal.
Voor één of andere reden is in Europa de trend de releasedatum op een vrijdag (hier 20 mei) te leggen in plaats van op de effectieve datum waarop het spel te verkrijgen is.
Normaal gezien zouden de winkels morgen de exemplaren ontvangen en dan worden ze naar mijn weten beschikbaar gesteld voor de kopers (bij game mania is dit toch in 90% van de gevallen zo)
soulreaper zei:Waar blijft die 9lives review? Of is TW2 minder belangrijk dan L.A. NOIRE misschien?
VLokkY zei:Ik had gisteren thans al een mail van amazon dat mijn copy verzonden was. Ondertussen is deze al in antwerpen.. nu waarschijnlijk nog een halve week wachten voor het tot bij mij geraakt -.-

benny zei:Heeft de witcher geen support voor 16:10? Heb zo balken,boven en onder![]()