Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fredvdp

Legacy Member
Met mijn Geforce 9600 GT zit ik net onder de systeemeisen, dus ik zal wachten tot ik een nieuwe PC heb gebouwd. Ik zal op kerstmis mikken, dan zal het wel korting zijn op Steam. :)

Fenumeher

Legacy Member
Ik dacht, als ik niet kan spelen dan maak ik ineens die ventjes maar... dus daarom:

IMG_0345.jpg

Ge kunt btw die patch al binnenhalen als ge uw PC klok na de activatietijd zet (ik had hem op 18 mei staan). Verder dan dat geraak je spijtig genoeg niet :(

Dobbelsteen

Legacy Member
Fenumeher zei:
Ik dacht, als ik niet kan spelen dan maak ik ineens die ventjes maar... dus daarom:

IMG_0345.jpg

Ge kunt btw die patch al binnenhalen als ge uw PC klok na de activatietijd zet (ik had hem op 18 mei staan). Verder dan dat geraak je spijtig genoeg niet :(

:applause: :lol:

wyvernshill

Legacy Member
hier bij mij staat dispatch nog op vandaag maar voorlopig heeft amazon.co.uk nog niks verzonden :(

NeverwinterX

Legacy Member
Iemand enig idee wanneer The Witcher 2 nu eigenlijk in de retail winkels ligt in België? De officiele release date is morgen 17 mei, maar is dat wereldwijd? De websites van winkels zoals game mania en free record shop enzo zeggen 20 mei.

Cheshire Cat

Legacy Member
Hier in België zijn nieuwe games normaal pas vanaf donderdag of vrijdag beschikbaar.

Aydrae

Legacy Member
NeverwinterX zei:
Iemand enig idee wanneer The Witcher 2 nu eigenlijk in de retail winkels ligt in België? De officiele release date is morgen 17 mei, maar is dat wereldwijd? De websites van winkels zoals game mania en free record shop enzo zeggen 20 mei.

17 mei is de officiële release internationaal.

Voor één of andere reden is in Europa de trend de releasedatum op een vrijdag (hier 20 mei) te leggen in plaats van op de effectieve datum waarop het spel te verkrijgen is.

Normaal gezien zouden de winkels morgen de exemplaren ontvangen en dan worden ze naar mijn weten beschikbaar gesteld voor de kopers (bij game mania is dit toch in 90% van de gevallen zo)

Fenumeher

Legacy Member
Euh ik geraak in het spel? Verdomme en ik wou juist gaan slapen! :'(

Edit: jup het werkt wel degelijk... heb alleen geen geluid... :s

Edit 2:
Release patch:
The Witcher 2 officially comes out tomorrow, but that hasn't stopped developers at CD Projekt RED from releasing a launch-day patch.

Patch 1 has been released to the game's automatic updater, and it brings a number of bug fixes and changes. Full list can be found below (via GAF):

Several major balance fixes (economy and fight)
On screen fixes (items descriptions, journal etc)
Audio mix fixes
Several audio areas, music, cutscene fixes and added better sounds
Many UI fixes (functional, smoother and more user friendly ex. inventory items selection)
Many fixes to quests, quests markers
Visual fixes to fade outs, blackscreens in scenes, cutscenes
Many community fixes - work, npc’s life
Big opponents fights balance and fixes
Many cutscenes fixes - animations, items, lipsync
Gamepad fixes - playing gamepad is now much better
Camera fixes - collisions with objects, collisions with npc’s, combat camera improvements
Some hair physics fixes
Minor QTE fixes
Several locations fixes - objects collisions, environments improvements, lights, effects
Crafting, shops, alchemy improvements
Added new autosaves in important places (ex. before fight with Letho, Arachas, Draug)
Some random crashes fixes
Dice poker improvements - logic bugs fixes

The update will be downloaded automatically when players fire up the game tomorrow on Windows PC.

Tzal morgen hopelijk wel met geluid zijn. Het ziet er iig al héél nice uit :)

soulreaper

Legacy Member
Waar blijft die 9lives review? Of is TW2 minder belangrijk dan L.A. NOIRE misschien?

Ikaruga

Legacy Member
Aydrae zei:
17 mei is de officiële release internationaal.

Voor één of andere reden is in Europa de trend de releasedatum op een vrijdag (hier 20 mei) te leggen in plaats van op de effectieve datum waarop het spel te verkrijgen is.

Normaal gezien zouden de winkels morgen de exemplaren ontvangen en dan worden ze naar mijn weten beschikbaar gesteld voor de kopers (bij game mania is dit toch in 90% van de gevallen zo)

die trend is simpel hoor, het is bijzonder courant dat leveringen bij retailers in belgie gebeuren op maandag & vrijdagochtend. Daar the witcher 2 vandaag uitkomt (en de levering van maandag net mist), wordt het doorgeschoven naar vrijdag.

aksm

Legacy Member
soulreaper zei:
Waar blijft die 9lives review? Of is TW2 minder belangrijk dan L.A. NOIRE misschien?

9lives reviewer heeft pas de review copy sinds gisterenavond. Beetje geduld dus.

VLokkY

Legacy Member
Ik had gisteren thans al een mail van amazon dat mijn copy verzonden was. Ondertussen is deze al in antwerpen.. nu waarschijnlijk nog een halve week wachten voor het tot bij mij geraakt -.-

Dobbelsteen

Legacy Member
VLokkY zei:
Ik had gisteren thans al een mail van amazon dat mijn copy verzonden was. Ondertussen is deze al in antwerpen.. nu waarschijnlijk nog een halve week wachten voor het tot bij mij geraakt -.-

Ach, wees blij: hij heeft de oversteek met de roeiboot vanuit engeland al overleefd. Nu nog met de huifkar tot bij jou! :unsure:

Fenumeher

Legacy Member
Nog iemand die in het spel geraakt? Ik geraak er in maar zonder geluid dus ik begin er ofc nog niet aan :(

soulreaper

Legacy Member
Geen probleem hier. Ik moet wel zeggen dat ik een wireless headset gebruik, niet geprobeerd zonder headset.

En oh ja: :love::bow::drool:

demon326

Legacy Member
Ik zit nog maar een half uur in de game en prachtig, serieus prachtig! :love:

The_Cat

Legacy Member
Ik hoop dat mijn versie van the witcher vandaag of morgen toch aankomt.
Want daarna ga ik geen tijd hebben om te spelen door het school :(
dus komaan ^^

Fenumeher

Legacy Member
Godver! Dan ligt het weer aan mijn pc... kzal mijn drivers maar is updaten. Ik gebruik trouwens alleen maar een hoofdtelefoon.

soulreaper

Legacy Member
benny zei:
Heeft de witcher geen support voor 16:10? Heb zo balken,boven en onder :unsure:

Dacht van niet out of the box. Maar ze zouden het wel via patch willen implementeren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan