Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dobbelsteen

Legacy Member
Alé, spel van 11/05 dispatched is gistere aangekome, spel van 12/05 dispatched is net aangekome, dus hup hup voor the witcher morgen of overmorgen :unsure:

Fenumeher

Legacy Member
soulreaper zei:
Zou ik toch vreemd vinden. Ik heb namelijk een Logitech G930 en die werkt naar behoren.

Ja alle andere mensen met een G35 hebben het ook voor dus ik denk dat het wel echt zo is ze :)

Kga sebiet bij mijn ouders mijn oude hoofdtelefoon halen zodat ik van die stomme oortjes af ben want dat is ook maar half.

Rider

Legacy Member
Shit heb het deze morgen op steam ook al gekocht; maar kom nu thuis & merk dat steam nog niets beginnen downloaden is.

Probleem?

edit: "steam is currently too busy to handle your request".
Het zal voor morgen zijn :(:(
Ze waren nogthans niet "too busy" om mijn betaling te behandelen -_-

dr.lee

Legacy Member
Pfft, 'k kan het niet kopen :( Via gog enkel met paypal en daar staat niet genoeg op, via steam lukt het niet wegens onderhoud bij directebanking. lame :(

sypro9000

Legacy Member
Download het van de US Boston server. Ze hebben de game pas deze nacht gehad van CD Projekt zodat ze nie konden preloaden op Steam. Bij gevolg staat de game nog niet op alle servers. CD Projekt wou hun eigen gog.com een voordeel geven, dit was geweten op voorhand.

mensaap

Legacy Member
spliffrider zei:
Shit heb het deze morgen op steam ook al gekocht; maar kom nu thuis & merk dat steam nog niets beginnen downloaden is.

Probleem?

edit: "steam is currently too busy to handle your request".
Het zal voor morgen zijn :(:(
Ze waren nogthans niet "too busy" om mijn betaling te behandelen -_-

Steam heeft de bestanden te laat aangekregen, veel europese servers moeten het spel nog ontvangen

Hier kunt ge alles lezen:
Witcher 2 Release - Steam Users' Forums

Stel uw download regio in op een americaanse locatie en dan kunt ge wel downloaden. :)

soulreaper

Legacy Member
sypro9000 zei:
Download het van de US Boston server. Ze hebben de game pas deze nacht gehad van CD Projekt zodat ze nie konden preloaden op Steam. Bij gevolg staat de game nog niet op alle servers. CD Projekt wou hun eigen gog.com een voordeel geven, dit was geweten op voorhand.

En dat is een probleem of wat? Ik heb het via Gog pre-ordered en ik ben het al sinds deze ochtend aan het spelen. Wordt misschien eens tijd dat bepaalde mensen hier moeten leren dat Steam echt niet de beste uitvinding sinds het wiel is. Spel stond al in preorder sinds ik wist dat de game ook via GOG te krijgen was. Heb pas afgelopen vrijdag moeten betalen. Ik zie dat Steam niet doen... Ik snap echt niet waarom je in iedere reply Steam staat promoten. Steam is gemakkelijk, maar dat zijn andere distributeurs ook. Steam daarentegen is serieus duur.

En op de vraag hoe de game is : ->:drool::drool::drool::tongue:

Fenumeher

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
En snoodaards, wat vinden jullie van het spel?

Het is fameus aan het jeuken om verder te gaan spelen thuis... Het ziet er echt héél knap uit op high en zelfs medium settings en op normal is het niet al te makkelijk. De sfeer is héél goed en vanaf de eerste 10minuten ziet ge al vrouwelijk bloot.

Het PERFECTE spel dus :p

sypro9000

Legacy Member
soulreaper zei:
En dat is een probleem of wat? Ik heb het via Gog pre-ordered en ik ben het al sinds deze ochtend aan het spelen. Wordt misschien eens tijd dat bepaalde mensen hier moeten leren dat Steam echt niet de beste uitvinding sinds het wiel is. Spel stond al in preorder sinds ik wist dat de game ook via GOG te krijgen was. Heb pas afgelopen vrijdag moeten betalen. Ik zie dat Steam niet doen... Ik snap echt niet waarom je in iedere reply Steam staat promoten. Steam is gemakkelijk, maar dat zijn andere distributeurs ook. Steam daarentegen is serieus duur.

En op de vraag hoe de game is : ->:drool::drool::drool::tongue:

Hé zijt een zagevent jong, gaat uwen Steam crusade ergens anders gaan voeren ofzo. Mij moet je niet overtuigen, ik ben niet onwetend, het is gewoon een keuze. Ik zie dit niet als een probleem omdat Valve hier niks kon aan doen, het was de keuze van CD Projekt. Ik wist dit heel goed, ik verschaf gewoon wat uitleg, dat is alles.

Dobbelsteen

Legacy Member
Fenumeher zei:
Het is fameus aan het jeuken om verder te gaan spelen thuis... Het ziet er echt héél knap uit op high en zelfs medium settings en op normal is het niet al te makkelijk. De sfeer is héél goed en vanaf de eerste 10minuten ziet ge al vrouwelijk bloot.

Het PERFECTE spel dus :p

:tongue:

Hopelijk heb ik het morgen :unsure:

demon326

Legacy Member
Fenumeher zei:
Het is fameus aan het jeuken om verder te gaan spelen thuis... Het ziet er echt héél knap uit op high en zelfs medium settings en op normal is het niet al te makkelijk. De sfeer is héél goed en vanaf de eerste 10minuten ziet ge al vrouwelijk bloot.

Het PERFECTE spel dus :p

Normal is idd best moeilijk soms:unsure:.

*Gaat verder spelen :cool:*

Fenumeher

Legacy Member
Dat stuk verhaal dat je van die draak moet gaan lopen heb ik een paar keer opnieuw moeten doen. Natuurlijk moet ge niet spaarzaam zijn met uw items wat ik dus eerst wel was...

Rider

Legacy Member
sypro9000 zei:
Download het van de US Boston server. Ze hebben de game pas deze nacht gehad van CD Projekt zodat ze nie konden preloaden op Steam. Bij gevolg staat de game nog niet op alle servers. CD Projekt wou hun eigen gog.com een voordeel geven, dit was geweten op voorhand.

Merci moat!

Boston werkte wel niet maar via L.A. is die download dan toch begonnen.

Lees nu wel vanalles op de steam forums van bugs; missing DLC content en de helft van de servers die nog niet klaar zouden zijn (servers?? wtf¿ activatie enkel hoop ik?)

Voor de rest ga ik akkoord met u:
Voor <5 euro meerprijs kan ik mijn deur echt niet uitkomen; en aan een kartonnen doos/CDrom heb ik niets. Ik betwijfel echt of iemand vandaag implusief voor minder dan 40 euro aan dit game gaat geraken; transportkosten inclusief.

Als steam werkt vind ik het persoonlijk wel een goeie & aangename manier van distribuëren...Alleen spijtig dat ze als een bende klootzakken valuta's omrekenen. 1€=1$ kan imo écht niet. Een game die in de UK 35 euro waard is; is dat hier ook.

Hannibal

Legacy Member
En nog steeds wachten ze op mijn grafische kaart. Het is een complet zeg ik u !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan