Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Starrk

Legacy Member
naamloosfa.png


Het staat hier waarschijnlijk al, maar soit :p.

Rider

Legacy Member
't is daar ne quest waar ge ne misdienaar tot bij de bischop moet escorten :D

PureFun

Legacy Member
Grappiger wanneer Brugge onverwacht voor het eerst uitgesproken wordt in het spel. Intro was wat verwarrend, de eerste dialoog optie is meteen de "skip small talk & continue" keuze wat ik pas na 3 keuzes doorhad.

Draait goed op een q6600 8800GT op medium 1280x720.

Fenumeher

Legacy Member
Als ge de map bekijkt ziet ge een grote gelijkenis met europese kaart. Scandinavische namen in het noorden, germaanse in het midden en romaanse int Zuiden. Het is niet altijd maar toch het grootste deel van de namen.

kewlbeverage

Legacy Member
Ikaruga zei:
haha, Brugge. Reminds me of Bloedzuigers in de 1ste witcher

zijn die bloedzuigers eigenlijk een vertaalfout of is da bedoeld zo te zijn (in TW1)?

Fdzzaigl

Legacy Member
Kzal toch is moeten kijken om het te kopen, aangezien mensen met slechtere videokaarten dan mij het toch precies nog redelijk deftig kunnen spelen :p

Mijn oude processor zal een probleem worden wsl.

Nu ja, tzal spijtig genoeg toch voor na de examens zijn.

Starrk zei:
naamloosfa.png


Het staat hier waarschijnlijk al, maar soit :p.

Hahaha...

O.o

sypro9000 zei:

Paranoïde theorieën, user reviews zijn trouwens echt niet betrouwbaar: mensen geven meestal ofwel 10 of 0. Het is trouwens redelijk bekend dat DAII honderden 0-reviews kreeg luttele uren nadat het uitkwam (kijkt richting 4chan hoek). Maar goe.

soulreaper

Legacy Member
Eerste indrukken na prologue. Soms wat glitches in de graphics en in de AI van de NPC's. Nu en dan eens een hapering ingame, dit kan echter zijn doordat ik nog wat moet experimenteren met de instellingen. Voor de rest: Schitterende sfeer en omgevingen, humor en natuurlijk Triss :D

Serieus: Skyrim moet van hele goede afkomst zijn om dit te evenaren. DA2? Wat is dat?

JohnDodger

Legacy Member
Geen 16:10 support, ma ok ze gaan het patche, voor de rest zeer goede RPG! :D
instapdrempel is wel wat hoog ma cava nog

Rider

Legacy Member
iemand een idee hoe ik mijn crossfire werkende krijg? Ik heb die shit dus constant voor met nieuwe games :p

math

Legacy Member
Kan je je eigen begin kiezen als je geen save game van the witcher 1 hebt?

DeBruyn

Legacy Member
Hebben jullie het allemaal via preorder or zijn er hier al die geluk hebben gehad in de winkel?

Ikaruga

Legacy Member
denk dat iedereen die het heeft intussen, ge-pre ordered heeft, of digitaal gekocht.

Ik zou er niet op hopen om het spel in de winkels te zien liggen alvoor vrijdag

Fenumeher

Legacy Member
Spijtig dat ne mens moet slapen en werken eigenlijk. Zou het in 1 ruk uitspelen anders. Echt heel plezant en "rewarding" als ge nen troep soldaten neerlegt op uw eentje!

Rider

Legacy Member
Toch wel enkele telleurstellingen :p

Ik krijg de GFX maar niet werkende op een deftige manier. Heb slechtere performance met 2 vidkaarten dan met 1. Crossfire werkt niet.

en kan ik écht geen keybinds instellen of ben ik gewoonweg blind?

Voorts is de moeilijkheidsgraad echt ridiculeus hoog. Ik weiger van naar easy te gaan; mr shiit... ge ligt wel neer in miliseconden; en zelfs over een brandend lijk stappen is fataal?

Ikaruga

Legacy Member
toegekomen, zoals gewoonlijke amazon snelheid, 48u na verzending.

Wel een smexy box. Maar moet eerst nog door TW1 geraken alvorens hier aan te beginnen

soulreaper

Legacy Member
Ikaruga zei:
toegekomen, zoals gewoonlijke amazon snelheid, 48u na verzending.

Wel een smexy box. Maar moet eerst nog door TW1 geraken alvorens hier aan te beginnen

Haha, de vloek van TW2 zal je wel inhalen. Leg het in een kluis en giet die in beton, want als je de doos in het zicht legt, ga je niet kunnen weerstaan :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan