demon326
Legacy Member
spliffrider zei:Toch wel enkele telleurstellingen
Ik krijg de GFX maar niet werkende op een deftige manier. Heb slechtere performance met 2 vidkaarten dan met 1. Crossfire werkt niet.
en kan ik écht geen keybinds instellen of ben ik gewoonweg blind?
Voorts is de moeilijkheidsgraad echt ridiculeus hoog. Ik weiger van naar easy te gaan; mr shiit... ge ligt wel neer in miliseconden; en zelfs over een brandend lijk stappen is fataal?
UW controls kan je bij de launcher aanpassen:
Video en taal--->input settings.
En normal is idd nogal moeilijk soms vooral het deel in
the Monastery courtyard


knap!
ad:
.