Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
spliffrider zei:
Toch wel enkele telleurstellingen :p

Ik krijg de GFX maar niet werkende op een deftige manier. Heb slechtere performance met 2 vidkaarten dan met 1. Crossfire werkt niet.

en kan ik écht geen keybinds instellen of ben ik gewoonweg blind?

Voorts is de moeilijkheidsgraad echt ridiculeus hoog. Ik weiger van naar easy te gaan; mr shiit... ge ligt wel neer in miliseconden; en zelfs over een brandend lijk stappen is fataal?

UW controls kan je bij de launcher aanpassen:
Video en taal--->input settings.

En normal is idd nogal moeilijk soms vooral het deel in
the Monastery courtyard

Gdwtje

Legacy Member
The_Cat zei:
Zeg nu niet dat ik de enige ben die het nog ni heeft :(

Heb het ook nog niet dus je bent niet alleeen ;-).
Nog steeds aan het wachten op de sms van gamemania maarja kan me voorlopig nog amuseren om de witcher 1 terug te spelen.

soulreaper

Legacy Member
Jammer dat ik zelfs met een 5970 het spel niet kan spelen met alle toeters en bellen helemaal open. Haal met de instellingen die ik nu heb, ongeveer tussen de 35 en de 50 FPS. Daar zit je dan met je kaart van 700 euro lol

EDIT: Je kan niet alle controls aanpassen. Je kan dus bijvoorbeeld niet de pijltjes op je toetsenbord gebruiken in plaats van WSZD of zoiets.

soulreaper

Legacy Member
fragnetic zei:

Dit is niets. Ik weet nog dat ik de in de proloog uit mijn tent kwam en dat ik 10 minuten gewoon bleef staan. Met mijn bakkes tegen de grond :D

Rider

Legacy Member
benny zei:
UW controls kan je bij de launcher aanpassen:
Video en taal--->input settings.

En normal is idd nogal moeilijk soms vooral het deel in
the Monastery courtyard

bwo het valt al bij al nog mee (na een 20 tal deaths in die prologue ;p)

Belangrijkste kritiek na een paar uur is dat ge nogal zwaar in het verhaal gedropt wordt; zonder voorgeschiedenis of ook maar een stukske text om u een beetje te helpen inleven in de gamewereld. Niet iedereen heeft TW1 gespeeld :p
Daarnaast is er ook totaal geen "curve". ze droppen u direct in het diepe water zonder zwembandjes; en ge moet wel even spartelen voor ge deftig kunt bovenblijven.

Met radeonpro krijg ik XF in gang; alle opties aan behalve die ubersampling & motion blur (ik wordt daar letterlijk misselijk van :D) en ja...het spel ziet er geweldig uit.

Ik vrees wel een beetje voor de herspeelbaarheid door de aard van de game.

soulreaper

Legacy Member
spliffrider zei:
bwo het valt al bij al nog mee (na een 20 tal deaths in die prologue ;p)

Belangrijkste kritiek na een paar uur is dat ge nogal zwaar in het verhaal gedropt wordt; zonder voorgeschiedenis of ook maar een stukske text om u een beetje te helpen inleven in de gamewereld. Niet iedereen heeft TW1 gespeeld :p
Daarnaast is er ook totaal geen "curve". ze droppen u direct in het diepe water zonder zwembandjes; en ge moet wel even spartelen voor ge deftig kunt bovenblijven.

Met radeonpro krijg ik XF in gang; alle opties aan behalve die ubersampling & motion blur (ik wordt daar letterlijk misselijk van :D) en ja...het spel ziet er geweldig uit.

Ik vrees wel een beetje voor de herspeelbaarheid door de aard van de game.

Toch wel: 16 verschillende eindes... voorbeeld:

"Heel in het begin van de game zie je daar 2 soldaten discussieren met een groentje die beweerd dat zijn medaillon magische krachten heeft? Als je tegen hem zegt dat ie beter een armor zal dragen, dan helpt ie je 2 uur later wegglippen om naar de boot te gaan. Als je dan nu van die armor niet had gezegd,zou je je al vechtend een weg moeten banen naar het schip."

Zo zit het spel vol met zaken waarvan bepaalde beslissingen pas veel later de uitkomst van zichtbaar wordt.

The_Cat

Legacy Member
Gdwtje zei:
Heb het ook nog niet dus je bent niet alleeen ;-).
Nog steeds aan het wachten op de sms van gamemania maarja kan me voorlopig nog amuseren om de witcher 1 terug te spelen.

Ja maar ik had via thehut besteld en de meeste die het online besteld hebben blijken het al te hebben :( sebiet is er ene van de post lopen me mijne witcher :(

Ikaruga

Legacy Member
installing! maar moet nog de epiloog van TW1 uitspelen. Spijtig dat ik zoveel gemist heb, doo de ietwat chaotische aard van Chapter 5 in TW1 (aka, Raven's Armor niet laten maken etc. Khad geen id da ge zelf terug naar Vizima moest gaan na de manor)

hoe werkt die pre order key?

ik zit in downloadable content menu bij redeem. Ik geef die code in, maar hij doet gewoon niets

NeverwinterX

Legacy Member
Er is een nieuwe beta nvidia driver (275.27). Er staan geen performance increases voor The Witcher 2 bij, maar wel aanpassingen aan het 3D vision profile ervoor. Dus misschien zijn er nog andere verbeteringen voor The Witcher 2.

edit: Volgens Guru3D toch massa's fps verbetering in The Witcher 2.

En dit is ook een interessante verandering: "Increases gaming performance by up to 12% for dual-core CPUs in CPU-limited cases."

DeBruyn

Legacy Member
Eerste wat me al opvalt is dat lijken niet blijven liggen. Combat is nice alleen is het zéér jammer dat er geen optie is om dingen te hotkeyen? Telkens als ik een nieuwe spell wil knallen moet ik naar dat slow-mo menutje gaan. Oh ja en ik hook redelijk kut dat steamusers de manual nog niet kunnen afhalen.

Maar voor de rest:applause:.

Fenumeher

Legacy Member
Ja tis idd stom dat die lijken niet blijven liggen :(

De gouden tip om gevechten heelhuids door te geraken is om altijd uw magic te gebruiken. Anders is het op sommige momenten echt wel moeilijk.

DeBruyn

Legacy Member
Ik zit nu in de monastary courtyard. Proberen die ene zware jongen te mind controllen en hem zijn maten laten inkappen :D. Weten jullie misschien hoe ge die bommen gebruikt? Denk dat dat ook wel handing kan zijn.

PureFun

Legacy Member
Pijltjes kan je gebruiken door een .ini aan te passen in /my documents/witcher2/. Daar kan je ook mouse smoothing uitschakelen. Bommen plaats je in de quickslots rechtsboven in je inventory scherm. Moeilijkheidsgraad is geen probleem op normal zolang je het voorlaatste extra defense sign gebruikt.

Verschil met DA2 op technisch vlak is lachwekkend.

Ikaruga

Legacy Member
is het normaal dat de lauincher bijzonder bugged atm?

hij blijft maar constant die dlc downloaden. En om de 5seconden (disconnected from server) en begint hij gewoon opnieuw

Fenumeher

Legacy Member
Ja die van mij kan de DLC ook nog niet deftig binnenhalen. Zorgen voor later echter...

@DeBruyn, druk op "i" (voor uw items te zien) en plaats dan da bommeke bij uw "pouches". Toen ik dat deed kon ik het daarna gooien door op "r" (use item wss) te drukken.

DeBruyn

Legacy Member
Nice thanks! Ben er door geraakt. Spijtig datze ook al laten zien welke items ge krijgt nog voor ge ze loot. Niet dat het erg gamechanging is maar toch... :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan