Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
math zei:Op welke pc kan ik the witcher 2 het best spelen?
Laptop
p8400 @ 2.26GHz
4gb ram
9600m gt
pc
E6600 @ 2.40GHz
2gb ram
8800 gts 640 mb
murder inc zei:
Archangelus zei:Bestel nooit iets bij TheHut of Zavvi (dezelfde groep) als ge het snel wilt hebben. Die hun levertijden zijn verschrikkelijk: ik heb zelf 18 dagen op Portal 2 moeten wachten, een collega ongeveer 3 weken op Motorstorm Apocalypse.
TW2 was trouwens goedkoper bij Amazon en zelfs met gratis levering was het hier op 2 dagen.
Hut/Zavvi heeft hier volledig afgedaan.
Fenumeher zei:Ik vind dat ge een misdaad begaat om dat als spoiler te zetten...![]()


soulreaper zei:Serieus: Skyrim moet van hele goede afkomst zijn om dit te evenaren. DA2? Wat is dat?
). Ze verdienen de titel waarschijnlijk allebei.
Ikaruga zei:die combat, so difficult.
Grafisch wel ferm in orde
weet er trouwens iemand de impact van de meest veeleisende settings in het spel?
Fenumeher zei:Ik vind dat ge een misdaad begaat om dat als spoiler te zetten...![]()
.
.
sop
zijn gerate:agrash zei:Zonder beide games al gespeeld te hebben weet ik zeker dat skyrim ook een waardige goty game zou worden. De TES games zijn nog altijd bethesda's moederkindje en ze zijn er natuurlijk ook al een tijdje aan bezig. Misschien eigenlijk zelfs in dat opzicht een beetje jammer dat ze beide in dit jaar zullen gereleased zijn (of toch dat hoop ik..). Ze verdienen de titel waarschijnlijk allebei.
Gelukkig zitten er enkele maanden tussen want tegen dat ik persoonlijk skyrim ga uitgespeeld hebben zijn we weeral enkele maanden verder..![]()

DeBruyn zei:Ik zit nu in de monastary courtyard. Proberen die ene zware jongen te mind controllen en hem zijn maten laten inkappen. Weten jullie misschien hoe ge die bommen gebruikt? Denk dat dat ook wel handing kan zijn.

M4dn3ss zei:Ge moe op die bommen bij items dubbelklikken en dan r klikken voor te gebruiken. Ik ben juist op een groot plein terechtgekomen waar ik tegen 5 man moet vechten maar ik vind het wel moeilijk om te vechten (normal) en als je potion wilt gebruiken zegt game dat het niet gaat (not allowed ofzo) btw is er een optie voor skills te upgraden ofzo? En ook als je van wapen wilt veranderen zegt hij ook not allowed ? Enig advies ?![]()
Essit zei:Slecht spel ... Loopt voor geen meter op men toch wel high end pc en ik blijf al doodgaan in het begin op normal wtf????

Dobbelsteen zei:Piraat? En er is altij easy![]()
Essit zei:Easy, easy .... De tutorial komt al zo snel voorbij dat je het niet eens kan lezen, wat een snert spel zeg.
En waarom loopt dat aan 15 FPS ofzo op men pc die pas een paar maanden oud is???