Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
mm, de sexcards mogen wel weg zijn, maar zijn vervangen door 'volledige' scenes:unsure:.

Als je in het Elfen bad komt, selecteer dat Triss wel een bad kan gebruiken, sit back and enjoy :D

Fenumeher

Legacy Member
Ik vind dat ge een misdaad begaat om dat als spoiler te zetten... :p

Fredvdp

Legacy Member
math zei:
Op welke pc kan ik the witcher 2 het best spelen?

Laptop

p8400 @ 2.26GHz
4gb ram
9600m gt

pc

E6600 @ 2.40GHz
2gb ram
8800 gts 640 mb

Ik denk dat die desktop het vlotst gaat zijn. Laptopkaarten zijn soms 30% trager dan de desktopvariant. De 640mb-versie van de 8800 GTS is wel trager dan de 512mb-versie, maar nog wel beter dan de 9600m GT.

murder inc zei:

Ge doet niemand een plezier met die link te posten. Die site is belachelijk inaccuraat.

Chronic

Legacy Member
Zit nu in chapter 2...moeilijkheidsgraad gaat stuk naar beneden zodra je wat lvls onder je riem hebt...maar damn wat een spel...

fragnetic

Legacy Member
Archangelus zei:
Bestel nooit iets bij TheHut of Zavvi (dezelfde groep) als ge het snel wilt hebben. Die hun levertijden zijn verschrikkelijk: ik heb zelf 18 dagen op Portal 2 moeten wachten, een collega ongeveer 3 weken op Motorstorm Apocalypse.

TW2 was trouwens goedkoper bij Amazon en zelfs met gratis levering was het hier op 2 dagen.

Hut/Zavvi heeft hier volledig afgedaan.

Idd, ben ook nog aan het wachten op mijn pre-order BRINK. Ondertussen ben ik het al ergens anders gaan halen, ik bestel er alleszins niet meer snel.

Dobbelsteen

Legacy Member
Fenumeher zei:
Ik vind dat ge een misdaad begaat om dat als spoiler te zetten... :p

Ik kan het toch niet laten om daarop te klikken :unsure:

En die scene kan je al een beetje zien op die 250 screenshots op Ripten :)

agrash

Legacy Member
soulreaper zei:
Serieus: Skyrim moet van hele goede afkomst zijn om dit te evenaren. DA2? Wat is dat?

Zonder beide games al gespeeld te hebben weet ik zeker dat skyrim ook een waardige goty game zou worden. De TES games zijn nog altijd bethesda's moederkindje en ze zijn er natuurlijk ook al een tijdje aan bezig. Misschien eigenlijk zelfs in dat opzicht een beetje jammer dat ze beide in dit jaar zullen gereleased zijn (of toch dat hoop ik.. :unsure:). Ze verdienen de titel waarschijnlijk allebei.
Gelukkig zitten er enkele maanden tussen want tegen dat ik persoonlijk skyrim ga uitgespeeld hebben zijn we weeral enkele maanden verder.. :p

Rider

Legacy Member
Ikaruga zei:
die combat, so difficult.

Grafisch wel ferm in orde

weet er trouwens iemand de impact van de meest veeleisende settings in het spel?

Ik speel met alles enabled buiten ubersampling. Crossfire werkt atm nog niet zoals het hoort; en met die ubersampling aan krijg ik hier redelijik zware framedrops van zodra ik een scene met serieuze field of view bekijk.

Ik ga er hoopvol van uit dat dit met een patch voor de game; dan wel een driver / profiel voor mijn gfx kaarten verbeterd.

Atm draai ik dus alles Vcapped op 60 hz op één HD6950 2gig; en het ziet er wreed tight uit.

Samengevat:
Zonder crossfire/Sli of de bovenvermelde optimalisatie met driver of patch zie ik niemand met een "normale" PC die "ubersampling" aanvinken; aangezien zelfs ik framedrops krijg op een zwaar overpowerde custom built PC van om en bij de 2 maand oud.

demon326

Legacy Member
Fenumeher zei:
Ik vind dat ge een misdaad begaat om dat als spoiler te zetten... :p

Het is een dialoog keuze, en die kan spoilen :unsure:.

Op naar Act 2:crazy:.

Deze game doet de gehandicapte dragon age 2 wel zeer snel vergeten, en Skyrim mag wel wat zweten! Een dev met respect voor mature gamers, en geen simpele games die PG-13 (:sop:)zijn gerate:

Dobbelsteen

Legacy Member
agrash zei:
Zonder beide games al gespeeld te hebben weet ik zeker dat skyrim ook een waardige goty game zou worden. De TES games zijn nog altijd bethesda's moederkindje en ze zijn er natuurlijk ook al een tijdje aan bezig. Misschien eigenlijk zelfs in dat opzicht een beetje jammer dat ze beide in dit jaar zullen gereleased zijn (of toch dat hoop ik.. :unsure:). Ze verdienen de titel waarschijnlijk allebei.
Gelukkig zitten er enkele maanden tussen want tegen dat ik persoonlijk skyrim ga uitgespeeld hebben zijn we weeral enkele maanden verder.. :p

Oblivion was een oninteressant, overhyped spel. Met fallout als tussenstap hebben ze wel een goede zaak gedaan, dus alle hoop is nog niet weg voor Skyrim. De reviews gaan al zeker allemaal 90 geven, daar ben ik zeker van.

EN STOP MET SPELEN BENNY!!! Deze discussie is niet voor mijn witcherloze gezondheid :(

Darius Craven

Legacy Member
Hmm... Pre-order van Amazon is hier ook toegekomen, samen met een mail van Amazon met een pre-order code. Waar moet ik die in godsnaam toevoegen?

1) Launch the game
2) Select the 'Activation' tab

staat in de mail maar ik zie niet eens een activation tab :)

Energised

Legacy Member
hmm bon, lekker spel tot nutoe :) al heb ik de indruk dat ik veel mis omdat ik 1 nooit gespeeld heb..

wel wat wennen aan de controls.. zou wel 'n korte "walktrough" mogen zijn om u wa te laten wennen etc.. achja :)

M4dn3ss

Legacy Member
DeBruyn zei:
Ik zit nu in de monastary courtyard. Proberen die ene zware jongen te mind controllen en hem zijn maten laten inkappen :D. Weten jullie misschien hoe ge die bommen gebruikt? Denk dat dat ook wel handing kan zijn.

Ge moe op die bommen bij items dubbelklikken en dan r klikken voor te gebruiken. Ik ben juist op een groot plein terechtgekomen waar ik tegen 5 man moet vechten maar ik vind het wel moeilijk om te vechten (normal) en als je potion wilt gebruiken zegt game dat het niet gaat (not allowed ofzo) btw is er een optie voor skills te upgraden ofzo? En ook als je van wapen wilt veranderen zegt hij ook not allowed ? Enig advies ? :p

kb3n

Legacy Member
M4dn3ss zei:
Ge moe op die bommen bij items dubbelklikken en dan r klikken voor te gebruiken. Ik ben juist op een groot plein terechtgekomen waar ik tegen 5 man moet vechten maar ik vind het wel moeilijk om te vechten (normal) en als je potion wilt gebruiken zegt game dat het niet gaat (not allowed ofzo) btw is er een optie voor skills te upgraden ofzo? En ook als je van wapen wilt veranderen zegt hij ook not allowed ? Enig advies ? :p

Daar zat ik dus ook net. Na 4-5 keer dood te gaan met die laatste grote pipo in leven met nog een minimum aan hp over heb ik het maar even op "Easy" gezet. Dan was het zo klaar zonder eigenlijk hp te verliezen. Ben dan ook 15x in die proloog dood gegaan(normal mode), maar het begint nu wel wat beter te lukken. Moet nu aan Chapter 1 beginnen.

Het is wel een geweldig spel. Vette graphics, bangelijke sfeer! Hier ga ik me nog ettelijke uurtjes mee kunne amuseren!

Essit

Legacy Member
Slecht spel ... Loopt voor geen meter op men toch wel high end pc en ik blijf al doodgaan in het begin op normal wtf????

Dobbelsteen

Legacy Member
Essit zei:
Slecht spel ... Loopt voor geen meter op men toch wel high end pc en ik blijf al doodgaan in het begin op normal wtf????

Piraat? En er is altij easy :baard:

aageon - DC

Legacy Member
Ik sta versteld met de gfx, practhig en sfeervol vind ik.
En oooh eindelijk een beetje moeilijkheidsgraad: Voor degenen die altijd dood gaan, uw omgeving goed in het oog houden, lees de tutorials goed door en lees de manual, dan is het niet zo moeilijk op normal.

Essit

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Piraat? En er is altij easy :baard:

Easy, easy .... De tutorial komt al zo snel voorbij dat je het niet eens kan lezen, wat een snert spel zeg.

En waarom loopt dat aan 15 FPS ofzo op men pc die pas een paar maanden oud is???

Dobbelsteen

Legacy Member
Essit zei:
Easy, easy .... De tutorial komt al zo snel voorbij dat je het niet eens kan lezen, wat een snert spel zeg.

En waarom loopt dat aan 15 FPS ofzo op men pc die pas een paar maanden oud is???

Hoe heb je je graphics ingesteld en wat voor processor/grafische kaart heb je steken? Kan mij niet inbeelden dat het spel ineens crappy gaat lopen bij 1 persoon terwijl het bij de rest deftig loopt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan