ik kan het spel ook niet op ultra spelen, jammer, die framerate is echt bagger op ultra op mijn systeem, op high haal ik zeker +60fps stabiel, op ultra nog geen 20 fps, gigantisch verschil, CPU zal iets te licht zijn en crossfire word volgens mij totaal niet ondersteund, we zijn anno 2011 ondertussen he zeg ... fnuikt de pret wel wat, in ieder geval krijg ik hier weer een crysis1 gevoel naar de engine toe, ik heb hier net crysis2 uitgespeeld op extreme, zijn grafisch gewaagd aan mekaar en bij crysis duikte ik nooit onder de 60 fps, witcher1 had ook rare issues, met mijn quadcore draaide dat spel slechts op 1 core, 1 core was steeds volledig gestressed en de 3 andere deden quasi niks, naar opptimalisatie hebben ze nog heel wat te leren naar mijn mening, dat afzijdig gezien is hel lang geleden dat ik nog zon RPG van niveau tegengekoimen ben, pure klasse.
Ben ik de enige schmuck hier die normal echt wel overdreven moeilijk vind, komaan man! Ik heb na een halfuur onozel worden bij die draakproloog heb ik ik maar op easy gezet, ik heb nog nooit een spel geweten in mijn hele leven waar ik dat moeten doen heb, is het na die draak even moeilijk op normal easy is na die draak wel een walk in the park, zou graag eventueel terug starten op normal als het doenbaar is na die draak.
Punt van kritiek nog, combatsysteem is door de waanzinnige snelheid een buttonbash gedoe tegen meervoudige tegenstanders, en ik ben niet echt van de traagste eigenlijk ...