Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Samus007

Legacy Member
een 4 tal uren ver enhet combatsysteem begint me aardig te lukken, pracht van een RPG, absolute aanrader.

Heb Het op Ultra gezet met enkel Ubersampling af en spel draait zoals een treintje, 60 fps en nergens frameskips, zo hoort het.

Fenumeher

Legacy Member
soulreaper zei:
Ben je daarom een retard, als je het wat moeilijk hebt met combat?

Volgens mij wilt hij bedoelen dat ge niet gewoon in een troep van 10 npc's moet lopen al zwaaiend met uw zwaar maar een trap leggen en ze dan 1 voor 1 proberen af te slachten. Zo doe ik het iig en het werkt redelijk goed.

Freddy_reloaded

Legacy Member
En bestaat er niet gewoon een easy sectie? Ik vind het verhaal immers belangrijker dan de combat. De combat moet natuurlijk wel leuk zijn maar ook niet frustrerend bij dit soort games :p

soulreaper

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
En bestaat er niet gewoon een easy sectie? Ik vind het verhaal immers belangrijker dan de combat. De combat moet natuurlijk wel leuk zijn maar ook niet frustrerend bij dit soort games :p

Ja, je kan het op easy zetten. Wat evenzeer niet wil zeggen dat het een makkie gaat zijn. Er zijn evenzeer encounters waar je serieus bloed zweet en tranen gaat laten. :D

Essit

Legacy Member
Ik ga men woorden intrekken , na wat tweaken loopt de game nu wel vlot. En de verhaal lijn begint alvast heel goed.

Alleen blijft de combat HEEL moeilijk vind ik, mss ook omdat ik nog laag level ben. Maarja de game blijft sowieso op normal difficulity staan, er mag wel een uitdaging inzitten zolang het niet frustrerend is zoals sommige gevechten in het begin :)

demon326

Legacy Member
Ik heb altijd teveel inmijn inventory zitten :lol:.

Heb een silver sword dat hit voor 30-33+aard op lvl2=killing spree :evil:

Bluestrike

Legacy Member
Enkele dingen waar nog niet op geantwoord is in de laatste 3 pagina's:
Die tutorial text gaat inderdaad veel te rap weg, maar je kan die simpel nalezen in je journal onder tutorials.

Je kan abilities in de andere paths steken nadat je eerst 6x in de basis tree hebt geinvesteerd, dus na level 7 kan je in die andere trees gaan spelen.

Ik kon mijn savegame niet overzetten omdat het blijkbaal enkel de autosave gebruikt die het op het einde maakt en die had ik niet gebackupped.
Ik heb eigenlijk nog niet echt iets gemerkt dat met de voorganger.



Enkele (kleine) dingen die me storen:
- Ik loop regelmatig in een trap terwijl ik net probeer hem te disarmen.
- Er mocht ook een junk tab zijn in de inventroy.
- Bij het dobbelen ontbreekt er text in 2 cirkels van de interface ik denk dat links pass en rechts raise is ofzo. Links klikken is alvast verliezen :)

De vele deaths pakken wel de vaart wat uit de progress ;-)

Malchir

Legacy Member
the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't...

de FUCK geraak je hier voorbij...

dA_WiZ

Legacy Member
gvd hebk de canse toch wel zeker da menne ce nog steeds ni binne is in gm.
Dagske meer wachte zal het ni maken zekers.

Fonskuh

Legacy Member
Zou mijn Athlon XP 4200+ met 2 gig ram en een 240GT het kunnen draaien? :cool:

Bosangeros

Legacy Member
Chapter 3 is wel wat aan de mindere en korte kant maar voor de rest wat een geweldige game, zeker als je het vergelijkt met Dragon Age 2.

koji

Legacy Member
Sebiet men CE is gaan ophalen in de GM, ze daadwerkelijk spelen zal nog wel enkele maanden duren...

Fenumeher

Legacy Member
Malchir zei:
the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't... the dragon's back! I can't...

de FUCK geraak je hier voorbij...

schoon uw kameraden laten vechten en uw magisch schild opzetten. Als ge stungrenades gebruikt maakt het het ook al wat makkelijker. Van zodra ge van het eerste kotteke naar het volgende kotteke moet lopen goed kijken waar de draak is. Komt hij juist over u dan moet ge maken dat ge oversteekt anders zet hij een zware brand buff op u en zijde meestal al dood van dat alleen. Ik heb het met da schild en die stuns aan de andere kant kunnen uitspelen op normal dus moet gij da ook wel kunnen ;) .

Zou mijn Athlon XP 4200+ met 2 gig ram en een 240GT het kunnen draaien?

2gig is nu niet bijster veel dus ge zult het niet makkelijk hebben, zelfs al staat het op low settings peisk.

Anvious

Legacy Member
Darius Craven zei:
Hmm... Pre-order van Amazon is hier ook toegekomen, samen met een mail van Amazon met een pre-order code. Waar moet ik die in godsnaam toevoegen?

1) Launch the game
2) Select the 'Activation' tab

staat in de mail maar ik zie niet eens een activation tab :)

Eerst een account aanmaken/game registreren via de Launcher en dan kunt u de code invoeren en DLC's downloaden :cool:

Ikaruga

Legacy Member
na wat oefenen begint combat daadwerkelijk te lukken. Een hele verbeteringen op TW1, maar combat is niet altijd 100% responsive wat soms wel wat frsutratie wekt.

Voor de rest, dijk van een spel. 35 euros very well spent.

Performance lijkt ook zienbaar beter te zijn met die nvidia beta drivers. DUs het is zeker de moeite.

Settings staan op High, zonder ubersampling & SSAO.
Spel draait stabiel rond de 45-55 fps, ook tijdens gevechten. Ik ben wel nog steeds bezig aan de prologue (the siege).

Ik weet niet in hoeverre die scenes grafisch meer of minder intensief zijn dan de rest van het spel. Meestal is het wenen als ge voor de eerste keer in een bos loopt (waar performance doorgaans nieuwe dieptes kent)

Wat ik ook nie versta is die language pack DLC, spel heeft toch native al english voice overs?
Die DLC blijft steken op connection error, maar NPC's spreken engels desondanks

demon326

Legacy Member
Weet iemand hoe ge een screenshot maakt ingame? Print screen werkt niet :unsure:.

Act 2 is wel chaotisch als het op quests aankomt, zoveel die aan elkaar gelinkt zijn, en quest markers mogen ook gefixed worden, soms duiden ze een locatie aan, maar er is daar niemand, en eronder/boven is niets

Jersy

Legacy Member
BubbaKush zei:
Tis nochtans de meest ergonomische houding voor uw polsen/armen :)

Dus nooit te laat om te veranderen van speelmanier, beetje wennen eerste dagen, na weekske ben je dat gewoon en ga je ook verschil gewaar worden.

ik speel al 18 jaar met pijltjes
dat krijg je er niet zomaar uit hoor + ik ga niet zomaar veranderen omdat een spel het niet voorzien heeft

h199

Legacy Member
Weet iemand hoe je de movement key kunt aanpassen naar de pijltoesten (up,down,left,right) ?

ZeroTolerance

Legacy Member
game start hier niet, ik heb mijn gfx drivers al geupdate en al... ik heb geen flauw idee waaraan het ligt.

Ik krijg het launch menu en druk launch game, het wolfshoofd verschijnt en na een tijdje komt het gewoon terug op het launch menu..

Ik heb de graphic instellingen al veranderd naar vanalles en nog altijd niets :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan