Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet noodzakelijk maar het kan wel helpen. En TW1 is ook een parel van een game hoor. Het is zeker geen schande om die eerst eens door te spelen voor je aan TW2 begint.RiskGhost zei:Moet je TW1 gespeeld hebben om TW2 te kunnen volgen? Zit te overwegen TW2 te kopen.![]()
Als ge snel zijt, kunt ge TW1 nog te pakken krijgen op gog aan de helft van hun normale prijs. (4.99$ ipv 9.99$)RiskGhost zei:Moet je TW1 gespeeld hebben om TW2 te kunnen volgen? Zit te overwegen TW2 te kopen.![]()
RiskGhost zei:Moet je TW1 gespeeld hebben om TW2 te kunnen volgen? Zit te overwegen TW2 te kopen.![]()
The_Cat zei:Net mijn boeken gekregen van de witcher van bol![]()
Nu alleen nog men witcher 2 CE krijgen van thehut xD

Dobbelsteen zei:Ik heb het ook nog niet
Achterlijke honden van TheHut: spelletjes van 4 euro gaan ze eens gratis verzenden met 4 dagen verzendtijd, maar dan een duur spel met een grotere winstmarge gaan ze eens twee weken (of wie weet meer) over doen.
ik ben nog altijd maar 69 euro kwijt voor mijn ce, dan wacht ik wel een dag langer dan 100 euro te moeten betalen aan de game mania xDBovenste verdieping van de Inn op het dorpsplein, linkse deur.Energised zei:bon ik ben nog maar in chapter 1
SPOILER
Energised zei:bon ik ben nog maar in chapter 1
ik moet nu die grote inktvis gaan afmaken.. ik heb die speciale potion al gehaald, maar ik vind da ander vrouwmens niemmeer.. die "sile" iemand een idee waar ik haar terug kan vinden? alles al afgezocht maar noppes..

ad:.
Fenumeher zei:Inktvis spoiler:
Letho spoiler:
Het gevecht tegen Letho (de kingslayer) is verdomme hard. Op normal heb ik het gewoon met al mijn traps en bommen geprobeerd maar niet ver genoeg geraakt. Heb het dan maar op easy gedaanad:.
Ik vraag mij af als ge dat op Insane speelt... dan is het toch echt niet doenbaar?
Energised zei:goed
witcher 1 es aangekocht voor da belachelijk lage bedrag van 5 dollar (1 euro fzo)
es van voorafaan beginnen![]()

(TW2 is nog altijd onderweg
)