Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yusifer

Legacy Member
Moet je TW1 gespeeld hebben om TW2 te kunnen volgen? Zit te overwegen TW2 te kopen. :)

Hannibal

Legacy Member
RiskGhost zei:
Moet je TW1 gespeeld hebben om TW2 te kunnen volgen? Zit te overwegen TW2 te kopen. :)
Niet noodzakelijk maar het kan wel helpen. En TW1 is ook een parel van een game hoor. Het is zeker geen schande om die eerst eens door te spelen voor je aan TW2 begint.

Fredvdp

Legacy Member
RiskGhost zei:
Moet je TW1 gespeeld hebben om TW2 te kunnen volgen? Zit te overwegen TW2 te kopen. :)

Ik heb net den eerste gekocht. Ik zit nog maar in hoofdstuk 1 maar voorlopig is het wel heel goed.

The_Cat

Legacy Member
Net mijn boeken gekregen van de witcher van bol :)
Nu alleen nog men witcher 2 CE krijgen van thehut xD

Dobbelsteen

Legacy Member
The_Cat zei:
Net mijn boeken gekregen van de witcher van bol :)
Nu alleen nog men witcher 2 CE krijgen van thehut xD

Ik heb het ook nog niet :angry:

Achterlijke honden van TheHut: spelletjes van 4 euro gaan ze eens gratis verzenden met 4 dagen verzendtijd, maar dan een duur spel met een grotere winstmarge gaan ze eens twee weken (of wie weet meer) over doen.

Energised

Legacy Member
bon ik ben nog maar in chapter 1 :)

ik moet nu die grote inktvis gaan afmaken.. ik heb die speciale potion al gehaald, maar ik vind da ander vrouwmens niemmeer.. die "sile" iemand een idee waar ik haar terug kan vinden? alles al afgezocht maar noppes..

The_Cat

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Ik heb het ook nog niet :angry:

Achterlijke honden van TheHut: spelletjes van 4 euro gaan ze eens gratis verzenden met 4 dagen verzendtijd, maar dan een duur spel met een grotere winstmarge gaan ze eens twee weken (of wie weet meer) over doen.

Snap ik ook niet >< achja langs de andere kant :p ik ben nog altijd maar 69 euro kwijt voor mijn ce, dan wacht ik wel een dag langer dan 100 euro te moeten betalen aan de game mania xD

Batskop

Legacy Member
Energised zei:
bon ik ben nog maar in chapter 1 :)

ik moet nu die grote inktvis gaan afmaken.. ik heb die speciale potion al gehaald, maar ik vind da ander vrouwmens niemmeer.. die "sile" iemand een idee waar ik haar terug kan vinden? alles al afgezocht maar noppes..

Boven de inn, meest linkse deur.
BTW SPOILERRRRRRRRR

dr.lee

Legacy Member
Ja merci voor de spoiler eh slimme. Gebruik es spoilertags! Lees forum rules thnx

EternalSilence

Legacy Member
Is het spel veel beter/anders dan The Witcher 2.
ik vond vooral het veel wandelen en steeds terug komende vijanden in the witcher 2 zeer ambetant.
in chapter 1 van The witcher 1 liep je echt van oost naar west, noorden naar zuiden en af en toe moest je een spammen met je muisklik ... :x

Fenumeher

Legacy Member
Inktvis spoiler:
Ik heb die inktvis kunnen neerleggen zonder da potion te gebruiken. Gewoon het midden vermijden en van links naar rechts werken met uw trap sign. Dit was op normal difficulty.

Letho spoiler:
Het gevecht tegen Letho (de kingslayer) is verdomme hard. Op normal heb ik het gewoon met al mijn traps en bommen geprobeerd maar niet ver genoeg geraakt. Heb het dan maar op easy gedaan :sad:.
Ik vraag mij af als ge dat op Insane speelt... dan is het toch echt niet doenbaar? :s

dA_WiZ

Legacy Member
Zaalig mooi da spel!
gaat supper vlotjes alles om max/ultra + uber sampeling en genne stress :).

Anvious

Legacy Member
Fenumeher zei:
Inktvis spoiler:

Letho spoiler:
Het gevecht tegen Letho (de kingslayer) is verdomme hard. Op normal heb ik het gewoon met al mijn traps en bommen geprobeerd maar niet ver genoeg geraakt. Heb het dan maar op easy gedaan :sad:.
Ik vraag mij af als ge dat op Insane speelt... dan is het toch echt niet doenbaar? :s

Ik heb gewoon Quen Sign gebruikt en dan steeds Parry en flink in de aanval met heavy attack, dodge en dan weer overnieuw. Was wel 8 keer dood gegaan ofzo maar daarna ging het vet makkelijk, ook op normal btw

Energised

Legacy Member
goed :p

witcher 1 es aangekocht voor da belachelijk lage bedrag van 5 dollar (1 euro fzo :p)

es van voorafaan beginnen :)

fragnetic

Legacy Member
Energised zei:
goed :p

witcher 1 es aangekocht voor da belachelijk lage bedrag van 5 dollar (1 euro fzo :p)

es van voorafaan beginnen :)

idd, had nog een paar euro op pay pal staan, dus heb hem gekocht op GOG.
De laatste tijd wel veel games gekocht en te weinig tijd om te spelen, mja voor die prijs kon ik het niet laten. :)

Tomba

Legacy Member
Voor de mensen die hun TW1 savegame geimporteerd hebben: is er enkel een invloed op het plot van TW2 of zijn er bvb ook wijzigingen op basis van je behaalde level,.... In Mass Effect 2 kreeg je bvb ook extra's als je het maximale level had behaald of veel credits over had...

TW1 heb ik wel uitgespeeld maar ben niet op het maximale level geraakt. Als dit een verschil maakt ga ik nog eens verder spelen van een save net voor de finale en wat grinden op moerasbeestjes :p (TW2 is nog altijd onderweg :cry: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan