Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PolletPoulet zei:whadafuuuck, azo moeilijk jong![]()
toch weiger ik het op easy te zetten
het 2de stuk, nadat ik aryan la valette heb kunnen overtuigen om zijn zwaard te shielden. (yes i'm peacefull) met die facking draak :')) omfg, maybe al de 20ste keer dat ik dat overdoe :')
dA_WiZ zei:Das echt zot wa ge allemaal bij de collectors edition krijgt.
Seg heefd er iemand van jullie problemen met het downen van die dlc ?
Dat duurt pokke lang + veel connection errors.
Ik haal maar net 20fps op de laagste settings en soms zelfs nog drops. Het is wel vrij vreemd: nog hogere settings doen de fps nog wat zakken, maar niet veel. Vraag me af of er eigenlijk niet iets anders schort. Had wel verwacht dat ik het niet zou kunnen draaien op hoge settings, ik haal maar net de minimum specs, maar zo slecht draaien had ik niet verwacht (crysis 2 kan ik bvb wel aanvaardbaar draaien). Heb allerlei settings combinaties geprobeerd en heb de nieuwe nvidia driver, maar niet helpt tot nu toe.
NeverwinterX zei:Irritant dat ze nog altijd geen ondersteuning buiten 16:9 ratio hebben toegevoegd: er was al lang geleden over geklaagd en het is er nog altijd niet. Niet acceptabel voor wat een top release voor enkel pc hoort te zijn.
Ook vervelend dat de CD nodig is om te spelen.
En ook irritant dat het meer als een minuut duurt voor het spel werkelijk start, het blijft lange tijd die launcher icoon tonen voor het werkelijk start.
En ik heb me er enkele keren op betrapt dat ik scrollde om uit te zoomen, helaas![]()
.
benny zei:Cd heb ik niet nodig? Kan altijd zonder spelen hoor.
Wat zijn uw pc-specs? De game wordt enkel maar zwaarder![]()
Essit zei:Had ik ook voor, doorbijten ... Of op easy zetten ma dat doe ik nooit in games.

PolletPoulet zei:een ding snap ik wel niet. toen als die assasin van foltest, de fake monk, bij het begin van chapter one om die elf zijn hulp vraagt, ligt foltest zijn hoofd daar. mareuh, die heeft die toch niet gedecapitate =o
EnnY zei:Kspeel op normal en vind het echt een moeilijk spel?
Ik geraak nog nie eens tegoei uit de begin levels. Kben nu op weg nr de temple en ik kan die mannekes amper aan. Of ik snap de combat nie tegoei.
Ik kan mr 2 slagen blokken en als ik eentje blok deins ik achteruit en slaan ze me gewoon nog eens.. En de magic is ook ma slapkes
ad::doh: Wel een goed verhaal tot zoverre!!! NeverwinterX zei:Ahja nu werkt het zonder CD. Toen ik het de eerste keer probeerde kreeg ik de melding dat ik de CD moest insteken. Misschien enkel voor de eerste keer opstarten.
8800GTS 640MB, Core2Duo 2.4Ghz, 2GB RAM, Win 7 32-bit

Ikaruga zei:het spel wordt zwaarder?
Ik merk mijn fps al dalen in chapter 1 (dat dorp). Slechte vooruitzichten zo blijkt

Essit zei:Probleem is dat mijn inv bijna altijd propvol zit door vanalles op te rapen![]()

soulreaper zei:Echt,ondanks dat er mensen zijn met redelijk wat problemen legt imo TW2 de lat wel HEEL erg hoog voor de volgende RPG's...Geweldige story, heerlijke humor, ongeevenaarde graphics ,onvergetelijke NPC's en onvergetelijke scenes