Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dA_WiZ

Legacy Member
Das echt zot wa ge allemaal bij de collectors edition krijgt.
Seg heefd er iemand van jullie problemen met het downen van die dlc ?
Dat duurt pokke lang + veel connection errors.

PolletPoulet

Legacy Member
whadafuuuck, azo moeilijk jong :D
toch weiger ik het op easy te zetten

het 2de stuk, nadat ik aryan la valette heb kunnen overtuigen om zijn zwaard te shielden. (yes i'm peacefull :D) met die facking draak :')) omfg, maybe al de 20ste keer dat ik dat overdoe :')

Nighth4wkske

Legacy Member
In welke mate wordt het spel beïnvloed door uw savegames van the witcher 1?

Heb vroeger witcher 1 uninstalled en vroeg me af of ik et opnieuw moet installeren en uitspelen.. :)

edit: nvm, na vorige pagina te gelezen hebben :D

EnnY

Legacy Member
Kspeel op normal en vind het echt een moeilijk spel?
Ik geraak nog nie eens tegoei uit de begin levels. Kben nu op weg nr de temple en ik kan die mannekes amper aan. Of ik snap de combat nie tegoei.
Ik kan mr 2 slagen blokken en als ik eentje blok deins ik achteruit en slaan ze me gewoon nog eens.. En de magic is ook ma slapkes

Essit

Legacy Member
PolletPoulet zei:
whadafuuuck, azo moeilijk jong :D
toch weiger ik het op easy te zetten

het 2de stuk, nadat ik aryan la valette heb kunnen overtuigen om zijn zwaard te shielden. (yes i'm peacefull :D) met die facking draak :')) omfg, maybe al de 20ste keer dat ik dat overdoe :')

Had ik ook voor, doorbijten ... Of op easy zetten ma dat doe ik nooit in games.

Ikaruga

Legacy Member
flash bommen gebruiken, en ook Axii kan nuttig zijn. Maar je moet dat chargen, anders werkt dat niet. In de monestary heb je daar dat immens lastig stuk met die knight & die soldier. CHarm die knight, dat geeft u veel speling om die andere af te maken

Archangelus

Legacy Member
dA_WiZ zei:
Das echt zot wa ge allemaal bij de collectors edition krijgt.
Seg heefd er iemand van jullie problemen met het downen van die dlc ?
Dat duurt pokke lang + veel connection errors.

Ik ben al 2 dagen aan het proberen om die binnen te halen...
Gisteren bleef de launcher constant loopen tussen downloading en verifying, vandaag is het connection errors à volonté.

En savegame importeren lukt ook niet, want alles tot en met de laatste autosave uit TW1 (Flaming Rose Fort) werkt niet. Blijkbaar had ge manueel moeten saven daarna, want dat is de enige save die TW2 herkent.

NeverwinterX

Legacy Member
Heb het spel ook eindelijk vandaag en al wat gespeeld. Man mijn arm pc'tje heeft wat te verduren van dat spel :p Ik haal maar net 20fps op de laagste settings en soms zelfs nog drops. Het is wel vrij vreemd: nog hogere settings doen de fps nog wat zakken, maar niet veel. Vraag me af of er eigenlijk niet iets anders schort. Had wel verwacht dat ik het niet zou kunnen draaien op hoge settings, ik haal maar net de minimum specs, maar zo slecht draaien had ik niet verwacht (crysis 2 kan ik bvb wel aanvaardbaar draaien). Heb allerlei settings combinaties geprobeerd en heb de nieuwe nvidia driver, maar niet helpt tot nu toe.

Irritant dat ze nog altijd geen ondersteuning buiten 16:9 ratio hebben toegevoegd: er was al lang geleden over geklaagd en het is er nog altijd niet. Niet acceptabel voor wat een top release voor enkel pc hoort te zijn.

En ook irritant dat het meer als een minuut duurt voor het spel werkelijk start, het blijft lange tijd die launcher icoon tonen voor het werkelijk start.
En ik heb me er enkele keren op betrapt dat ik scrollde om uit te zoomen, helaas :(
DLC blijft hier ook maar downloaden de hele tijd.

Het spel zelf is tot nu toe heel leuk, maar dat zijn toch al een hoop technische problemen.

demon326

Legacy Member
NeverwinterX zei:
Irritant dat ze nog altijd geen ondersteuning buiten 16:9 ratio hebben toegevoegd: er was al lang geleden over geklaagd en het is er nog altijd niet. Niet acceptabel voor wat een top release voor enkel pc hoort te zijn.
Ook vervelend dat de CD nodig is om te spelen.
En ook irritant dat het meer als een minuut duurt voor het spel werkelijk start, het blijft lange tijd die launcher icoon tonen voor het werkelijk start.
En ik heb me er enkele keren op betrapt dat ik scrollde om uit te zoomen, helaas :(

Cd heb ik niet nodig? Kan altijd zonder spelen hoor :unsure:.

Wat zijn uw pc-specs? De game wordt enkel maar zwaarder :p

NeverwinterX

Legacy Member
benny zei:
Cd heb ik niet nodig? Kan altijd zonder spelen hoor :unsure:.

Wat zijn uw pc-specs? De game wordt enkel maar zwaarder :p

Ahja nu werkt het zonder CD. Toen ik het de eerste keer probeerde kreeg ik de melding dat ik de CD moest insteken. Misschien enkel voor de eerste keer opstarten.

8800GTS 640MB, Core2Duo 2.4Ghz, 2GB RAM, Win 7 32-bit

PolletPoulet

Legacy Member
Essit zei:
Had ik ook voor, doorbijten ... Of op easy zetten ma dat doe ik nooit in games.

doe ik ook niet hoor op easy zetten, ben een blij dat er een game is dat niet te facerollen valt.
idd, ben ondertussen in chapter one. echt wel een dikke prologue al vooraleer je in chapter one komt damn :love:

een ding snap ik wel niet. toen als die assasin van foltest, de fake monk, bij het begin van chapter one om die elf zijn hulp vraagt, ligt foltest zijn hoofd daar. mareuh, die heeft die toch niet gedecapitate =o

phatjah

Legacy Member
PolletPoulet zei:
een ding snap ik wel niet. toen als die assasin van foltest, de fake monk, bij het begin van chapter one om die elf zijn hulp vraagt, ligt foltest zijn hoofd daar. mareuh, die heeft die toch niet gedecapitate =o



Neinz, is het hoofd van Demerend, als ik me niet vergis.

Anvious

Legacy Member
EnnY zei:
Kspeel op normal en vind het echt een moeilijk spel?
Ik geraak nog nie eens tegoei uit de begin levels. Kben nu op weg nr de temple en ik kan die mannekes amper aan. Of ik snap de combat nie tegoei.
Ik kan mr 2 slagen blokken en als ik eentje blok deins ik achteruit en slaan ze me gewoon nog eens.. En de magic is ook ma slapkes

Doorbijten, gebruik Quen Sign, en probeer te Parry-en. Moet ook veel rollen en op een gegeven moment lukt het je wel allemaal.

P.s. ben potverdrie al in Chapter 3 :sad::doh: Wel een goed verhaal tot zoverre!!! :niceone:

demon326

Legacy Member
NeverwinterX zei:
Ahja nu werkt het zonder CD. Toen ik het de eerste keer probeerde kreeg ik de melding dat ik de CD moest insteken. Misschien enkel voor de eerste keer opstarten.

8800GTS 640MB, Core2Duo 2.4Ghz, 2GB RAM, Win 7 32-bit

TW2 gebruikt al ~1GB ram, die gfx is ook maar een zwak ding, cpu valt denk ik nog mee :)

Ikaruga

Legacy Member
het spel wordt zwaarder?

Ik merk mijn fps al dalen in chapter 1 (dat dorp). Slechte vooruitzichten zo blijkt

demon326

Legacy Member
Ikaruga zei:
het spel wordt zwaarder?

Ik merk mijn fps al dalen in chapter 1 (dat dorp). Slechte vooruitzichten zo blijkt

Het bos in chapter 1 is best zwaar, ook de stad omdat er veel npc's rondlopen...

Chapter 2 ook niet onderschatten, is op momenten ook zwaar, voornamelijk de intro met veel volk op het scherm:unsure:

Essit

Legacy Member
Ik ga is alchemist spelen denk ik, die bommen doen wel veel damage. Probleem is dat mijn inv bijna altijd propvol zit door vanalles op te rapen :s

demon326

Legacy Member
Essit zei:
Probleem is dat mijn inv bijna altijd propvol zit door vanalles op te rapen :s

Ik kan nu 255 dragen, maar dat is nog te weinig, ik raap alles op dat ik kan vinden en ben meestal te lui om een merchant te zoeken :p

soulreaper

Legacy Member
Echt,ondanks dat er mensen zijn met redelijk wat problemen legt imo TW2 de lat wel HEEL erg hoog voor de volgende RPG's...Geweldige story, heerlijke humor, ongeevenaarde graphics en onvergetelijke NPC's...

En Saskia :$:love:

demon326

Legacy Member
soulreaper zei:
Echt,ondanks dat er mensen zijn met redelijk wat problemen legt imo TW2 de lat wel HEEL erg hoog voor de volgende RPG's...Geweldige story, heerlijke humor, ongeevenaarde graphics ,onvergetelijke NPC's en onvergetelijke scenes

Te denken dat deze studio in 2007 een grote gok waagde in een alsmaar meer casual wordende gamewereld, ze tonen verdorie aan dat er nog kwaliteit mogelijk is op een pc exclusive! Een game die terug het uiterste vraagt van zowel de gamers, als de pc's. Als deze ooit naar een console komt, zullen ze heel wat kwaliteit moeten inboeten.

Deze devs nemen ook hun tijd voor hun opvolger te maken, bij bioware(RIP) moet er elk jaar een sequel uitkomen, en liefst met zoveel mogelijk herhalende area's om het goedkoop te houden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan