Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trolle zei:speelt redelijk goed op ultra met ubersampling aan alleen werkt sli nie super
mja zondag eens goe spelen

spliffrider zei:damn die klootzakken van Nvidia met hun steekpenningen krijgen altijd als eerste hun dual GPU optimalisatie...Ik moet die shit hier nog altijd op één kaart draaien en val onder mijn Vcap alsk camera draai of "ver" kijk met die ubersampling aan.
Ik merk wel grafisch een verschil maar kan er niet echt een vinger op leggen wat het is. Alleszins meer glitches en shit hier met die optie enabled op radeon 6950 kaart(en); laatste drivers.
PS: Ik heb op uw spec pics geklikt om is te checken enneuh...
kuis uw PC eens op man... Wa ne stoffigen draadbrol is me dat!
vuilste exhaust fan die ik deze week al gezien heb...en ik ben onderhoudstechnieker op een chemisch bedrijf![]()
PolletPoulet zei:ik draai ook 6950's in crossfire en ik moet zeggen, hier speelt het echt ongeloofelijk vlot.
soms bij het binnekomen van een nieuw gebied moeten sommige graphic-sets precies wel efkes laden, maar voor de rest speelt dat hier prima.
http://twitter.com/#!/CatalystCreatorCatalystCreator Andrew D
Witcher 2 - CF profile - looks like a driver change is needed (can't do to much with just CAP) - will let you know more info when I have it
benny zei:Deze devs nemen ook hun tijd voor hun opvolger te maken, bij bioware(RIP) moet er elk jaar een sequel uitkomen, en liefst met zoveel mogelijk herhalende area's om het goedkoop te houden.
Mja ik heb hem zojuist uitgespeeld en ben hongerig naar meer dus dat speelt momenteel ook wel mee natuurlijk
ad:Anvious zei:Doorbijten, gebruik Quen Sign, en probeer te Parry-en. Moet ook veel rollen en op een gegeven moment lukt het je wel allemaal.
P.s. ben potverdrie al in Chapter 3ad::doh: Wel een goed verhaal tot zoverre!!!
![]()

. God-de-lijk. Ik vind het wel grappig dat iedereen zegt dat de game zo 'moeilijk' is, maar eigenlijk zijn we gewoon gewend aan COD-like games waar ge niet eens iets hoeft te doen om het uit te spelen (Cuba hotel missie ?).spliffrider zei:damn die klootzakken van Nvidia met hun steekpenningen krijgen altijd als eerste hun dual GPU optimalisatie...Ik moet die shit hier nog altijd op één kaart draaien en val onder mijn Vcap alsk camera draai of "ver" kijk met die ubersampling aan.
Ik merk wel grafisch een verschil maar kan er niet echt een vinger op leggen wat het is. Alleszins meer glitches en shit hier met die optie enabled op radeon 6950 kaart(en); laatste drivers.
PS: Ik heb op uw spec pics geklikt om is te checken enneuh...
kuis uw PC eens op man... Wa ne stoffigen draadbrol is me dat!
vuilste exhaust fan die ik deze week al gezien heb...en ik ben onderhoudstechnieker op een chemisch bedrijf![]()
dA_WiZ zei:Das echt zot wa ge allemaal bij de collectors edition krijgt.
het had wel Nice geweest als ze er een ketting ofzo hadden bijgestoken met dat witcherlogo op 

benny zei:Deze devs nemen ook hun tijd voor hun opvolger te maken, bij bioware(RIP) moet er elk jaar een sequel uitkomen, en liefst met zoveel mogelijk herhalende area's om het goedkoop te houden.
En den eerste keer was het omdat ze de Unreal Engine niet goed kenden. Mass Effect is redelijk lang onder ontwikkeling geweest omdat Bono (toen belangrijke aandeelhouder) zei dat ze hun tijd mochten pakken.Soeverein zei:Eindelijk mijn collector's ed kunnen gaan afhalen op het postkantoor. Zaaaaaaalige box. Die buste valt idd wel wat tegen, maar de art book etc zijn super. Net eens volledig doorgebladerd tijdens de install. Nu is hem nog even bezig met de DLC te downen, en dan kan ik eindelijk beginnen spelen.![]()
Samus007 zei:Sterk, volgens mij werkt cf voor geen hol, ik heb met 2 kaarten gespeeld en met 1 disabled, kluit dezelfde framerate ...
Guillaume001 zei:Iemand die The witcher 2 online via een key store heeft kunnen kopen?
Kwil The witcher 2 enorm graag kopen want de eerste was echt goed. Probleem is dat ik voor games niet meer wil uitgeven dan 30 euro en liefst ook niet via verzending.
Normaal koop ik mijn games dan ook via g2play.net maar daar is hij al de hele week "out of stock". Heb vernomen dat dit komt omdat ze enkel russische keys ofzo kopen die nergens anders werken.
Nu vroeg ik me heeft iemand met succes een key kunnen kopen en zo ja welke site. Thx

EnnY zei:Ja de combat is zo een beetje een puzzel.
Parry je ook als je een attack goed kunt timen ?
En die finish moves zijn er alleen als je enemy stunned is?
Ennnn ik vind de loot function frustrerend & ook de enemy target selection. Niet accuraat genoeg..
That's all
Ahja* En ik vind de interactions allemaal nogal houterig. Zowel als in gesprekken als in combat