Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trolle

Legacy Member
speelt redelijk goed op ultra met ubersampling aan alleen werkt sli nie super
mja zondag eens goe spelen

Ikaruga

Legacy Member
dat nieuw melee systeem maakt het wel af. Fist Fights ftw, bijzonder goed geanimeerde sequenties imo

Rider

Legacy Member
Trolle zei:
speelt redelijk goed op ultra met ubersampling aan alleen werkt sli nie super
mja zondag eens goe spelen

damn die klootzakken van Nvidia met hun steekpenningen krijgen altijd als eerste hun dual GPU optimalisatie...Ik moet die shit hier nog altijd op één kaart draaien en val onder mijn Vcap alsk camera draai of "ver" kijk met die ubersampling aan.

Ik merk wel grafisch een verschil maar kan er niet echt een vinger op leggen wat het is. Alleszins meer glitches en shit hier met die optie enabled op radeon 6950 kaart(en); laatste drivers.

PS: Ik heb op uw spec pics geklikt om is te checken enneuh...
kuis uw PC eens op man... Wa ne stoffigen draadbrol is me dat!
vuilste exhaust fan die ik deze week al gezien heb...en ik ben onderhoudstechnieker op een chemisch bedrijf :D

PolletPoulet

Legacy Member
spliffrider zei:
damn die klootzakken van Nvidia met hun steekpenningen krijgen altijd als eerste hun dual GPU optimalisatie...Ik moet die shit hier nog altijd op één kaart draaien en val onder mijn Vcap alsk camera draai of "ver" kijk met die ubersampling aan.

Ik merk wel grafisch een verschil maar kan er niet echt een vinger op leggen wat het is. Alleszins meer glitches en shit hier met die optie enabled op radeon 6950 kaart(en); laatste drivers.

PS: Ik heb op uw spec pics geklikt om is te checken enneuh...
kuis uw PC eens op man... Wa ne stoffigen draadbrol is me dat!
vuilste exhaust fan die ik deze week al gezien heb...en ik ben onderhoudstechnieker op een chemisch bedrijf :D

ik draai ook 6950's in crossfire en ik moet zeggen, hier speelt het echt ongeloofelijk vlot.
soms bij het binnekomen van een nieuw gebied moeten sommige graphic-sets precies wel efkes laden, maar voor de rest speelt dat hier prima.

Rider

Legacy Member
PolletPoulet zei:
ik draai ook 6950's in crossfire en ik moet zeggen, hier speelt het echt ongeloofelijk vlot.
soms bij het binnekomen van een nieuw gebied moeten sommige graphic-sets precies wel efkes laden, maar voor de rest speelt dat hier prima.

bende zeker dat uwen XF werkt?
Indien ja.

Windows versie?
Catalyst versie?
Radeonpro profiel?

Ik heb hier wel nog niets overclockt; maar ben redelijk up to date met firmware & drivers. Hier krijg ik het niet in gang, terwijl andere games perfect werken met XF.


EDIT:
CatalystCreator Andrew D
Witcher 2 - CF profile - looks like a driver change is needed (can't do to much with just CAP) - will let you know more info when I have it
http://twitter.com/#!/CatalystCreator

18 mei bericht en bij u werkt het al? I smell fish.

Anvious

Legacy Member
benny zei:
Deze devs nemen ook hun tijd voor hun opvolger te maken, bij bioware(RIP) moet er elk jaar een sequel uitkomen, en liefst met zoveel mogelijk herhalende area's om het goedkoop te houden.

Als deel 3 morgen uitkwam stond ik voor 8.30 al voor de deur. Dit spel mogen ze van mij wel melken :love: Mja ik heb hem zojuist uitgespeeld en ben hongerig naar meer dus dat speelt momenteel ook wel mee natuurlijk :sad:

EnnY

Legacy Member
Anvious zei:
Doorbijten, gebruik Quen Sign, en probeer te Parry-en. Moet ook veel rollen en op een gegeven moment lukt het je wel allemaal.

P.s. ben potverdrie al in Chapter 3 :sad::doh: Wel een goed verhaal tot zoverre!!! :niceone:

Ja de combat is zo een beetje een puzzel.

Parry je ook als je een attack goed kunt timen ?
En die finish moves zijn er alleen als je enemy stunned is?
Ennnn ik vind de loot function frustrerend & ook de enemy target selection. Niet accuraat genoeg..
That's all :)

Ahja* En ik vind de interactions allemaal nogal houterig. Zowel als in gesprekken als in combat

flyingdutchman

Legacy Member
*kijkt naar uur van bericht*

Damn, spel is verslavend :(. God-de-lijk. Ik vind het wel grappig dat iedereen zegt dat de game zo 'moeilijk' is, maar eigenlijk zijn we gewoon gewend aan COD-like games waar ge niet eens iets hoeft te doen om het uit te spelen (Cuba hotel missie ?).

Een game zoals een game hoort te zijn.

Trolle

Legacy Member
spliffrider zei:
damn die klootzakken van Nvidia met hun steekpenningen krijgen altijd als eerste hun dual GPU optimalisatie...Ik moet die shit hier nog altijd op één kaart draaien en val onder mijn Vcap alsk camera draai of "ver" kijk met die ubersampling aan.

Ik merk wel grafisch een verschil maar kan er niet echt een vinger op leggen wat het is. Alleszins meer glitches en shit hier met die optie enabled op radeon 6950 kaart(en); laatste drivers.

PS: Ik heb op uw spec pics geklikt om is te checken enneuh...
kuis uw PC eens op man... Wa ne stoffigen draadbrol is me dat!
vuilste exhaust fan die ik deze week al gezien heb...en ik ben onderhoudstechnieker op een chemisch bedrijf :D

Is al een oudere foto,tziet er al beter uit maar nog nie super.
De gpu's draaien ook maar 50% max ofzo dus nog kleine sli problemen

Samus007

Legacy Member
Sterk, volgens mij werkt cf voor geen hol, ik heb met 2 kaarten gespeeld en met 1 disabled, kluit dezelfde framerate ...

The_Cat

Legacy Member
dA_WiZ zei:
Das echt zot wa ge allemaal bij de collectors edition krijgt.

Alleen die buste :( het had wel Nice geweest als ze er een ketting ofzo hadden bijgestoken met dat witcherlogo op :D

Soeverein

Legacy Member
Eindelijk mijn collector's ed kunnen gaan afhalen op het postkantoor. Zaaaaaaalige box. Die buste valt idd wel wat tegen, maar de art book etc zijn super. Net eens volledig doorgebladerd tijdens de install. Nu is hem nog even bezig met de DLC te downen, en dan kan ik eindelijk beginnen spelen. :)

Fredvdp

Legacy Member
benny zei:
Deze devs nemen ook hun tijd voor hun opvolger te maken, bij bioware(RIP) moet er elk jaar een sequel uitkomen, en liefst met zoveel mogelijk herhalende area's om het goedkoop te houden.

O, dat is oneerlijk. ze hebben da nog maar twee keer gedaan. :p En den eerste keer was het omdat ze de Unreal Engine niet goed kenden. Mass Effect is redelijk lang onder ontwikkeling geweest omdat Bono (toen belangrijke aandeelhouder) zei dat ze hun tijd mochten pakken.

Bij Dragon Age 2 is het inderdaad het resultaat van een rushjob. Ik denk dat CD Projekt vooral het voordeel heeft dat ze in de eerste plaats een uitgever zijn. Hun inkomen hangt niet volledig af van hun eigen releases. BioWare is wel dan wel een afdeling van EA (een publisher) maar die moeten er ook op toezien dat die veel geld binnenhalen op korte termijn dus er ligt meer druk op BioWare.

Anyway, ik zit in chapter 2 van Witcher 1 Enhanced Edition. Voorlopig vind ik het heel goed. Alleen durven sommige acteurs (Engels) wel eens aan overacting doen.

Guillaume001

Legacy Member
Iemand die The witcher 2 online via een key store heeft kunnen kopen?

Kwil The witcher 2 enorm graag kopen want de eerste was echt goed. Probleem is dat ik voor games niet meer wil uitgeven dan 30 euro en liefst ook niet via verzending.

Normaal koop ik mijn games dan ook via g2play.net maar daar is hij al de hele week "out of stock". Heb vernomen dat dit komt omdat ze enkel russische keys ofzo kopen die nergens anders werken.

Nu vroeg ik me heeft iemand met succes een key kunnen kopen en zo ja welke site. Thx

The_Cat

Legacy Member
Soeverein zei:
Eindelijk mijn collector's ed kunnen gaan afhalen op het postkantoor. Zaaaaaaalige box. Die buste valt idd wel wat tegen, maar de art book etc zijn super. Net eens volledig doorgebladerd tijdens de install. Nu is hem nog even bezig met de DLC te downen, en dan kan ik eindelijk beginnen spelen. :)

Vanwaar heb je die laten komen? ook van thehut?

Rider

Legacy Member
Samus007 zei:
Sterk, volgens mij werkt cf voor geen hol, ik heb met 2 kaarten gespeeld en met 1 disabled, kluit dezelfde framerate ...

Inderdaad.
Ik heb het ook gecheckt met GPU-Z overlay & verschillende radeonPro profielen. Bij sommige krijg ik wel indicatie dat CF zou werken; maar ik kan zien dat één gpu alle load trekt; en heb ook dezelfde performance als ik CF uitvink in catalyst.

Ik hou die twitter zwaar in't oog en zal hier wel linken als de hotfix / driver beschikbaar is.

oNt-

Legacy Member
Spelen jullie met of zonder blur? Ik vind die blur soms wat overdreven

Anvious

Legacy Member
Guillaume001 zei:
Iemand die The witcher 2 online via een key store heeft kunnen kopen?

Kwil The witcher 2 enorm graag kopen want de eerste was echt goed. Probleem is dat ik voor games niet meer wil uitgeven dan 30 euro en liefst ook niet via verzending.

Normaal koop ik mijn games dan ook via g2play.net maar daar is hij al de hele week "out of stock". Heb vernomen dat dit komt omdat ze enkel russische keys ofzo kopen die nergens anders werken.

Nu vroeg ik me heeft iemand met succes een key kunnen kopen en zo ja welke site. Thx

Direct2Drive: Buy The Witcher 2: Assassins of Kings Digital Premium Download

Omgerekend is dat 31€, maar koop hem wel van de .uk site en niet de .com of eu site want daar is die wel gewoon 50 euro. Werkt gewoon, veel gameplezier;)

EnnY zei:
Ja de combat is zo een beetje een puzzel.

Parry je ook als je een attack goed kunt timen ?
En die finish moves zijn er alleen als je enemy stunned is?
Ennnn ik vind de loot function frustrerend & ook de enemy target selection. Niet accuraat genoeg..
That's all :)

Ahja* En ik vind de interactions allemaal nogal houterig. Zowel als in gesprekken als in combat

Als je goed timed en je hebt Vigor kan je gewoon parry-en ja, maar heb je geen vigor dan wordt het lastig. Je kan ook iemand selecten met Alt, dan blijft dat even je target.
En in het begin van het spel heb je indd finishing moves maar heb je niet meer in Act 1, de echte moves krijg je als skill die je moet unlocken rond Act 2 en dan moet je Adrenaline opsparen en heb je ook group finishers die aardig handig zijn
Gesprekken zien er inderdaad soms houterig uit, dat mochten ze wel wat smoother maken maar gelukkig is het niet altijd zo :applause:

yavik

Legacy Member
The witcher 2 wil niet starten bij mij, windows 7 64bit en dit na ik die extra content heb proberen te donwloaden, effe logo van witcher en dan gaat die gewoon terug naar de laucher menu
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan