NeverwinterX zei:
Heb Fahrenheit gespeeld en dat was daar evenzeer barslecht.
Ik wil mijn games rustig spelen, niet rush-rush lezen omdat er een dwaas timertje loopt. Deadlines zijn er al genoeg in het echte leven, no need om games er ook mee te gaan verprutsen.
Ik denk dat ge het verkeerd interpreteert; want dat is wel niet het geval in élke conversatie hé...
Ik denk dat het eerder zoals in het karma systeem is bij mass effect2. Soms wacht de game op uw input zo lang ge wilt; en bij andere gevallen is het meer "interupt" stijl en moet ge snel reageren om karma bij te krijgen (en in het geval van de witcher dus experience in die signs.)
Aan de poster die vragen had over de combat & targetting: er zit wel degelijk targetting in het spel maar het is zeker niet accuraat. Ge wackt op één persoon tegelijk (tenzij ik het gewoon niet door heb

) maar ge kunt wel zeer vlot target switchen en alles is idd realtime (tenzij ge van sign wisselt in combat; dan is er een soort bullet time achtige vertraging).
Het is duidelijk belangrijk om tijdens combat veel rond te bewegen en om u niet in een hoekske te laten duwen / te laten surrounden; want dan sterft ge meestal nogal snel. Ik vind het al bij al geen slecht systeem. Het is wel niet altijd even overzichtelijk & fluid.