Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vorda

Legacy Member
Iemand van Leuven waarbij ik de DVD kan lenen? Heb een key gekocht via internet maar geen verbinding die de game kan binnenhalen (kotnet en thuis op smallband blijkbaar, zucht).

ps: I know, cheapskate van me. Maar ik weiger om die overpriced Fnac prijzen te betalen.

edit: indien gewenst (wie weet wil ik wel héél makkelijk piraterij plegen..) kan ik mijn aankoopbewijs wel doormailen.

demon326

Legacy Member
Net in chapter 3 gekomen, het einde van chapter 2 is best zwaar... Mensen die nu al performence problemen hebben, zullen daar vloeken :p

Ikaruga

Legacy Member
een bijzonder grote performance inpact is trouwens het aantal dynamic shadow sources


#Vorda: patience young padawan. Want het nu illegaal gaan binnenhalen, ondanks legale digitale key, zou hetzelfde zijn als al uw toekomstige babies verdoemen tot eeuwig branden in een roestvrije pan van Piet Huizentryut op een warme tropische zomerdag met buitentemperatuur van 42° (kzegget, dat klinkt hels)

PolletPoulet

Legacy Member
spliffrider zei:
bende zeker dat uwen XF werkt?
Indien ja.

Windows versie?
Catalyst versie?
Radeonpro profiel?

Ik heb hier wel nog niets overclockt; maar ben redelijk up to date met firmware & drivers. Hier krijg ik het niet in gang, terwijl andere games perfect werken met XF.


EDIT:

Twitter

18 mei bericht en bij u werkt het al? I smell fish.

ik heb een uitgebreide test ronde gedaan, en mijn CF werkt, maar 1 kaart trekt wel de ganse game terwijl mijn secondary ligt te idlen.

dus idd hopen dat die fix snel komt.

Vorda

Legacy Member
Ikaruga zei:
een bijzonder grote performance inpact is trouwens het aantal dynamic shadow sources


#Vorda: patience young padawan. Want het nu illegaal gaan binnenhalen, ondanks legale digitale key, zou hetzelfde zijn als al uw toekomstige babies verdoemen tot eeuwig branden in een roestvrije pan van Piet Huizentryut op een warme tropische zomerdag met buitentemperatuur van 42° (kzegget, dat klinkt hels)

Eh? Ik heb het spel betaald, krijg het enkel niet gedownload door smallband/kotnet. Niets illegaal aan wat ik doe/wil hoor. Ga waarschijnlijk morgen een uurtje in de bib zitten :)

dr.lee

Legacy Member
Zelfs al zou hij het via torrent ofzo binnenhalen, dan is daar nog niks illegaals aan gezien hij het toch activeert met officiele key... gewoon een andere manier van downloaden dan bv rechtstreeks van gog ofzo.

Oldskooler

Legacy Member
Spel draait hier vlot, en tot nu toe content.
Direct in de actie en in het rondhakken, geen ellenlange dialogen om dan van dorpke tot dorpke te wandelen en amper 4 vijanden tegen te komen.

Ultra settings, en niets verlaagd.
I7 2600, AMD 6950, 8 gig ram :cool:

Lettertype is wel veel te klein, kleiner kon niet...

Fenumeher

Legacy Member
Ik ga het wss direct terug opnieuw spelen op hard met andere keuzes want ik moet nu toch wel zeggen dat ik bepaalde "relaties" aant schaden ben door gewoon zoveel mogelijk blote vrouwen op mijn scherm te krijgen... :p

Dobbelsteen

Legacy Member
Fenumeher zei:
Ik ga het wss direct terug opnieuw spelen op hard met andere keuzes want ik moet nu toch wel zeggen dat ik bepaalde "relaties" aant schaden ben door gewoon zoveel mogelijk blote vrouwen op mijn scherm te krijgen... :p

Een nobel speldoel! :unsure:

Anvious

Legacy Member
Ik ga is even een lijst maken met mogelijke sexpartners
Want volgens mij zijn het er heeeeel wat minder dan Witcher 1
Dus iedereen, als ik er 1 mis, vul mij aan alstublieft :hug:

- Triss
- Ves
- Elf die je kan redden uit het brandende huis, einde act 1, sex is in Act 2
- Prostituees
-

Piekatsjoe

Legacy Member
Witcher 2 gisteren ook gekocht, prachtig spel, maar god wat een miserie heb ik gehad om dat te installeren :/.

'k Installeer het op mijn pa zijn pc, de eerste dvd installeert perfect, de 2de dvd installeert 'incompleet', dwz: alles wat na de installatie hoort te gebeuren (pc specs die worden gescant, cd key invoeren, ...) gebeurde niet... Drie maal opnieuw geprobeerd met uninstall en dan opnieuw te installeren, maar dat ging ook niet.. Dan geinstalleerd op laptop en daar ook de dvds op gekopieerd en die installatie en dvds op m'n externe hdd gezet. Daarna met die dvds op m'n hdd het spel geïnstalleerd (hij installeerde de volle 2 bestanden meer -,-!) en dan alle bestanden in de witcher 2 map vervangen door de bestanden op m'n hdd... Het werkte toen eindelijk! Alleen werkt m'n launcher niet -,-.

Gdwtje

Legacy Member
heb een probleem met de activatie code, ik kan niks typen in da vakje om te code intevoegen :s

ClayDavis

Legacy Member
Begonnen op Hard, overgeschakeld op Normal voor die insecten queens

ni te doen, ni te doen

Ge doet 0,0 damage en ge moogt gelijk 2 keer geraakt worden :/

brmgln

Legacy Member
Zou ik hem op een deftige framerate kunnen draaien?
(laagste van het laagste is al goed voor mij!)

Processor Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P7350 @ 2.00GHz
Geheugen (RAM) 4,00 GB
Grafisch NVIDIA GeForce 9600M GT
Windows Vista (TM) Home Premium

Systeem
--------------------------------------------------------------------------------

Fabrikant Acer, inc.
Model Aspire 7730G
Totale hoeveelheid systeemgeheugen 4,00 GB RAM
Type computer 32-bits besturingssysteem
Aantal processorcores 2

Grafische weergave
--------------------------------------------------------------------------------

Type beeldschermadapter NVIDIA GeForce 9600M GT
Totaal beschikbaar grafisch geheugen 1788 MB
Toegewezen grafisch geheugen 512 MB
Toegewezen systeemgeheugen 0 MB
Gedeeld systeemgeheugen 1276 MB
Versie van beeldschermadapterstuurprogramma 8.17.12.7061
Resolutie van hoofdbeeldscherm 1440x900


Ik wil deze liever niet laten liggen ;)

Renegadexxripxx

Legacy Member
Gdwtje zei:
heb een probleem met de activatie code, ik kan niks typen in da vakje om te code intevoegen :s

Heb dat ook gehad. Ga naar uw instellingen van uw beeldscherm en zet het grote lettertype (120) terug naar de standaardgrote (96)

yannick

Legacy Member
Anvious zei:
Ik ga is even een lijst maken met mogelijke sexpartners
Want volgens mij zijn het er heeeeel wat minder dan Witcher 1
Dus iedereen, als ik er 1 mis, vul mij aan alstublieft :hug:

- Triss
- Ves
- Elf die je kan redden uit het brandende huis, einde act 1, sex is in Act 2
- Prostituees
-

Succubus in act 2 als je ze laat leven. Die elf heb ik gered, maar waar vind je die dan terug in act 2?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan