inkei
Legacy Member
Yup servers liggen down, zijn die aan het upgraden volgens de nieuwe patch.
Community - thewitcher.com
Community - thewitcher.com
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
murder inc zei:Ben vandaag ook begonnen na het uitspelen van de 1ste.
Ik geraak het combat systeem maar moeilijk gewoon zit nu nog maar bij de encounter met de draak en sterf echt den hele tijd.
Hoop dat het wat went na een tijd.grafisch ziet het er zeer sterk uit.
Vorda zei:Toch wel een grote UI fout: geen aparte categorie voor junk, en je moet formules bijhouden in je inventory. Beiden maken efficient inventory beheer heel klote.

PureFun zei:Heb het uitgespeeld en de chapters zijn een dalende lijn op het vlak van speelplezier. Prologue en 1 zijn het beste, elk volgend chapter is saaier. In chapter 2 ook een main quest gerailroad naar een slecht resultaat omdat ik ze blijkbaar niet in de juiste volgorde deed terwijl er niets de volgorde aantoonde, dit werd pas duidelijk lange tijd nadat ik een quest in 'foute' volgorde voltooide.
.

agrash zei:Mijn CE van the hut is ook binnengekomen. Ik zag de review op GT en ik ging iets zeggen over de kleine levensduur van het spel ten opzichte van de eerste toen m'n moeder riep dat er net een pakje binnengekomen was ^^
Damn, ik was vergeten hoeveel content er wel in die CE zit.. De doos alleen al is het dubbele van size van de eerste witcher wat ook al een deftige afmeting had.
Toen ik de doos waarin de gamedisc zat uithaalde zaten er nog wat goodies onder verborgen en in die doos zelf vond ik nog wat content voordat ik de werkelijke dvddisc zag. Echt een must have voor de fans imo en waarschijnlijk ook de beste CE dat ik al heb gekocht.![]()

The_Cat zei:Dat was in de eerste ook al. Stoor me er niet echt aan. Gaf een meer realistische indruk. Gerald heeft ion gaan zak aanhangen met 100 en 1 zakjes in. Ook het feit dat je maar 3 zwaarden met je mee kon dragen was alleen maar een extra boost voor realisme![]()
13/05 was m'n order gedispatched en ze zeiden een levering van ongeveer 10-15 dagen.The_Cat zei:De mijne nog steeds niet? Als dat zo'n grote doos is brengen ze die dan nog gewoone met de postbode? Wanneer was de jouwe verzonden?![]()

Vorda zei:Echt de meest lekke logica ooit. Hij kan meerdere volledig sets armor dragen, een heel bos in hout, 10+ zwaarden in inventory, etc...
Het ontbreken van een junk categorie maakt gewoon een van de minst leuke delen uit een RPG nog saaier: spullen verkopen en door je inventory scrollen.
Idem met heel het formule gedoe. Worden nergens opgeslagen, worden overal dubbel of driedubbel aangeboden, etc..
was er net over bezig en toen stond er ineens iemand van tnt voor mijn deur xD Hiep hoi
strak installeren
De doos ziet er nice uit qua inhoude, enkel de buste valt tegen
hadden ze voor mijn part mogen vervangen door een medallion ofzo van the witcher, had ik cooler gevonden 
Ikaruga zei:ze zijn dan ook bezig over de 2de. In de 1ste kan je idd maar 3 zwaarden dragen, en die vervangen elkaar gewoon als je een ander wil.
In TW2 kan je effectief 10 zwaarden hebben, waarvan 2 equipped en dan nog eens 8 in uw inventory. In TW1 kon je geen zwaarden bewaren in je inventory
? ik zei toch "dat was in de eerste ook al". Dan moet je inplaats van zo beginnen met: "wat voor lekke logica" gewoon nog maar eens tegoed lezen
niet op u bedoeld ofzo ze 
joriske18 zei:Hmm, ik heb het net uitgespeeld maar ik vind het nogal een raar einde
Redelijk abrupt, krijg je geen filmpje ofzo met de impact van je keuze's?
