yannick
Legacy Member
Zonet scoia'tael deel uitgespeeld, nu terug beginnen met bij de crossroads en voor roche kiezen ^^. Ik vond het einde eig vrij goe, open einde ok, maar ik heb toch veel antwoorden gekregen. Echter denk ik ook dat we snel een DLC krijgen, wat zeker vast staat is dat er een derde deel zal zijn
.
.

and solution for most of the problems. Including:
