Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yannick

Legacy Member
Zonet scoia'tael deel uitgespeeld, nu terug beginnen met bij de crossroads en voor roche kiezen ^^. Ik vond het einde eig vrij goe, open einde ok, maar ik heb toch veel antwoorden gekregen. Echter denk ik ook dat we snel een DLC krijgen, wat zeker vast staat is dat er een derde deel zal zijn :p.

Riveragrumes

Legacy Member
Net uitgespeeld en nog steeds onder de indruk, wat een bom van een spel.

Open einde, maar dat was te verwachten, er is gewoon nog veel te veel te vertellen ivm met Geralts verleden bij de Wild Hunt, Yennefer en de komende oorlog met Nilfgaard.

Ik heb nu eens in de game guide gekeken en blijkbaar zijn er echt wel heel wat keuzes die een impact hebben op het verhaal (en komende delen ongetwijfeld). Sommige keuzes vond ik echt bij de meest moeilijke die ik al heb moeten maken in een rpg, bv. de keuze om Henselt te vermoorden; lang bij zitten twijfelen. Langs de enige kant is het immoreel persoon, maar langs de andere kant een sterke leider die kan helpen om het noorden tegen de Nilfgaardians te beschermen/leiden. Of bv. Triss redden of de toekomst van Temeria/het Noorden veilig stellen. De keuzes in deel 1 waren veel gemakkelijker vond ik; zonder twijfel toen de neutrale witcher path genomen, maar er is nu een hele reeks aaneenschakeling van bepalende keuzes wat ik persoonlijk heel geslaagd en diepgaand vind. Dat wordt nog wat zoeken naar een 'canon' playthrough die ik zal importen naar deel 3...

soulreaper

Legacy Member
Funniest opmerking ever in een game:

"My favorite kind of magic...Lesbomancy"


:rofl:

koji

Legacy Member
Da nieuws hier al toegekomen van die console port?

witcher-2-esrb.jpg


The Witcher 2: Assassins of Kings

Could it possibly be the mooted console version of The Witcher 2: Assassins of Kings? Senior producer Tomasz Gop wasn't giving much away, but did hint that CD Projekt might have good news for PlayStation 3 and Xbox 360 users.

"I can't say anything obviously for gazillions of reasons but it is a Witcher game, and I can say that console gamers might be interested in it," he explained.

One thing seems certain though – it won't be The Witcher 3.

"No, I'm not going to lie to you, we haven't started work on The Witcher 3," he said. "But it's possible we might do it in the future."

New Witcher game to be announced at E3 News - - Page 1 | Eurogamer.net

CD Projekt showing “brand-new project,” rumored Witcher game at E3 | VG247

soulreaper

Legacy Member
koji zei:

Mm, zou snel zijn. Ik meen me te herinneren dat ze pas aan een console versie zouden starten als de start van de pc game vlot verloopt. En dat is tot nu toe nog niet echt het geval. We wisten al lang dat het op console ging uitkomen, maar dit zou vlug zijn.

demon326

Legacy Member
Good news. Patch 1.1 is soon to be released! Test are in progress.
Current ETA is Wednesday evening (Europe time)

Please expect major improvments:) and solution for most of the problems. Including:

- activation/installation problems
- better performance (owners of retail version will notice the biggest difference)
- no more DLC download/activation problems (Troll DLC will be INCLUDED in the patch itself, so
no need to download and install it)
- Nvidia 3D vision problem solved
- invert mouse and keyboard mapping

maartendq

Legacy Member
benny zei:
Good news. Patch 1.1 is soon to be released! Test are in progress.
Current ETA is Wednesday evening (Europe time)

Please expect major improvments:) and solution for most of the problems. Including:

- activation/installation problems
- better performance (owners of retail version will notice the biggest difference)
- no more DLC download/activation problems (Troll DLC will be INCLUDED in the patch itself, so
no need to download and install it)
- Nvidia 3D vision problem solved
- invert mouse and keyboard mapping

Community management is altijd een van CDProjekt's sterkere kanten geweest.

Naradia

Legacy Member
Oef, ik wacht met spelen tot die patch ^^

Nen kameraad van mij zijne pc kon the witcher 2 niet aan, na enkeel uurtjes spelen hdd volledig gecrasht :p

koji

Legacy Member
benny zei:
- better performance (owners of retail version will notice the biggest difference)

Ben is benieuwd wat dat gaat geven. Heb die exe's nog niet geswapped, toch genen tijd om te spelen...

Ikaruga

Legacy Member
ik heb die al eens geswapped. Als de performance daadwerkelijk zo veel verbeterd is, vraag ik mij af of het over dezelfde fix gaat.

ALhoewel, sinds mijn scherm naar de kloten is, heb ik TW2 maar 1 keer getest op een backup monitor sinds ik die exe geswapped heb. Heb echter de resolutie van het spel moeten terugdraaien van 1680*1050 naar 1280*1024. Performance verschil van die exe swap zal dus wel niet zo representatief geweest in dit geval :)

Tis nog wachten op mijn nieuwe monitor om te zien wat dat uithaalt.

Vimes

Legacy Member
Iemand die weet als je upgrades steekt in armor, kan je die upgrades later nog uithalen of vervangen door iets beters? Of is het echt final eenmaal slots vol zitten?

Ben op hard begonnen, benieuwd hoe lang ik het volhoud (Ch. 1). Zolang de combat wat fair blijft is het wel te doen, maar soms is het gewoon zo random dat je er niks aan kan doen...
bijv. draak in proloog

Paar dingen die me nog storen, bijv. feit dat je potions niet kan gebruiken wanneer je wil, dat je niet kan saven wanneer je wil ook al ben je out of combat etc. Zal nog even duren tot'k aan alles gewend ben na TW1 te spelen :)

Gentei

Legacy Member
kga toch beginnen dan met de 1ste terug te spelen hoe meer ik erover lees hier ho meer zin ik heb om die te spelen :D

Dobbelsteen

Legacy Member
Jeej, het is eindelijk aangekomen.

*Sluit zich op in een donker kot met 1 pc en 2 flesjes*

dr.lee

Legacy Member
Vimes zei:
Iemand die weet als je upgrades steekt in armor, kan je die upgrades later nog uithalen of vervangen door iets beters? Of is het echt final eenmaal slots vol zitten?

Ben op hard begonnen, benieuwd hoe lang ik het volhoud (Ch. 1). Zolang de combat wat fair blijft is het wel te doen, maar soms is het gewoon zo random dat je er niks aan kan doen...
bijv. draak in epiloog

Paar dingen die me nog storen, bijv. feit dat je potions niet kan gebruiken wanneer je wil, dat je niet kan saven wanneer je wil ook al ben je out of combat etc. Zal nog even duren tot'k aan alles gewend ben na TW1 te spelen :)

Ik kan nogtans saven op éénder welk moment, zolang het niet in combat is...

Vimes

Legacy Member
Voorbeeld:
Als je van boot komt na proloog, kan je daar staan, plantjes plukken en kistjes looten etc. Maar niet saven of meditate. Stuk ervoor als je uit gevangenis komt en naar boot moet gaan kan je ook niet manueel saven.

Nu ja, niet erg zenne. De auto-save is nog redelijk vergevend.

Mercer

Legacy Member
Heeft iemand tips hoe ik een soort reuzeninktvis (Kayran)kan verslaan? Want lukt voor geen meter. ik ga altijd eraan door die tentakels. Ik zit nog in Flotsam en ook; wat is Ostmurk en hoe en dat gebruiken?

demon326

Legacy Member
Mercer zei:
Heeft iemand tips hoe ik een soort reuzeninktvis (Kayran)kan verslaan? Want lukt voor geen meter. ik ga altijd eraan door die tentakels. Ik zit nog in Flotsam en ook; wat is Ostmurk en hoe en dat gebruiken?


1) ga onder de poot staan die er anders uit ziet(meest uiterste aan beide kanten).
2) als hij omhoog is en gaat slaan, stun sign op de grond casten
3) hacken op het juiste onderdeel
4) herhaal tot ie vast zit
5) loop brug(links) op en finish :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan