math zei:
Is het normaal dat als je in de eerste stad alle 5 quests van het noticebord neemt, er maar 2 ervan in de questlog verschijnen?
Eentje ervan is die troll trouble (DLC dus), een 2e moet je volgens mij triggeren door naar die persoon zelf te gaan. De rest heb ik niet gelezen
Ik ben net door de proloog geraakt (op normal

) met een 20tal keer te sterven. Vooral tegen groepen van 3+ sterkere soldaten ben ik vrij machteloos.
Mijn eerste indrukken:
-Grafisch en qua vertelwijze heel indrukwekkend
-Quests zijn onoverzichtelijk
-Inventory is extreem onoverzichtelijk
-Ik speel maar op de helft van mijn scherm ongeveer (zwarte balken van elk 8 cm dik), lang leve 4:3-schermen

-Tutorial is ook geen vette wegens onleesbaar
-De nieuwe boks-wijze, de landkaarten en bepaalde interactieve stukken zitten zalig in elkaar
-Dat magie-menu vind ik maar stom
-Ook is het onnozel dat je moet mediteren om potions te drinken
Nu even verder spelen, hopelijk went die nieuwe interface (vooral logboek en inventory) wat.