demon326
Legacy Member
Æro zei:Ik heb die enkele maanden geleden gekocht maar nooit een kans gegeven. Ligt hier nog steeds in zijn 'plastiekske'. Reden waarom ik er voorlopig niet mee begonnen ben is omdat ik nergens iets terugvind over classes of character creation. Bestaan er überhaupt classes? Kan ik mijn char 'uitbouwen'? Moet ik met dat hoofdpersonnage spelen of kan ik er ook eentje zelf creëren?![]()
Ge speelt één personage, dit kunt ge uitbouwen.
Zeker spelen die handel, was tot nu toe de beste rpg in tijden...


. Terug ingesteld op high en toen had ik weer last van 8cm balk aan boven- en onderzijde van mijn scherm 