Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
Æro zei:
Ik heb die enkele maanden geleden gekocht maar nooit een kans gegeven. Ligt hier nog steeds in zijn 'plastiekske'. Reden waarom ik er voorlopig niet mee begonnen ben is omdat ik nergens iets terugvind over classes of character creation. Bestaan er überhaupt classes? Kan ik mijn char 'uitbouwen'? Moet ik met dat hoofdpersonnage spelen of kan ik er ook eentje zelf creëren? :)

Ge speelt één personage, dit kunt ge uitbouwen.

Zeker spelen die handel, was tot nu toe de beste rpg in tijden...

Bosangeros

Legacy Member
Seg heeft er iemand die Troll trouble Dlc kunnen downloaden bij mij wilt da percies ni lukken?

Fonskuh

Legacy Member
Hmm, ik start de launcher, geef de serial in en direct erna sluit de launcher gewoon. Iemand een oplossing?

agrash

Legacy Member
^De patch heeft hier niets gedaan ivm die dlc..
Helaas heeft hij ook de framerate issue's hier niet gefixed

demon326

Legacy Member
North America, Europe, Asia retail AND all other downloadable versions of the game (Direct2Drive, Impulse, Gamers Gate, Amazon, Trymedia, GameFly, BestBuy, Nexway, Ztorm, Gamesload, NBG e-shop, and any other Atari* or Namco Bandai versions or affiliates versions) with the exception of the GOG.com version (see notes below)

http://wpc.420c.edgecastcdn.net/00420C/files/P1_1/Patcher_1.1_International.exe

Steam moet wachten op auto update

edit:
Na de patch start de game(wolf logo weg) binnen de 30 seconde, toevallig nu dat de DRM weg is!

NeverwinterX

Legacy Member
agrash zei:
^De patch heeft hier niets gedaan ivm die dlc..
Helaas heeft hij ook de framerate issue's hier niet gefixed

De troll dlc zit gewoon bij de patch ingebakken dus die zou je ook moeten hebben. Voor de kleine prullaria die je in sommige winkels kreeg: Community - Free DLC Installation - thewitcher.com

Performance is hetzelfde als toen ik exe verving door GoG versie. Ze hebben niets anders verbeterd.

Fonskuh

Legacy Member
Wat een game! Zit nog in de prologue maar al compleet hooked. Just nieuwe PC dus alles op ultra :love:

Mercer

Legacy Member
benny zei:
1) ga onder de poot staan die er anders uit ziet(meest uiterste aan beide kanten).
2) als hij omhoog is en gaat slaan, stun sign op de grond casten
3) hacken op het juiste onderdeel
4) herhaal tot ie vast zit
5) loop brug(links) op en finish :unsure:

Bedankt Benny, je tip heeft mij uiteraard geholpen. ik zit nu een eind verder, nu in act II, een stad genaamd Vergen. ik heb nog vragen; zoals armor upgraden, hoe ik dat?
want ik heb in mijn inventaris heel wat soorten armor zitten, maar ik kan er niks mee doen. en wat is runen? wat doe ik hiermee? kan ik zelf items craften? mijn inventaris geraakt stillaan vol. ik weet niet altijd welke ik moet houden en welke ik moet verkopen!

JohnDodger

Legacy Member
Performance is voor iets beter geworde, zeker met AA op :o
FPS tijdens combat is ook verbeterd, settings allemaal hetzelfde

Dobbelsteen

Legacy Member
Godverdomme, ik dacht dat het beter ging zijn met de patch, maar ik was mis. Ik startte het spel op en het was in 4:3 formaat (of wat daar voor door moet gaan, het was gewoon uitgerokken, maar wel speelbaar). Dan check ik de grafische instellingen, staat alles terug op low :sop:. Terug ingesteld op high en toen had ik weer last van 8cm balk aan boven- en onderzijde van mijn scherm :(

En ik heb het nu op easy gezet, na mijn trieste ontmoetingen met die boss van chapter 1 en enkele groepen monsters waar geen doorkomen aan was op normal :(

Het levelen gaat ook veel te traag vind ik...

Energised

Legacy Member
bon, hoe zit het precies als ge uw savegame van witcher 1 meepakt? hebt ge veel voordelen?

Dobbelsteen

Legacy Member
Energised zei:
bon, hoe zit het precies als ge uw savegame van witcher 1 meepakt? hebt ge veel voordelen?

Kennis over planten en beesten uit den eerste houdt ge al vrij zeker. Over de rest kan ik niks zeggen aangezien ik nu enkel zonder die saves aan het spelen ben.

Ikaruga

Legacy Member
kheb het nog niet kunnen testen, maar if anything verwacht ik FPS drops gezien mijn nieuwe monitor een resolutie hoger gaat. Altijd native spelen is de boodschap. Eitherway, at least the eye candy will increase, amirite

inkei

Legacy Member
Energised zei:
bon, hoe zit het precies als ge uw savegame van witcher 1 meepakt? hebt ge veel voordelen?

Dan krijgt ge het Raven Armor dacht ik, voor de rest niet veel anders.

Cheshire Cat

Legacy Member
Energised zei:
bon, hoe zit het precies als ge uw savegame van witcher 1 meepakt? hebt ge veel voordelen?

Wat ik tot hiertoe gemerkt hebt (chapter 1) zijn enkele referenties naar TW1. Alsook drie items die overgedragen werden, namelijk Raven's Armour, Aerondight (silver sword) en D'yaebl (steel sword).

Spel loopt bij mij lekker op high settings (m.u.v. ubersampling en motion blur). :p

Archangelus

Legacy Member
Patch is geinstalleerd, dus ik kan eindelijk beginnen spelen.
Maar door die aanpassing aan DLC (gewoon mailen) kunt ge toch alle DLC aanvragen of zie ik dat verkeerd? Ik heb in ieder geval al links voor de 3 suits gevonden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan