Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Essit

Legacy Member
Net uitgespeeld.

Ben een beetje teleurgesteld in chapter 3 en het einde, chapter 3 is al zeer kort en het einde lijkt me compleet gerushed. Zet er 1 NPC die alle uitleg geeft, een gevecht en bam gedaan.

Ik had gehoopt om nog wat meer te weten te komen maarja dat zal voor de volgende witcher of de uitbreiding zijn zeker :s

Chapter 1 was nog het leukste, het spel is dan ook een uitdaging omdat je niet zo sterk bent. Vanaf Chapter 2 ben je al min of meer overpowered en is het spel vrij easy.

amdr

Legacy Member
Zo ik heb net den eerste uitgespeeld dus nu zullen we nummer 2 eens proberen.
Essit, TW1 heeft precies exact dezelfde opbouw want ik dacht daar net hetzelfde van.

Ataraxis

Legacy Member
Net uitgespeeld.

Alleen bij chapter 3, 2 quests moeten failen ...

Die met die 4 ingrediënten voor die craftsman, blijkbaar gepoept als ge die nietmeer hebt van in Chapter 1.

En die waar ge uw Vran armor moet laten craften. Ik moest dus een craftsman vinden die ook een mage is. Blijkbaar is dat diezelfde kerel als van die 4 ingrediënten (die u ook helpt met die gargoyles. Ik had de diagram, dat ander stuk armor (iets met Ys...) wat nodig was voor de craft, en praktisch alle componenten, maar die diagram kwam nooit bij zijn crafting screen, ook niet dat van die elder blood armors. Bug ofzo? :(

Oldskooler

Legacy Member
AMD Catalyst™ Driver 11.5b Hotfix Features:


•Enables AMD CrossFire scaling for The Witcher 2

Vorda

Legacy Member
Oldskooler zei:
AMD Catalyst™ Driver 11.5b Hotfix Features:


•Enables AMD CrossFire scaling for The Witcher 2

Is al een tijdje uit, maar werkt niet. Als je crossfire aan zet krijg je light bleeding, quasi onspeelbaar daarmee.

soulreaper

Legacy Member
Vorda zei:
Is al een tijdje uit, maar werkt niet. Als je crossfire aan zet krijg je light bleeding, quasi onspeelbaar daarmee.

is niet bij iedereen zo. Dus waag je kans, mijn fps ging van gemiddeld 45 naar 60.

Rider

Legacy Member
probeer anders eens te experimenteren met verschillende profiles in radeonpro. + crossfire fix. Zo heb ik die bleeding weggekregen bij andere nieuwe games (NFSU; crysis 2,...)

agrash

Legacy Member
^Thanks
Dit kan nog nuttig zijn voor later, want ik save ook enorm veel in rpg's.

Archangelus

Legacy Member
Dom dat ze geen deftige savefunctie gebouwd hebben, waar ge ten minste kunt kiezen wat en waar ge savet zoals normale PC games. En dan nog screenshots van de save locatie in bmp erbij ook :D

AssassiN

Legacy Member
Archangelus zei:
Dom dat ze geen deftige savefunctie gebouwd hebben, waar ge ten minste kunt kiezen wat en waar ge savet zoals normale PC games. En dan nog screenshots van de save locatie in bmp erbij ook :D

Is mogelijk om te saven waar je wilt hoor, quicksave = F5.
Het lukt soms ni, het is te zien waar je bent en wa er gebeurt.

Dobbelsteen

Legacy Member
Archangelus zei:
Dom dat ze geen deftige savefunctie gebouwd hebben, waar ge ten minste kunt kiezen wat en waar ge savet zoals normale PC games. En dan nog screenshots van de save locatie in bmp erbij ook :D

De naam veranderen hoeft voor mij niet, maar een deftige save-functie moeten ze nog altijd uitvinden. Bij deel 1 zat je ook met zo'n savefunctie: op het laatste had je daar 20 MB/save en een map van 3.5 GB aan saves.

Nu zit ik aan de 1.35 GB en ik ben niet eens half in het spel :sop:

En die bmp's: 3/4e zijn autosaves met telkens dezelfde afbeelding (namelijk diegene die je ziet op de loadscreens). Mooie manier om 700 KB per save te verkwisten :sop:

Archangelus

Legacy Member
AssassiN zei:
Is mogelijk om te saven waar je wilt hoor, quicksave = F5.
Het lukt soms ni, het is te zien waar je bent en wa er gebeurt.

Ja ik weet het, wat ik eigenlijk bedoel is de mogelijkheid om zelf te kiezen of ge een nieuwe save maakt of een oude overschrijft, zoals bij de meeste PC games het geval is. Ipv altijd een nieuwe save te maken zoals ze nu doen.

Ikaruga

Legacy Member
tis idd zo dat veel spellen 3 types saves onderhouden, manual, auto & quick.
Waarbij autosaving & quicksaving de vorige savefile automatisch wordt overschreven.

In TW(2) dus niet, ik zit in het begin van Flotsam en de save folder is 877 mb (ik ben een F5-whore, old habbit)

Vorda

Legacy Member
Manueel saves deleten of in een andere map zetten he. Anders duurt het eeuwen voor game menu opent.

soulreaper

Legacy Member
Vorda zei:
Manueel saves deleten of in een andere map zetten he. Anders duurt het eeuwen voor game menu opent.

Yep,meestal zijn het toch enkel de laatste saves die er toe doen, moesten we eventueel de savegame kunnen meenemen naar TW 3 :D

PersonalJesus

Legacy Member
ben ik de enige die het wat moeilijk heeft met al de namen in het verhaal? :p moeilijk in te leven als ik echt geen idéé meer heb waar het soms over gaat. Chapter 2.

Ikaruga

Legacy Member
niemand zoals?

Als je de meeste kent van TW1 zit dat wel goed voor TW2.
Triss, Foltest, Dandelion, Zoltan etc zijn allemaal bekende namen. Nieuwe personages als Vernon zie je wss genoeg om ze te onthouden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan