Essit
Legacy Member
Net uitgespeeld.
Ben een beetje teleurgesteld in chapter 3 en het einde, chapter 3 is al zeer kort en het einde lijkt me compleet gerushed. Zet er 1 NPC die alle uitleg geeft, een gevecht en bam gedaan.
Ik had gehoopt om nog wat meer te weten te komen maarja dat zal voor de volgende witcher of de uitbreiding zijn zeker
Chapter 1 was nog het leukste, het spel is dan ook een uitdaging omdat je niet zo sterk bent. Vanaf Chapter 2 ben je al min of meer overpowered en is het spel vrij easy.
Ik had gehoopt om nog wat meer te weten te komen maarja dat zal voor de volgende witcher of de uitbreiding zijn zeker

Chapter 1 was nog het leukste, het spel is dan ook een uitdaging omdat je niet zo sterk bent. Vanaf Chapter 2 ben je al min of meer overpowered en is het spel vrij easy.




moeilijk in te leven als ik echt geen idéé meer heb waar het soms over gaat. Chapter 2.